PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 51 52 53 volgende »

Jasper DS

Jasper DS

16/01/2011 21:43:13
Anchor link
Topic bedoeld om gewoon te praten.

Off-topic kan dus gewoon niet in deze topic ja kan altijd aan een nieuwe discussie beginnen, de bedoeling is wel dat het een soort van doorlopende tekst en dat er niet van de hak op de tak wordt gesprongen. Als er op deze topic na 2 dagen niet wordt gereageerd kan er natuurlijk een nieuwe discussie geopend worden.

Om te starten misschien de discussie aansnijden over de sfeer op php-hulp de laatste tijd. Dan kijk ik naar het voorval met karl (iedereen weet wel wat) en dan ook nog een voorval met the ultimate in een topic.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen over de slechte sfeer gepraat word, er mag ook wel over leuke onderwerpen gepraat worden.

De mogelijkheden zijn helemaal open.
Wie zin heeft voor een gezellige babbel of graag zijn mening wil delen over een bepaald onderwerp (actueel of niet actueel / gerelateerd met php-hulp op helemaal niet) kan dat zeker doen in deze topic en ik ben er zeker van dat geïnteresseerde mensen zullen reageren en hun mening verkondigen.

Zo word de band tussen de mensen van de community sterker en hopelijk verbetert de sfeer hier wat door.

Aan de moderators: Ik denk dat dit topic wel open kan blijven aangezien dat deze in de koffie hoek staat?! Natuurlijk kunnen jullie ingrijpen als jullie vinden dat het te extreem wordt door wat dan ook, maar doe dit dan niet door onmiddellijk de topic te sluiten maar een waarschuwing te geven en als er na de waarschuwing nog steeds over een bepaald onderwerp verder gaat kan de topic gesloten worden en hebben we het zelf gezocht.

Zo hopelijk start ik hiermee een mooie dialoog tussen alle verschillende schakels van deze community en wordt het hier terug een beetje levendiger.

Mvg

Toevoeging:

Nog even speciaal enkele regels op een rijtje zetten:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys..

Verdere regels zijn natuurlijk hier te vinden
Gewijzigd op 17/01/2011 16:45:09 door Jasper DS

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 22:25:18

Joren de Wit

Joren de Wit

16/01/2011 21:59:05
Anchor link
Wat mij betreft blijft dit topic inderdaad gewoon open, mits er op een normale manier met elkaar gediscussieerd wordt. Dat houdt dus in dat er niet disrespectvol op de persoon gespeeld wordt, er geen flames uitgelokt worden, er niet geschreeuwd wordt en berichten niet nutteloos herhaald worden.

Dat houdt natuurlijk niet in dat er geen discussie en verschil van mening mag zijn. Maar volgens mij is een ieder hier in staat om dat op een normale manier over te brengen. Zo lang dat het geval is, zie ik uit naar een levendige discussie.

Chris -

Chris -

16/01/2011 22:01:05
Anchor link
Mits de toon niet gaat omslaan en er gewoon met respect over elkaar/andere dingen worden gediscussieerd, kan dit topic open blijven. Anders wordt dit topic gesloten, en worden er aantekeningen gemaakt.

Jasper DS

Jasper DS

16/01/2011 22:01:22
Anchor link
ja natuurlijk dat spreekt voor zich, ik zal morgen anders even de belangrijkste 'regels' in de beginpost zetten.

of een moderator die zich aangesproken voelt omdat te doen mag dat ook doen. :)
Gewijzigd op 16/01/2011 22:02:04 door Jasper DS

Bram Boos

Bram Boos

16/01/2011 22:06:45
Anchor link
Zal ik dan maar met de discussie beginnen:

Hoi allemaal!

Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:22:10
Anchor link
Ga ik mee haha Hallo

Ik had gisteren last van een email bomber ca 700 emails gekregen
Alleen weet ik niet wat ik moet doen
Uit de email haiders heb ik zijn host , zijn echte email ( geen [email protected] ) en de plek waarvan hij verstuurd is zijn website dus
Wat kan ik het beste doen?

Jens V

Jens V

16/01/2011 22:26:14
Anchor link
Aan spam kan je niet veel doen. Eens je in zo een lijst van een spambots zit, zal je er niet snel uit geraken. Wat je vooral moet doen is al je email adressen die op internet staan (op websites) eraf halen. Op die manier krijgen spambots deze adressen te pakken.

Je kan ook je spam-filter gaan trainen. Ben ik nu een maandje of 2 mee bezig en ik krijg tegenwoordig nog maar een stuk of 10 spam-mails per week in m'n inbox, waar dat er vroegen misschien honderd of meer waren.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:28:20
Anchor link
Dit is niet van een bot , dit is vanuit een scriptje
Ik heb baracuda anti spam en virus

- Raoul -

- Raoul -

16/01/2011 22:30:03
Anchor link
Soort van kletstopic? xd

Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:31:30
Anchor link
Zeker :)

Jens V

Jens V

16/01/2011 22:32:49
Anchor link
Misschien ook eens leuk als iedereen zich eens voorstelt? 't Is altijd leuker als we achter de namen eens een 'profiel' kunnen plaatsen? :)
Dan maak je dat nog altijd zo uitgebreid als je zelf wilt :)
Gewijzigd op 16/01/2011 22:33:58 door Jens V

Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:35:32
Anchor link
Kan handig zijn

Naam : jordi kroon
Leeftijd: 16
Geslacht: man

Jens V

Jens V

16/01/2011 22:36:58
Anchor link
Ik ben dus Jens. Ik woon in Limburg (BE) en studeer Informatica ICT aan de universiteit. Voor zij die het willen weten, ik ben bijna 21 jaar nu.
Gewijzigd op 16/01/2011 22:37:53 door Jens V

Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 16:24:21
Anchor link
ahja, ik zal mij dan ook even voorstellen :)

Jasper, geboren op 07-05-1995 ik volg wetenschappen in het 4de middelbaar en ik woon in Antwerpen (BE)

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:34:36
Anchor link
Jurrian Nijland, jarig op 27 september. Ik woon in Zwolle, voor wie dat niet weten het ligt hier bij de rode A.
Afbeelding

Ik begon met mijn website meliftend bij mijn vader, met een klein subdomein. Of eigenlijk met Zikle maar dat heeft maar kort geduurd. Het ontwerpen deed ik toen nog met publisher.

Na een tijdje mee gelift te hebben kreeg ik voor mijn verjaardag m'n eigen domeinnaam. Ik was er helemaal blij mee. Ik ging daar ook weer verder met een kleine publisher-site en voor streaming gebruikte ik het huidige Livestream.

Na een lange tijd steeds meer geleerd over webdesign en ook over PHP/scripting/etc en ondertussen groeit m'n site steeds meer.

Toevoeging op 17/01/2011 16:35:47:

Ideetje trouwens: zou het niet leuk zijn om een paar BASIC smiley's op PHPHulp te hebben?

Toevoeging op 17/01/2011 16:36:50:

En toen ik dat poste kwamen de regels over het gebruik van smiley's =(

Oeps...

Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 16:44:57
Anchor link
haha, je mag smiley's gebruiken hoor ;)

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:45:38
Anchor link
gelukkig maar, maakt het toch nog weer leuker vind ik =D

B a s
Beheerder

B a s

17/01/2011 16:46:18
Anchor link
Wat Blanche en Chris schrijven, daar sluit ik me bij aan. Ik vind het een leuk idee van je Jasper. Ik ben altijd wel in voor gezelligheid en zo leer je elkaar ook wat beter kennen!

Bram Boos

Bram Boos

17/01/2011 16:47:36
Anchor link
Naam : Bram Koster aka BramBoos (van de framboos) Afbeelding
Gewijzigd op 17/01/2011 16:50:28 door Bram Boos

Jens V

Jens V

17/01/2011 16:48:08
Anchor link
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:45:38:

Inderdaad, zolang het maar niet van die iritante images zijn:p Da's iets wat ik echt haat:p

Had ik overlaatst nog aan de hand met mijn blackberry. De sms-interface van het oude OS ziet er zalig uit. Ben ik nu ook al lang gewend. Toen deed ik een software update en daar zaten in de sms-berichten smilies in. Om zot van te worden vind ik dat. Dat was precies een msn (of soortgelijke) interface van een (no offence ;)) 12-jarige die niets liever deed dan smilies te posten:p Toen heb ik maar snel terug gedowngrade :)

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:49:29
Anchor link
Jens V op 17/01/2011 16:48:08:
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:45:38:

Inderdaad, zolang het maar niet van die iritante images zijn:p Da's iets wat ik echt haat:p

Had ik overlaatst nog aan de hand met mijn blackberry. De sms-interface van het oude OS ziet er zalig uit. Ben ik nu ook al lang gewend. Toen deed ik een software update en daar zaten in de sms-berichten smilies in. Om zot van te worden vind ik dat. Dat was precies een msn (of soortgelijke) interface van een (no offence ;)) 12-jarige die niets liever deed dan smilies te posten:p Toen heb ik maar snel terug gedowngrade :)

Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...

Pagina: 1 2 3 ... 51 52 53 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.