PHP-hulp praat topic
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 volgende »
Haha, dat is als je dagelijks met de template parser van Zend Framework werkt.
@Jasper, Santhe
Als je wilt lees mijn edit eens?
Niels Kieviet op 18/01/2011 19:23:57:
Waar basseer je dat op? Christenen geloven wel dat Jezus God is. Hij is toch degene die de zaligheid voor zijn volk heeft verdient? En de zaligmaker moest een mens zijn maar ook tegelijkertijd God. Dus ;)
Overigens is Abraham geen profeet. Hij is iemand die in het begin van de wereld leefde en van God de opdracht kreeg om zich te vestigen in een 'ver land'. En in de loop van de tijd kreeg hij een hele goede band met God, zelf zo dat hij zijn zoon zou offeren omdat God dat zei. Als God hem niet tegen had gehouden had hij dat gedaan.
De kerk met een hoofdletter K is volgens jouw de paus? Heb je wel goed opgelet bij catechisatie? Als je dat hebt gehad? kerk met een hoofdletter zijn alle kinderen van God. Natuurlijk niet letterlijk maar dat zijn de mensen die ze 'bekeerd' noemen.
Welke kerk ga jij naar toe als ik vragen mag? En Santhe waar geloof jij in? Ben je atheïst? Of geloof je in de theorie van Darwin?
Overigens is Abraham geen profeet. Hij is iemand die in het begin van de wereld leefde en van God de opdracht kreeg om zich te vestigen in een 'ver land'. En in de loop van de tijd kreeg hij een hele goede band met God, zelf zo dat hij zijn zoon zou offeren omdat God dat zei. Als God hem niet tegen had gehouden had hij dat gedaan.
De kerk met een hoofdletter K is volgens jouw de paus? Heb je wel goed opgelet bij catechisatie? Als je dat hebt gehad? kerk met een hoofdletter zijn alle kinderen van God. Natuurlijk niet letterlijk maar dat zijn de mensen die ze 'bekeerd' noemen.
Welke kerk ga jij naar toe als ik vragen mag? En Santhe waar geloof jij in? Ben je atheïst? Of geloof je in de theorie van Darwin?
Neen met Kerk bedoel ik het bestuur van het christendom.
Verder is Jezus niet mijn God maar de zoon van mijn God.
Over abraham heb je deels gelijk Klikje
Verder geloof ik wel in de Darwin theorie maar ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die nog steeds geloven dat God de aarde heeft geschapen?!
Quote:
Volgens de christelijke leer[2] is Jezus de eniggeboren Zoon van God en de door God, in het Oude Testament (Tenach) bij monde van de profeten, beloofde messias, (o.a. Jesaja 53:3 en verder),[3] de gezalfde van God, die de mensen verlost van hun zonden en de harmonie tussen God en mensen herstelt die verbroken was als gevolg van de zondeval van de eerste mensen in het paradijs. Hij beloofde de mensen die geloven dat hij het plaatsvervangend zoenoffer voor God is en daarmee de straf op zich nemend voor de zonden van de mensheid, te 'behouden' en hen 'eeuwig leven' te geven.
bron: Wiki
Gewijzigd op 18/01/2011 19:39:24 door Jasper DS
Quote:
Neen met Kerk bedoel ik het bestuur van het christendom.
Bestuur van het christendom? Die bestaat niet;) Of bedoel je het bestuur van een kerk? Oftwel de kerkenraad?
Quote:
Verder is Jezus niet mijn God maar de zoon van mijn God.
Waarom geloof je dat niet dan? Je geloof de Bijbel dus maar half? En wat versta jij onder 'mijn God'? Bij welke godsdienst voeg jij jouw God toe?
Quote:
Verder geloof ik wel in de Darwin theorie maar ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die nog steeds geloven dat God de aarde heeft geschapen?!
5 miljoen Nederlanders? Alle Christenen i.i.g. Darwin zijn theorie klopt van geen kanten. En je kan er zo lang over discussiëren als je maar wilt, tot een echt goed antwoord kan je toch niet komen.
Over jouw stukje vanaf wikipedia.
Dan klopt mijn beredenering toch? Overigens heb je in het Christelijke geloof nog zoveel verschillende, laat ik het, sub-geloven noemen. Elk sub-geloof heeft weer een andere mening over een bepaald onderwerp.
Voorbeeld:
De volgelingen van de 'arianen' oftewel de Jehova-getuigen geloven dus niet dat christus eeuwig is en dat hij de Zoon van God is. Zij geloven dat Christus de eerste schepsel is.
Daarom is hun bijbel ook een stukje dunner want heel veel teksten passen dan niet meer in hun visie ;)
Gewijzigd op 18/01/2011 19:42:53 door Niels K
Haha een discussie op PHPhulp over de kerk :p
Toevoeging op 18/01/2011 19:47:07:
Bram Boos op 18/01/2011 19:44:59:
Haha een discussie op PHPhulp over de kerk :p
moet kunnen he :)
Gewijzigd op 18/01/2011 19:47:46 door Jasper DS
En Santhe waar geloof jij in? Ben je atheïst? Of geloof je in de theorie van Darwin?
Ik geloof in alles wat beweegt. En ik geloof ook dat stenen/rotsen bewegen. Ik geloof in goed en in kwaad. Dat zit beiden in elk mens. Ik hoop dat ieder het lef en de kracht kan vinden om het goede in zichzelf te vinden en dat uit te stralen.
- SanThe - op 18/01/2011 19:55:41:
Ik geloof in alles wat beweegt. En ik geloof ook dat stenen/rotsen bewegen. Ik geloof in goed en in kwaad. Dat zit beiden in elk mens. Ik hoop dat ieder het lef en de kracht kan vinden om het goede in zichzelf te vinden en dat uit te stralen.
En Santhe waar geloof jij in? Ben je atheïst? Of geloof je in de theorie van Darwin?
Knap
Toevoeging op 18/01/2011 20:14:27:
Als ik nu een klein programmaatje wil maken welke taal moet ik dan gebruiken? Ik heb eventueel toegang tot een computer met linux maar liefst windows.
dus is dat c++ java c# ik zeg maar wat?
Quote:
ben een christen en volgens mij is jezus nog steeds mijn messias en niet mijn God ;) Over de Kerk, ik bedoel met de Kerk bisschoppen, priesters, en alle regels daar rond bijvoorbeeld het selibaat. Of staat er in de bijbel dat 'verkondigers van god' (= priesters) geen vrouw mogen hebben?
Je weet wat een messias inhoud? Precies zalig maken van personen op de wereld die God heeft uitverkoren. Maar om zaligmaker te kunnen zijn moet hij waarachtig schepsel maar ook waarachtig God zijn. Dat staat in de bijbel, ik heb even geen tijd om het op te zoeken waar precies.
Er staat nergens in de bijbel dat de prieters geen vrouw mogen hebben. Ergens in het nieuwe testament staat er een test waarop prieters zich benoemen als het gaat om het nemen van een vrouw. Moet ik even kijken welke, weet ik ook niet uit mun hoofd.
Quote:
Als ik nu een klein programmaatje wil maken welke taal moet ik dan gebruiken? Ik heb eventueel toegang tot een computer met linux maar liefst windows.
Is dat ethisch verantwoord? ;) Ik zou voor C# gaan, maar dat is omdat ik daarin zelf kan programmeren. Als je wilt dat hij op zowel linux als windows werkt zou ik voor java gaan.
Quote:
Hoe bewegen stenen/rotsen volgens jouw? Goed en kwaad in elk mens, daar heb je helemaal gelijk in. Niemand is zonder zonde. Over dat laatste heb je wderom gelijk, alleen de manier waarop kan natuurlijk verschillend worden gediscuseerd:)
Niels Kieviet op 18/01/2011 20:53:55:
Is dat ethisch verantwoord? ;) Ik zou voor C# gaan, maar dat is omdat ik daarin zelf kan programmeren. Als je wilt dat hij op zowel linux als windows werkt zou ik voor java gaan.
Hoe kan ik het beste beginnen, als het al op windows werkt is het ook goed.
Gewijzigd op 18/01/2011 21:01:34 door Jasper DS
Niels Kieviet op 18/01/2011 20:53:55:
Hoe bewegen stenen/rotsen volgens jouw?
Erg langzaam, dat wel. ;-)
Zelfs de continenten bewegen.
http://yexo.blogspot.com/2006/03/java-beginners-tutorial.html
maar ik kan hetgeen dat ik moet downloaden niet vinden xs
Ik ben dit gaan volgen: maar ik kan hetgeen dat ik moet downloaden niet vinden xs
PHP Jasper op 18/01/2011 21:11:45:
Ik ben dit gaan volgen: http://yexo.blogspot.com/2006/03/java-beginners-tutorial.html
Zie eens wanneer dat gepost is... OUD!
Sun is allang overgenomen door Oracle (blegh en blegh).
Volg gewoon de officiële tutorial van java op de java site:
tutorial.
2006 idd, ik zal dat doen. ty
Ook als je met een GUI aan de slag wilt zit je veel beter bij C#, een beetje goede GUI maken in java is echt ontzettend prut (geklooi van hier tot Tokio).
Dat is chinees voor mij ;s Maar we zien wel. Ik ga geen grote programmas maken ;)
Oja, niets beledigends...
Gewijzigd op 18/01/2011 21:36:55 door Jurrian Nijland
@Jasper, je moet java nog aan je classpath toevoegen.
Nu moet ik nog onthouden tegen morgen op welke pagina het antwoord kan staan... :p 10 dus ;D
Gevonden denk ik:
Common Error Messages on Microsoft Windows Systems
'javac' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file
If you receive this error, Windows cannot find the compiler (javac).
Here's one way to tell Windows where to find javac. Suppose you installed the JDK in C:\jdk6. At the prompt you would type the following command and press Enter: C:\jdk6\bin\javac HelloWorldApp.java If you choose this option, you'll have to precede your javac and java commands with C:\jdk6\bin\ each time you compile or run a program. To avoid this extra typing, consult the section in the JDK 6 installation instructions.
Class names, 'HelloWorldApp', are only accepted if annotation processing is explicitly requested
If you receive this error, you forgot to include the .java suffix when compiling the program. Remember, the command is javac HelloWorldApp.java not javac HelloWorldApp.
Gewijzigd op 18/01/2011 22:01:59 door Jasper DS
Jens V op 18/01/2011 21:48:13:
Karl, met welke "kit" maak je die GUI's in c#? In Java gebruik ik swing, en in c++ gebruik qt. Wat met c#?
Ja, met Swing (en / of AWT), maar dat vind ik persoonlijk een heel gepruts. Dat hebben ze bij Microsoft wel beter opgepakt. Tegenwoordig gebruik je Windows Presentation Foundation. Je kunt dan bijvoorbeeld via Expression Blend zo je GUI ontwerpen (kan een ontwerper doen want hij hoeft in principe niks te weten van de achterliggende code). Of je gebruikt de 'oude' Windows Forms.
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 volgende »