PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 ... 51 52 53 volgende »

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

20/01/2011 20:50:22
Anchor link
Karl Karl op 20/01/2011 20:49:13:
Tobias Witmer op 20/01/2011 20:40:51:
Jurrian Nijland op 20/01/2011 13:49:28:
Ik verveel me =O

Misschien kun je je vrije tijd gebruiken om een goede spamfilter te bouwen voor phphulp... ;-)

Beterschap!

Jelmer heeft er eentje geschreven, die zal vast en zeker heel goed zijn :-D

Hmm, zoekzoekzoek!

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 01:26:58

Wouter J

Wouter J

20/01/2011 22:14:25
Anchor link
@jurrian:
Deze is van jelmer: http://phphulp.ikhoefgeen.nl/spamfilter/phphulp.php
Gewijzigd op 20/01/2011 22:15:59 door Wouter J

Jasper DS

Jasper DS

20/01/2011 22:24:34
Anchor link
Wouter J op 20/01/2011 22:14:25:

haha is wel zalig (y)

Bram Boos

Bram Boos

20/01/2011 22:31:28
Anchor link
Jeej, heb net voor het eerst in ASP geprogrammeerd... Ik houd het toch liever bij PHP :P

Jasper DS

Jasper DS

20/01/2011 22:38:11
Anchor link
terecht, ik heb het nog niet gedaan en ben het ook niet van plan.. :)

Chris -

Chris -

21/01/2011 09:45:25
Anchor link
PHP Jasper op 20/01/2011 22:38:11:
terecht, ik heb het nog niet gedaan en ben het ook niet van plan.. :)

Dan is jouw reactie dus onterecht =)

Jasper DS

Jasper DS

21/01/2011 10:34:31
Anchor link
ik heb het zo niet voor asp :p

Chris -

Chris -

21/01/2011 10:35:14
Anchor link
Als je er nog nooit mee hebt gewerkt, kun je dat niet (eerlijk) zeggen ;)

Bram Boos

Bram Boos

21/01/2011 10:49:11
Anchor link
PHP Jasper op 21/01/2011 10:34:31:
ik heb het zo niet voor asp :p

Het was gewoon een simpele redirect. Aangezien een DNS verandering even duurt heb ik eerst de site met ASP doorverwezen...

<%
%>

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/01/2011 12:23:57
Anchor link
Wat is het verschil tussen asp en aspx ?

Jens V

Jens V

22/01/2011 13:41:41
Anchor link
Om even mijn vraag opnieuw te stellen:

Wanneer er IPv6 wordt ingevoegd bij de isp's, zou je dan in huis ook meerdere ip-adressen krijgen, zodat je geen NAT meer nodig hebt in je router?

Als je kijkt op http://inetcore.com/project/ipv4ec/index_en.html, dan zie je dat sinds vandaag alle IPv4-adressen op zijn.

Jasper DS

Jasper DS

22/01/2011 13:43:10
Anchor link
Ik heb geen idee... karl zal het wel weten.. :)

- SanThe -

- SanThe -

22/01/2011 13:46:39
Anchor link
Jens V op 22/01/2011 13:41:41:

Wanneer er IPv6 wordt ingevoegd bij de isp's, zou je dan in huis ook meerdere ip-adressen krijgen, zodat je geen NAT meer nodig hebt in je router?

Nee, dat staat los van elkaar.

22/01/2011 13:48:41
Anchor link
PHP Jasper op 22/01/2011 13:43:10:
Ik heb geen idee... karl zal het wel weten.. :)

Andere mensen, zoals Santhe, weten hiervan ook wel het e.e.a. hoor.
Wikipedia ook.

Jens V

Jens V

22/01/2011 13:48:52
Anchor link
Dus er je gaat aan huis nog steeds maar 1 IP-adres krijgen, ondanks dat er 2^128 ip-adressen gaan bestaan? Das kak...

Jasper DS

Jasper DS

22/01/2011 20:22:03

Jordi Kroon

Jordi Kroon

22/01/2011 20:22:40
Anchor link
dat lijkt een beetje op mario dat begin xD

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

22/01/2011 20:24:30
Anchor link
Dubstep? Dat ken ik niet... Eerst maar is de hond uit =(

Jasper DS

Jasper DS

22/01/2011 20:54:22
Anchor link
@ jordi, nu je het zegt.. :p

Toevoeging op 22/01/2011 23:10:37:

muziek van mijn streek ;p
Klikje

Goed niet goed? ;D
Verstaan jullie het? ;D
Gewijzigd op 22/01/2011 23:11:44 door Jasper DS

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

23/01/2011 05:13:10
Anchor link
rij ik net vanuit de kroeg naar huis, nog ff iemand in een dorp verder af zetten, rij je in je eentje terug, word je aangehouden door de Politie, moet je blazen, blaas ik keurig een P-tje, dus ik vraag om een sleutelhanger, zeggen ze dat ze die niet hebben, dus ik word boos, omdat dit al de 7e keer is dat ik een blaastest doe, en nogsteeds geen sleutelhanger, terwijl een paar van m'n vrienden hem als bijrijder wel hebben gekregen toen ze dronken waren.
Volgende keer blaas ik alleen als ik een sleutelhanger krijg!

Welterusten!

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 ... 51 52 53 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.