PHP-hulp praat topic
Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 51 52 53 volgende »
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29:
Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...
Je moet je dan maar eens afvragen hoe zo een sms eruit ziet ;D
Die kunnen dan alleen gebruikt worden in de koffie hoek o.i.d.
Voor de rest ben ik 21 jaar, woon in een dorpje ergens in de Kop van Noord-Holland.
Ik studeer Software Engineering in Leeuwarden, maar ben momenteel ook steeds meer bezig met een beetje webmaster spelen.
Heb nu 1 site volledig in de lucht, en hoop eind deze week weer een site online te hebben, en die moet dan ook wat geld in de lade gaan brengen.
Daarnaast bezit ik nog ongeveer 35 domeinen, waarvan een groot deel erg nutteloos, maar daar ga ik binnenkort websites opzetten om dan door te verkopen.
Maar ik heb het (helaas) een beetje druk momenteel.
Voor de rest om het maar even over de sfeer te hebben.
Het is erger geweest, en ik weet niet welk voorval er word bedoeld met die van Karl en The Ultimate, (misschien iemand een linkje ;þ) maar ik vind het eigenlijk de laatste tijd wel weer iets beter gaan.
Hoewel ik de laatste tijd wel weer steeds minder hier ben, (misschien dat het daarom ook wel beter word).
En ik ben eigenlijk van mening dat je elkaar niet meer zou moeten kennen om een betere sfeer te creëren.
Je moet gewoon iedereen accepteren en respecteren, je mag iemand best een lul of homo(karl) vinden. //@Karl, je kan het hopelijk wel een beetje waarderen ;þ
Maar dat moet je gewoon lekker voor je houden, en je behandelt elkaar gewoon zoals je een ieder ander zou behandelen.
Misschien moeten sommigen (waaronder ik ook trouwens) zo af en toe een iets subtielere manier gebruiken om mensen erop te wijzen hoe dit forum werkt, en wat een beetje de gebruikers-standaarden zijn hier.
That's just my 2 cents
Jens V op 17/01/2011 16:50:17:
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29: