PHP-hulp praat topic
Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 51 52 53 volgende »
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29:
Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...
Je moet je dan maar eens afvragen hoe zo een sms eruit ziet ;D
Die kunnen dan alleen gebruikt worden in de koffie hoek o.i.d.
Voor de rest ben ik 21 jaar, woon in een dorpje ergens in de Kop van Noord-Holland.
Ik studeer Software Engineering in Leeuwarden, maar ben momenteel ook steeds meer bezig met een beetje webmaster spelen.
Heb nu 1 site volledig in de lucht, en hoop eind deze week weer een site online te hebben, en die moet dan ook wat geld in de lade gaan brengen.
Daarnaast bezit ik nog ongeveer 35 domeinen, waarvan een groot deel erg nutteloos, maar daar ga ik binnenkort websites opzetten om dan door te verkopen.
Maar ik heb het (helaas) een beetje druk momenteel.
Voor de rest om het maar even over de sfeer te hebben.
Het is erger geweest, en ik weet niet welk voorval er word bedoeld met die van Karl en The Ultimate, (misschien iemand een linkje ;þ) maar ik vind het eigenlijk de laatste tijd wel weer iets beter gaan.
Hoewel ik de laatste tijd wel weer steeds minder hier ben, (misschien dat het daarom ook wel beter word).
En ik ben eigenlijk van mening dat je elkaar niet meer zou moeten kennen om een betere sfeer te creëren.
Je moet gewoon iedereen accepteren en respecteren, je mag iemand best een lul of homo(karl) vinden. //@Karl, je kan het hopelijk wel een beetje waarderen ;þ
Maar dat moet je gewoon lekker voor je houden, en je behandelt elkaar gewoon zoals je een ieder ander zou behandelen.
Misschien moeten sommigen (waaronder ik ook trouwens) zo af en toe een iets subtielere manier gebruiken om mensen erop te wijzen hoe dit forum werkt, en wat een beetje de gebruikers-standaarden zijn hier.
That's just my 2 cents
Jens V op 17/01/2011 16:50:17:
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29:
Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...
SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)
Waar kan ik zoiets vinden? Mvg,
Jurrian
Thanks, ik zal d'r naar kijken :)
@ Bram
Idd, pingen is goedkoper maar met de nieuwe samsung wave kan je niet pingen ;)
@ Jens
Whaha, nou ik ken het had er altijd last van met m'n oude telefoon...
Nicoow Unknown op 17/01/2011 16:50:42:
Liever niet :DMisschien iets als koffiehoek smileys?
Nicoow Unknown op 17/01/2011 16:50:42:
Ik studeer Software Engineering in Leeuwarden, maar ben momenteel ook steeds meer bezig met een beetje webmaster spelen.
Software Engineering, daar heb ik binnen 2 weken een examen van. Enige tips misschien? ;) (zit nog in bachelor, eh. nog niet in de master)
@ Nico, ik ben de link even kwijt :)
Heb jij nog wel plannen om Master te gaan doen?
Ik zit er wel aan te denken, voornamelijk door verschil in startersloon en doorgroei mogelijkheden.
Ik ben alleen bang dat het erg veel wiskunde is, en mijn sterke kant is juist het analytische gedeelte, maar dan zou het dus wel goed voor mij zijn ;P.
Bram Boos op 17/01/2011 16:51:10:
Ik SMS gratis :p
@Nico(..)w: Ik studeer Informatica ICT in't algemeen, niet specifiek SE. We hebben dit trimester gewoon een vak SE. Als je wilt weten over wat het allemaal gaat, dit is de website van dat vak specifiek. 't Is een beetje te veel om allemaal op te noemen ;)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:00:42 door Jens V
Jens V op 17/01/2011 16:58:16:
Bram Boos op 17/01/2011 16:51:10:
'k Heb dan geen abbonoment, maar ik SMS voor 3 cent... Hee dat rijmt =P
]Toevoeging op 17/01/2011 17:01:15:[/size]
Ooh, mijn ultieme skills: en helemaal zelf gemaakt, issie niet prachtig? =D
%^%#%#$#@@#$%$! (Hier vloekte ik bijna, deze regel heb ik weg gehaald =) )
En deze regel was onnodig.
Gewijzigd op 17/01/2011 17:06:40 door Jurrian Nijland
Gewijzigd op 17/01/2011 17:02:54 door Jens V
Jens V op 17/01/2011 17:02:22:
@ Jurrian, gebruik de code-tags. Laat maar, heb het voor je gedaan ;)
Thanks, dat had ik dus nog niet door.
Volgens mij is dit het begin van mijn iedere dag actief worden op PHPHulp trouwens, hoewel ik er eergisteren mee begonnen ben...
Oh enne, thanks =)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:07:07 door Jurrian Nijland
Haha J. ik snap je zin niet ;d. Ga je vanaf nu elke dag actief worden op phphulp?
Toevoeging op 17/01/2011 17:10:41:
PHP Jasper op 17/01/2011 17:09:08:
Haha J. ik snap je zin niet ;d. Ga je vanaf nu elke dag actief worden op phphulp?
Jep: ik ga vanaf nu eens wat aardiger doen, iedere dag actief worden en mensen proberen te helpen =)
Toevoeging op 17/01/2011 17:11:50:
Sinds vanmiddag licht m'n Windows server 2008 eruit, met de AutoDJ voor m'n radio. Gedver. Nu kan niemand uitzenden, en ik krijg 'm niet meer aan de praat...
Jurrian Nijland op 17/01/2011 17:10:06:
Jep: ik ga vanaf nu eens wat aardiger doen, iedere dag actief worden en mensen proberen te helpen =)
Haha, dat heb ik ook een tijdje proberen te doen.. :) ben nu wel wat stil gevallen.. xs
Ik vind het wel grappig, ik ben op dit forum aangekomen met 0,0 php kennis. En nu kan ik andere mensen helpen. :)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:14:09 door Jasper DS
PHP Jasper op 17/01/2011 17:13:09:
Haha, dat heb ik ook een tijdje proberen te doen.. :) ben nu wel wat stil gevallen.. xs
Ik vind het wel grappig, ik ben op dit forum aangekomen met 0,0 php kennis. En nu kan ik andere mensen helpen. :)
Fijn toch? Je begint aan het begin en dan leer je via 't forum en alle tutorials/goede scripts heel wat =D
Ja da klopt, ik moet wel toegeven nu dat het school terug is begonnen dat mijn activiteit wel serieus is gedaald als ook mijn werk in uren voor verschillende websites.
@Jasper, bij mij net van't zelfde. Ik kende er absoluut niks van. En mijn html was toen nog à la html 4.01 ABSOLUUT niet strict :)
Ik werd gewoon een beetje gek van het commentaar wat mensen soms leverde, en daardoor een tijdje weg geweest, maar goed nu begrijp ik dat commentaar ook wel weer..
Toevoeging op 17/01/2011 17:19:04:
Weet iemand waar ik een goedkope Windows Server 2008 + PC kan halen? =)
Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 51 52 53 volgende »