PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 22 23 24 25 26 ... 51 52 53 volgende »

Niels K

Niels K

12/02/2011 11:36:35
Anchor link
Graag ;) Ik heb zelf ook wel getest maarja, dan kom je niet alles tegen he.. Kijk maar naar Blytes .....

Stuur anders jullie msn via PM dat praat / test wat makkelijker ;)

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 09:37:53

Jordi Kroon

Jordi Kroon

12/02/2011 11:37:54
Anchor link
Die kan je niet hacken die is zo proffesioneel 3 jaar aan gewerkt en de beste site die er is 100% veilig haha

Of toch niet ^^

Toevoeging op 12/02/2011 11:39:16:

@niels zie PM

Niels K

Niels K

12/02/2011 11:44:41
Anchor link
Ach, kan medelijden hebben met zo'n over het paard getild ventje ;) Daarom heb ik me ook aan geboden om hem te helpen zo'n 1,5 maand geleden en heb ik netjes een mail op terug gehad dat hij het heel 'aardig' vind en in de toekomst er gebruik van wil maken.. Ik heb toen terug gestuurd dat, dat prima is en als hij nog wat leren omtrent beveiliging hij eens wat stof hier op phphulp moet lezen en qua testen en release management iets van ITIL moet lezen.

:)

12/02/2011 12:08:52
Anchor link
Niels, je bent niet goed bezig... Tijdens ontwikkeling hoor je eigenlijk al te testen...

Niels K

Niels K

12/02/2011 12:11:15
Anchor link
Tja dat klopt, bij nieuwe projecten gebruik ik ook TDD maar in de tijd dat ik begonnen ben met het project wist ik wel wat het was maar vond ik het nog te moeilijk ;)

Bij elke module heb ik wel zelf getest, maar je vergeet toch altijd dingen.
Neem van mij aan testen moet je eigenlijk niet zelf doen (afgezien van TDD dan).

Jasper DS

Jasper DS

12/02/2011 19:38:00
Anchor link
Sorry niels, het testen zal niet voor vandaag of morgen zijn.. ;s

Niels K

Niels K

12/02/2011 20:01:15
Anchor link
Geen probleem want ik ben zelf ook nog niet klaar :)

Jasper DS

Jasper DS

14/02/2011 21:38:04
Anchor link
leuk een nieuw forum onderdeel - marktplaats :)

Chris -

Chris -

15/02/2011 09:05:31
Anchor link
@Jasper, jep ;-)

@Niels, stuur mij ook maar een PM alstie online is =)

Niels K

Niels K

15/02/2011 18:21:37
Anchor link
Gaat ik doen Chris.

Gauw weer verder aan mijn DIc vanavond en vanaf 9 uur zaalvoetballen (y)

Bram Boos

Bram Boos

15/02/2011 21:05:32
Anchor link
Beste allen,

Jullie hebben waarschijnlijk al een tijdje niks meer van mij gehoord maar ik ben er weer. (Ja, ik hoor iedereen al weer zuchten ;))

3 weken geleden is het alles begonnen met een griepje, en hoofdpijn. Na 5 dagen op bed te hebben gelegen voelde ik mij al beter en wou de volgende dag al weer naar school. Maar, de volgende dag werd ik wakker geschud dat mijn moeder flauw was gevallen van de pijn (ook ziek samen met mijn broertje en zusjes). Na haar op bed geholpen te hebben voelde ik mijzelf ook niet zo lekker. En ja, ik had buikgriep. Dit duurde weer 3 dagen. Hierna bleef de hoofdpijn aanhouden waarmee ook de fobie voor het beeldscherm.

Na een week toch maar besloten om naar de dokter te gaan en hij kwam tot de conclusie: migraine (of hoe je het ook schrijven wilt). Oorzaak: onbekend, net als het moment dat de hoofdpijn weer begint. (vaak achter de pc). Als devver kan dit een best probleem zijn aangezien je vaak 24/7 aan het scripten bent. Nu heb ik daar iets op gevonden: een CRT beeldscherm uit het jaar nùl met een laag contrast...

Owhja, ik heb gister tijdens het vechten op school ook nog mijn neus gebroken... En ja zo kun je dus zeggen dat alles mee zit als je met een kapje op je neus en met een doosje asprines naast je pc zit te werken... Dus niet!

Volgensmij vind ik dit wel een goede excuusbrief voor mijn niet-php'ende gedrag ;)

P.S. Wist je dat Phyton heel goed is voor je OOP-inzicht. Ik kan het iedereen aanraden!!
Gewijzigd op 15/02/2011 21:06:12 door Bram Boos

Jasper DS

Jasper DS

15/02/2011 21:08:40
Anchor link
Welkom terug bram, je bent niet de enige die griep heeft gehad ;)

Ik zal python zeker eens bekijken.

Niels K

Niels K

16/02/2011 21:14:06
Anchor link
Welcome back Bram, ik dacht je al gemist te hebben =) =)

Aaaaaah Python, ... oh wacht programmeer taal .. Pff lucky.. ^^

Ontopic: icm django is het wel lekker werken ja.

Bram Boos

Bram Boos

16/02/2011 21:16:02
Anchor link
Best wel rustig geweest toen ik weg was. Niet zo super veel leesvoer.. ;)

Niels K

Niels K

16/02/2011 21:16:48
Anchor link
Klopt ja, maar goed, jasper is flink bezig met zun LDAP & WOL project (A)

Bram Boos

Bram Boos

16/02/2011 21:49:09
Anchor link
Haha Jasper aan de LDAP ;) Les van meester Niels =)
Gewijzigd op 16/02/2011 22:29:29 door Bram Boos

Niels K

Niels K

17/02/2011 08:44:47
Anchor link
Haha, dat zal wel mee vallen.. Ik herinner me trouwens nog dat wij toen nog een testje hebben uitgevoerd :)

Chris -

Chris -

17/02/2011 10:25:19
Anchor link
Welkom terug Bram, niet meer vechten hè ;-)

Niels K

Niels K

17/02/2011 10:42:44
Anchor link
@Chris
Of gewoon winnnen ... :) (paar helse klappen uitdelen dus ..)
Gewijzigd op 17/02/2011 10:43:03 door Niels K

Bram Boos

Bram Boos

17/02/2011 16:56:08
Anchor link
@Chris&Niels;
En daarom vecht ik ook niet, omdat ik toch niet win :P

@Niels;
Haha ja maar jouw internet ISP blokkeerde de LDAP poort. :(

EDIT: Oeh, dit is het eerste bericht op de 25e pagina van het 1e PHP-hulp praat topic. haha
Gewijzigd op 17/02/2011 16:57:16 door Bram Boos

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 22 23 24 25 26 ... 51 52 53 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.