PHP-hulp praat topic
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 22 23 24 25 26 ... 51 52 53 volgende »
Stuur anders jullie msn via PM dat praat / test wat makkelijker ;)
Of toch niet ^^
Toevoeging op 12/02/2011 11:39:16:
@niels zie PM
:)
Niels, je bent niet goed bezig... Tijdens ontwikkeling hoor je eigenlijk al te testen...
Bij elke module heb ik wel zelf getest, maar je vergeet toch altijd dingen.
Neem van mij aan testen moet je eigenlijk niet zelf doen (afgezien van TDD dan).
Sorry niels, het testen zal niet voor vandaag of morgen zijn.. ;s
Geen probleem want ik ben zelf ook nog niet klaar :)
leuk een nieuw forum onderdeel - marktplaats :)
@Niels, stuur mij ook maar een PM alstie online is =)
Gauw weer verder aan mijn DIc vanavond en vanaf 9 uur zaalvoetballen (y)
Jullie hebben waarschijnlijk al een tijdje niks meer van mij gehoord maar ik ben er weer. (Ja, ik hoor iedereen al weer zuchten ;))
3 weken geleden is het alles begonnen met een griepje, en hoofdpijn. Na 5 dagen op bed te hebben gelegen voelde ik mij al beter en wou de volgende dag al weer naar school. Maar, de volgende dag werd ik wakker geschud dat mijn moeder flauw was gevallen van de pijn (ook ziek samen met mijn broertje en zusjes). Na haar op bed geholpen te hebben voelde ik mijzelf ook niet zo lekker. En ja, ik had buikgriep. Dit duurde weer 3 dagen. Hierna bleef de hoofdpijn aanhouden waarmee ook de fobie voor het beeldscherm.
Na een week toch maar besloten om naar de dokter te gaan en hij kwam tot de conclusie: migraine (of hoe je het ook schrijven wilt). Oorzaak: onbekend, net als het moment dat de hoofdpijn weer begint. (vaak achter de pc). Als devver kan dit een best probleem zijn aangezien je vaak 24/7 aan het scripten bent. Nu heb ik daar iets op gevonden: een CRT beeldscherm uit het jaar nùl met een laag contrast...
Owhja, ik heb gister tijdens het vechten op school ook nog mijn neus gebroken... En ja zo kun je dus zeggen dat alles mee zit als je met een kapje op je neus en met een doosje asprines naast je pc zit te werken... Dus niet!
Volgensmij vind ik dit wel een goede excuusbrief voor mijn niet-php'ende gedrag ;)
P.S. Wist je dat Phyton heel goed is voor je OOP-inzicht. Ik kan het iedereen aanraden!!
Gewijzigd op 15/02/2011 21:06:12 door Bram Boos
Ik zal python zeker eens bekijken.
Aaaaaah Python, ... oh wacht programmeer taal .. Pff lucky.. ^^
Ontopic: icm django is het wel lekker werken ja.
Best wel rustig geweest toen ik weg was. Niet zo super veel leesvoer.. ;)
Klopt ja, maar goed, jasper is flink bezig met zun LDAP & WOL project (A)
Gewijzigd op 16/02/2011 22:29:29 door Bram Boos
Haha, dat zal wel mee vallen.. Ik herinner me trouwens nog dat wij toen nog een testje hebben uitgevoerd :)
Welkom terug Bram, niet meer vechten hè ;-)
Of gewoon winnnen ... :) (paar helse klappen uitdelen dus ..)
Gewijzigd op 17/02/2011 10:43:03 door Niels K
En daarom vecht ik ook niet, omdat ik toch niet win :P
@Niels;
Haha ja maar jouw internet ISP blokkeerde de LDAP poort. :(
EDIT: Oeh, dit is het eerste bericht op de 25e pagina van het 1e PHP-hulp praat topic. haha
Gewijzigd op 17/02/2011 16:57:16 door Bram Boos
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 22 23 24 25 26 ... 51 52 53 volgende »