PHP-hulp praat topic
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 23 24 25 26 27 ... 51 52 53 volgende »
Ik heb niet meer getest, zal er in het weekend eens met verder gaan :D
Als je net als mij een lage upload hebt dan is dat wel beter aangezien anders users staan te wachten op de verbinding...
Gewijzigd op 17/02/2011 17:11:08 door Bram Boos
Dit zal ik er in verwerken:
- Handwriting
- beetje deze stijl
Wat denken jullie? zit dat snor? :p
Toevoeging op 17/02/2011 21:33:59:
Of wat zijn net de huidige trends?
Kan, maar als je nu net een user in LDAP hebt aangemaakt? Dan moet hij een dag wachten voor hij of zij kan inloggen?
En dat wachten is meestal maar een seconde of 2 en je kan er natuurlijk ook netjes een timeout met wat meldingen omheen zetten.
Ik heb gewoon een ajax call die de status van het verbinden en dergelijke doorspeelt aan de hand van een ldap functie.
En hij geeft ook netjes error (codes) terug in plaats van direct een fatal error. En die kan je dan opvragen aan de hand van ldap_error of alleen de error code ldap_errno en die kan je dat weer omzetten naar een string met ldap_err2str. Ik zelf gebruik alleen ldap_errno omdat dan mijn multi lang applicatie tot zijn recht komt.
Wat ook al scheelt is de LDAP connectie 'altijd' open te laten staan en niet bij elke handeling weer te openen.
Voor de rest moet er gewoon mee spelen dan wordt het steeds leuker :) Wel is een beetje kennis van Active Directory vereist / verplicht wat anders kan je natuurlijk geen ldap server opzetten. Veel mensen denken dat windows server verplicht is maar met Linux kan het ook gedaan worden, zei het zonder interface maar daar zullen vast ook wel wat 'apps' voor zijn.
@Jasper
Dat ziet er wel goed uit, maar realiseer je wel dat dit wel moeilijk is om te maken ;) Anyways ik ben benieuwd.
Over de huidige trends weet ik opzich niet zoveel te zeggen ik krijg alleen maar designs wat webshops te zien, dat is een iets andere tag dat waarnaar jij zoekt :)
Gewijzigd op 18/02/2011 09:41:36 door Niels K
Ik ben nog steeds niet begonnen. Ik zal morgen iets proberen uit te tekenen, hopelijk heb ik voldoende inspiratie. ;)
Weet iemand hoe ze dit doen ?
Want ik kan wel de rechtermuisknop blokkeren maar met ctrl-U Kan je ook gewoon bron weergeven en dan de hele site kopieren
Het was ook maar een geheugenkronkel die ik op dat moment had ;)
LDAP frontend voor linux? Gebruik webmin ;)
Ik heb beide servers draaien, LDAP op Windows in productie (thuis) en LDAP op Linux (Ubuntu) voor testomgeving. Ik moet wel zeggen dat de Windhoos makkelijk in beheer is maar de Linux veeeeeeel sneller (qua toegang) is terwijl het beide op dezelfde hardware draait.
@Jasper;
Wow, die 2e site die jij gaf. Ik schrok maar toen ging het wel weer ;) Wat een kleuren en ADHD gedoe, moet je wel aan wennen...
Nu moet ik dat plan nog omzetten naar een website en het komt in orde ;p
Facebook, Google enz...
Combineer Simpel met die kleuren en friemels van de 2e site die jij gaf...
Offtopic:
Heb je nog naar Python gekeken trouwens?
Mijn huidige site is redelijk simpel maar ook redelijk kaal..
PHP Jasper op 18/02/2011 23:17:14:
Neen sorry, daar heb ik jammer genoeg geen tijd voor ;s
Link? (A)
Toevoeging op 18/02/2011 23:24:25:
PHP Jasper op 18/02/2011 23:17:14:
Neen sorry, daar heb ik jammer genoeg geen tijd voor ;s
Link? (A)
ben zelf ook wel nieuwsgierig
Truste!
edit:
als ik dit lettertype wil gebruiken, moet ik dan een plaatje van maken?
Gewijzigd op 19/02/2011 11:47:21 door Jasper DS
Nee, je kunt de .ttf file downloaden en dan in je css aangeven dat je die .ttf wilt gebruiken.
EDIT: Ik heb nog even naar die sites gekeken, de eerste (webdesign) site vind ik wel strak en overzichtelijk. Die 2e (home) vind ik persoonlijk de kleuren niet zo mooi en de titel van de site bij de blog pagina moet je even veranderen. Er staat nu: noindex...
Gewijzigd op 19/02/2011 13:23:20 door Bram Boos
Bram Boos op 19/02/2011 13:20:19:
@Jasper;
Nee, je kunt de .ttf file downloaden en dan in je css aangeven dat je die .ttf wilt gebruiken.
Ja oke bedankt! :)
Bram Boos op 19/02/2011 13:20:19:
EDIT: Ik heb nog even naar die sites gekeken, de eerste (webdesign) site vind ik wel strak en overzichtelijk. Die 2e (home) vind ik persoonlijk de kleuren niet zo mooi en de titel van de site bij de blog pagina moet je even veranderen. Er staat nu: noindex...
Ja, van de 2de klopt.. was nog niet helemaal af. Maar de eerste ga ik aanpassen.. Ik vind hem niet goed bij mij passen.. :)
Offtopic:
Was niet om de werkende mensch jaloers te maken
Bram Boos op 21/02/2011 12:01:21:
Offtopic:
Hoe kun je nou offtopic gaan in een offtopic topic?
Hier overigens geen vakantie, werkend mensch hier ;-)
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 23 24 25 26 27 ... 51 52 53 volgende »