PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 42 43 44 45 46 ... 51 52 53 volgende »

Jasper DS

Jasper DS

11/03/2011 23:07:22
Anchor link
Mijn site is gewoon een klein blogje

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 03:51:16

Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/03/2011 23:09:42
Anchor link
Jij hebt toch een website voor je eigen site te maken ?

Jasper DS

Jasper DS

11/03/2011 23:10:41
Anchor link
Ook ;)

Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/03/2011 23:11:17
Anchor link
Ohke , loopt die een beetje?

Jasper DS

Jasper DS

11/03/2011 23:11:59
Anchor link
Zal ik direct eens checken :)

Ik heb 3 sites van mezelf en 1 onder beheer, in totaal 3 domeinen. en 1 site staat op een subdomein.

Toevoeging op 11/03/2011 23:12:45:

edit: die zit aan 60 bezoekers (nog beter haha :p )

Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/03/2011 23:19:45
Anchor link
Ohke Had ik dus een keer gedaan:
Kent iemand ftd? Soort aanmeldprogramma voor downloads
Ik zette iets op ftd met een plaatje die op mijn site stond
Mijn dataverkeer ging nogal om hoog , ik overschreed mijn dataverkeer in 1 dag best knap
Kreeg 3 hits p/m met geluk hebben ze het vergoed

Toevoeging op 11/03/2011 23:38:20:

Ik ga slape
Houdoe :)
Gewijzigd op 11/03/2011 23:24:33 door Jordi Kroon

Tobias Tobias

Tobias Tobias

12/03/2011 10:16:15
Anchor link
lol
SwiftMailer is leuk.
Mijn zwager is gisteren aangehouden met zijn vrachtwagen wegens een te grote lading.
Ben hem nu aan het spammen met boetes en aanmaningen van ministerie van verkeer en waterstaat

Jasper DS

Jasper DS

12/03/2011 10:25:55
Anchor link
Haha :)

Jordi Kroon

Jordi Kroon

12/03/2011 12:38:53
Anchor link
Tja als je toch niets te doen hebt, Kan je beter iets nuttigs doen

Jasper DS

Jasper DS

12/03/2011 22:31:19
Anchor link
Edit, al gevonden :)
Gewijzigd op 12/03/2011 23:02:22 door Jasper DS

Bram Boos

Bram Boos

12/03/2011 23:18:30
Anchor link
Heeft iemand hier trouwens ervaring met TinyMCE? Ik heb ooit eens gelezen dat TinyMCE automatisch real_escape_string doet...

Vanmiddag wou ik de TinyMCE output opslaan maar doordat ik real_escape_string had gedaan kwam overal \ voor te staan en ik vermijd liever stripslashes e.d. Toen ik real_escape_string weghaalde was het probleem gone...

Jasper DS

Jasper DS

12/03/2011 23:31:06
Anchor link
Ik gebruik het ook op 1 van mijn sites en ben even gaan checken. Ik gooi er wel mysql_ real_escape_string over. Wat ik wel merk is dat hij pure html in de database steekt.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

12/03/2011 23:39:59
Anchor link
@Bram , Ik zat zelf te denken om CKEditor te gebruiken.

Bram Boos

Bram Boos

12/03/2011 23:58:40
Anchor link
@Jordi;
MCE vergeleken met CKE is MCE wat aanpasbaarder, zo kun je bijvoorbeeld voor ubb ipv html kiezen en je hebt Nederlandse taal bestanden...

@Japser;
Vreemd, als je 2x real_escape doet dan krijg je slashes dus vandaar dat ik daar als eerste aan dacht...

Jasper DS

Jasper DS

13/03/2011 00:00:55
Anchor link
Ik moet me daar toch nog eens in verdiepen, heb dat toen snel even gedaan.

edit ik zie in de broncode van phphulp dit staan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a name="543733">

dit dient toch om via de url #543733 naar de post te gaan?
Gewijzigd op 13/03/2011 00:04:08 door Jasper DS

Bram Boos

Bram Boos

13/03/2011 00:14:37
Anchor link
Klopt, zo scrollt die automatisch naar de goede post...

Jasper DS

Jasper DS

13/03/2011 00:14:55
Anchor link
Dan ga ik dat ook eens testen morgen :)
Gewijzigd op 13/03/2011 00:15:13 door Jasper DS

Jordi Kroon

Jordi Kroon

13/03/2011 00:44:25
Anchor link
Zie dit:

Quote:
gewoon openen met notepad++

Modbreak
Notepad is gewoon om txt-bestandjes te openen. Dat is toch geen echte PHP editor. Help de mensen eens serieus!

@bram dat multy-langue kan toch ook bij cke dat las ik op de site
Gewijzigd op 13/03/2011 00:45:19 door Jordi Kroon

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/03/2011 19:41:23
Anchor link
Ik ben gebanned op het forum van Boris :(
Ipban....

Had geen enkele posts trouwens....

Jasper DS

Jasper DS

13/03/2011 19:43:15
Anchor link
Haha, tja.. kan je niet ff op een ander ip?

edit: ik ga vragen voor moderator functie.. dan unbann ik je wel even :)
Gewijzigd op 13/03/2011 19:43:52 door Jasper DS

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 42 43 44 45 46 ... 51 52 53 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.