PHP-hulp praat topic
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 44 45 46 47 48 ... 51 52 53 volgende »
"Goedendag, was u degene die mijn dockingstation wou kopen?"
Goooeeedee middaag ik ben gaston van de postcode loterij mag ik evenbinnenkomen
Jordi kroon op 13/03/2011 21:20:49:
T gaat meer zo
dat begrijp ik niet?!
Quote:
How many forum members does it takes to change a light bulb?
1 to change the light bulb and to post that the light bulb has been changed
14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently
7 to caution about the dangers of changing light bulbs
1 to move it to the Lighting section
2 to argue then move it to the Electricals section
7 to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs
5 to flame the spell checkers
3 to correct spelling/grammar flames
6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as stupid
2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp"
15 know-it-alls who claim they were in the industry, and that "light bulb" is perfectly correct
19 to post that this forum is not about light bulbs and to please take this discussion to a lightbulb forum
11 to defend the posting to this forum saying that we all use light bulbs and therefore the posts are relevant to this forum
36 to debate which method of changing light bulbs is superior, where to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this technique and what brands are faulty
7 to post URL's where one can see examples of different light bulbs
4 to post that the URL's were posted incorrectly and then post the corrected URL's
3 to post about links they found from the URL's that are relevant to this group which makes light bulbs relevant to this group
13 to link all posts to date, quote them in their entirety including all headers and signatures, and add "Me too"
5 to post to the group that they will no longer post because they cannot handle the light bulb controversy
4 to say "didn't we go through this already a short time ago?"
13 to say "do a Google search on light bulbs before posting questions about light bulbs"
1 forum lurker to respond to the original post 6 months from now and start it all over again.
1 to change the light bulb and to post that the light bulb has been changed
14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently
7 to caution about the dangers of changing light bulbs
1 to move it to the Lighting section
2 to argue then move it to the Electricals section
6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as stupid
2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp"
15 know-it-alls who claim they were in the industry, and that "light bulb" is perfectly correct
19 to post that this forum is not about light bulbs and to please take this discussion to a lightbulb forum
11 to defend the posting to this forum saying that we all use light bulbs and therefore the posts are relevant to this forum
36 to debate which method of changing light bulbs is superior, where to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this technique and what brands are faulty
7 to post URL's where one can see examples of different light bulbs
4 to post that the URL's were posted incorrectly and then post the corrected URL's
3 to post about links they found from the URL's that are relevant to this group which makes light bulbs relevant to this group
13 to link all posts to date, quote them in their entirety including all headers and signatures, and add "Me too"
5 to post to the group that they will no longer post because they cannot handle the light bulb controversy
4 to say "didn't we go through this already a short time ago?"
13 to say "do a Google search on light bulbs before posting questions about light bulbs"
1 forum lurker to respond to the original post 6 months from now and start it all over again.
Toevoeging op 13/03/2011 21:46:38:
PHP Jasper op 13/03/2011 21:21:33:
dat begrijp ik niet?!
Jordi kroon op 13/03/2011 21:20:49:
T gaat meer zo
dat begrijp ik niet?!
2 woorden: Belgie - Nederland
Opgehaald, in de mail vroeg hij of hij 'vanaf 18 uur' kon komen. Dus niks mis mee dat 'ie om 20:30 kwam.
Toevoeging op 13/03/2011 22:45:57:
Voor sommige mensen de nederlandse versie:
Quote:
1 om de gloeilamp te verwisselen en om te posten dat de gloeilamp is verwisseld
14 om gelijke ervaringen met het wisselen van gloeilampen te delen en hoe de gloeilamp op een andere manier verwisseld had kunnen worden
7 om hen te waarschuwen voor de gevaren van het verwisselen van gloeilampen
1 om het naar de "Lampen" sectie te verhuizen
2 om dat te bediscussieren en het naar de "Electronica" sectie te verhuizen
7 om te wijzen op de spelling en grammatica fouten in posts over het verwisselen van gloeilampen
5 om de spellingsfanaten te flamen
3 om die spellingflamers te corrigeren op spellingsfouten
6 om te discussieren over of het 'gloeilamp' of 'gloei lamp' is ... nog 6 om die mensen voor dom uit te maken
2 industriele professionals om de groep te informeren dat de juiste term 'lamp' is
15 betweters om te claimen dat ze in de industrie hebben gewerkt en dat 'gloei lamp' perfect correct is
19 om te posten dat dit forum niet over gloeilampen gaat en de discussie alsjeblieft naar gloeilampen forum te verplaatsen
11 om de posts over gloeilampen op dit forum te verdedigen door te zeggen dat we allemaal gloeilampen gebruiken en dat de posts daarom relevant zijn voor dit forum
36 om te discussieren over welke methoden van het verwisselen van gloeilamp superieur is, waar de beste gloeilampen te kopen, welk merk gloeilampen het best werkt voor deze techniek en welke merken fout zijn
7 om URL's te posten waar men voorbeelden kan zien van verschillende gloeilampen
4 om te posten dat de URL's niet goed getyped waren en dan het dan op de goede manier doen
13 om anderen te quoten, inclusief alle headers en signatures en dan toevoegen: "ik ook"
5 om te de groep te laten weten dat ze niet langer zullen posten, omdat ze niet tegen de gloeilampen discussie kunnen
4 om te zeggen: "hebben we dit allemaal al niet eens eerder besproken kort geleden?"
13 om te posten "type eens in Google 'gloeilamp' in voordat je hier vragen over gloeilampen gaat stellen"
1 enorme lurker die na 6 maanden antwoord op de orginele topic starter waardoor het weer helemaal overnieuw begint
14 om gelijke ervaringen met het wisselen van gloeilampen te delen en hoe de gloeilamp op een andere manier verwisseld had kunnen worden
7 om hen te waarschuwen voor de gevaren van het verwisselen van gloeilampen
1 om het naar de "Lampen" sectie te verhuizen
2 om dat te bediscussieren en het naar de "Electronica" sectie te verhuizen
7 om te wijzen op de spelling en grammatica fouten in posts over het verwisselen van gloeilampen
5 om de spellingsfanaten te flamen
3 om die spellingflamers te corrigeren op spellingsfouten
6 om te discussieren over of het 'gloeilamp' of 'gloei lamp' is ... nog 6 om die mensen voor dom uit te maken
2 industriele professionals om de groep te informeren dat de juiste term 'lamp' is
15 betweters om te claimen dat ze in de industrie hebben gewerkt en dat 'gloei lamp' perfect correct is
19 om te posten dat dit forum niet over gloeilampen gaat en de discussie alsjeblieft naar gloeilampen forum te verplaatsen
11 om de posts over gloeilampen op dit forum te verdedigen door te zeggen dat we allemaal gloeilampen gebruiken en dat de posts daarom relevant zijn voor dit forum
36 om te discussieren over welke methoden van het verwisselen van gloeilamp superieur is, waar de beste gloeilampen te kopen, welk merk gloeilampen het best werkt voor deze techniek en welke merken fout zijn
7 om URL's te posten waar men voorbeelden kan zien van verschillende gloeilampen
4 om te posten dat de URL's niet goed getyped waren en dan het dan op de goede manier doen
13 om anderen te quoten, inclusief alle headers en signatures en dan toevoegen: "ik ook"
5 om te de groep te laten weten dat ze niet langer zullen posten, omdat ze niet tegen de gloeilampen discussie kunnen
4 om te zeggen: "hebben we dit allemaal al niet eens eerder besproken kort geleden?"
13 om te posten "type eens in Google 'gloeilamp' in voordat je hier vragen over gloeilampen gaat stellen"
1 enorme lurker die na 6 maanden antwoord op de orginele topic starter waardoor het weer helemaal overnieuw begint
Jordi kroon op 13/03/2011 22:38:21:
Nee dat is waar en is ie verkocht xD
(...)
(...)
Als je geen Engels kan, dan is het niet handig om bezig te zijn met programmeren. Alle documentatie is eigenlijk in het Engels.
Ik kan redelijk goed engels echter waar ik niet goed in ben in standaart .zinnen te leren met als eerste indruk dit kan ik ooknanders zeggen , maarja dan moet het natuurlijk op die manier
Jordi kroon op 13/03/2011 22:53:25:
Ik kan redelijk goed engels echter waar ik niet goed in ben in standaart .zinnen te leren met als eerste indruk dit kan ik ooknanders zeggen , maarja dan moet het natuurlijk op die manier
Misschien eerst eens wat aan je Nederlands doen?
Sorry soms wil dat toetsenbord van je ipod niet werken . Dan geeft hij ineens een punt of een hoofdletter
En dus de antwoord op jouw vraag Jasper (paar pagina's terug)
Gewijzigd op 14/03/2011 17:26:51 door Niels K
/me hoort nu ook de schurkenlach van Niels snel harder worden ;-)
Haha, schurkenlach? Geen tijd voor joh :-)
Wat modereer jij eigenlijk?
Het was wel nodig volgens mij die andere 2 mods zijn haast nooit online.
Niels Kieviet op 14/03/2011 17:26:41:
En toen was ik mod :-)
Leuk nieuws :) een sterke aanwinst voor het team!
Eerst moet ik mezelf bewijzen he ;-) Maar toch bedankt.
Jordi kroon op 13/03/2011 22:38:21:
Die hebben we op PHP-hulp ook :)
Toevoeging op 14/03/2011 18:49:27:
Niels Kieviet op 14/03/2011 18:48:21:
Eerst moet ik mezelf bewijzen he ;-) Maar toch bedankt.
Ik verwacht veel.. dus maak die verwachtingen maar waar :p
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 44 45 46 47 48 ... 51 52 53 volgende »