PHP-hulp praat topic
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 ... 51 52 53 volgende »
Stel,je zet dit in een bestand genaamd test.html.
Wat krijg je op het scherm te zien?
Er bestaat een god, Of toch niet?
@Santhe
Gewoon wat je nu hebt getypt;) Extensie doet het hem ;)
Ik kreeg trouwens vorige week een vraag:
Ik probeer een melding te geven als javascript uitstaat maar ik krijg geen popup?
Code (php)
1
2
3
2
3
<noscript>
alert('Javascript moet ingeschakeld zijn voor deze applicatie');
</noscript>
alert('Javascript moet ingeschakeld zijn voor deze applicatie');
</noscript>
zucht ...
Gewijzigd op 18/01/2011 18:59:25 door Niels K
- SanThe - op 18/01/2011 18:56:47:
Er mag NIET GETEST worden.
in een .html bestand php?
Toevoeging op 18/01/2011 18:59:09:
Niels Kieviet op 18/01/2011 18:57:30:
Er bestaat een god, Of toch niet?
Ja, ik geloof :)
Quote:
in een .html bestand php?
Jij zag hem ook direct :)
Quote:
Ja, ik geloof :)
In? Je vader / moeder de buuren? Kortom licht eens toe;)
@Santhe
Nee, niet wat ik heb getypt.
Dat had ik namelijk ook verwacht.
Gewijzigd op 18/01/2011 19:01:37 door - SanThe -
Wat is het volgens jouw dan?
edit: Ok dan, je krijg gewoon een parse error? Haha
Gewijzigd op 18/01/2011 19:03:18 door Niels K
Eerst vraag je of god bestaad, hij zegt dat hij geloofd als reactie op jouw en jij vraagt waar hij dan in gelooft... Hahahahaha
Haha, moest ik even met lachen.. dat is zo als die kerel dat via een php script wou checken of er verbinding was met internet :p
Over de god, ja ik geloof in één god. Ook in Jezus. Het enige wat ik minder vind is de Kerk (snap je wat ik bedoel met de kerk)
Ja?
Dat was juist bewust ;) Veel mensen denken als er wordt gezet 'God' aan het christendom maar je kan alles als God beschouwen. Zelfs je schoenveter ( eerste wat in me opkwam ). Oké het heet dan wel een AFGod maar goed, een God blijft het ;)
Quote:
Haha, moest ik even met lachen.. dat is zo als die kerel dat via een php script wou checken of er verbinding was met internet :p
Dat kan toch? als je lokaal probeert?
Quote:
Over de god, ja ik geloof in één god. Ook in Jezus. Het enige wat ik minder vind is de Kerk (snap je wat ik bedoel met de kerk)
Ok dan. Uh welke kerk bedoel je? De kerk met een 'hoofdletter', oftewel Gods volk? Of bedoel je die waar je zondags 2 maal 1,5 uur in stil moet zitten ? ;)
Gewijzigd op 18/01/2011 19:08:50 door Niels K
Niels Kieviet op 18/01/2011 19:02:27:
Niet? Het script wordt toch gewoon weergegeven zoals jij het hebt getypt omdat het een html bestand is?
Ik krijg dit op het scherm:
En dit in de broncode:
Test jij het eens of jij dat ook hebt of dat het aan een of andere serverafstelling ligt.
Toevoeging op 18/01/2011 19:09:30:
@ Santhe ik krijg hetzelfde als jij
Ik krijg gewoon zoals ik het heb ingetypt? Heb je niet toevallig het in commentaar gezet?
edit:
Als ik het op mijn webserver uitvoer dan krijg ik het zoals ik hierboven heb beschreven, voer ik het gewoon in mijn documenten uit krijg ik zoals santhe het beschrijft. Zou het aan de browser of het besturingssysteem liggen?
edit:
Aan besturingssysteem denk ik ook niet, want ik herinner dan Santhe wel eens gezegd heeft dat hij een versie van Windows uit 19 - noach gebruikt.
@Jasper
Nee, niet waar. Bijvoorbeeld de moslims. Die erkennen Jezus niet als de zoon van God. En aangezien de meeste Christenen (uitgezonderd de Jehova getuigen) in een drie - enig God geloven gaat dat dus niet samen ;)
Gewijzigd op 18/01/2011 19:13:46 door Niels K
Niels Kieviet op 18/01/2011 19:10:55:
@Santhe
Ik krijg gewoon zoals ik het heb ingetypt? Heb je niet toevallig het in commentaar gezet?
edit:
Als ik het op mijn webserver uitvoer dan krijg ik het zoals ik hierboven heb beschreven, voer ik het gewoon in mijn documenten uit krijg ik zoals santhe het beschrijft. Zou het aan firefox liggen?
@Jasper
Nee, niet waar. Bijvoorbeeld de moslims. Die erkennen Jezus niet als God. En aangezien de meeste Christenen (uitgezonderd de Jehova getuigen) in een drie - enig God geloven gaat dat dus niet samen ;)
edit:
Als ik het op mijn webserver uitvoer dan krijg ik het zoals ik hierboven heb beschreven, voer ik het gewoon in mijn documenten uit krijg ik zoals santhe het beschrijft. Zou het aan firefox liggen?
@Jasper
Nee, niet waar. Bijvoorbeeld de moslims. Die erkennen Jezus niet als God. En aangezien de meeste Christenen (uitgezonderd de Jehova getuigen) in een drie - enig God geloven gaat dat dus niet samen ;)
christenen geloven niet in jezus als god, jezus is de messias. Zoek een keer alle profeten op van het christendom jodendom en de islam, je zal zien dat je bij abraham komt: de aardsvader. Maar ook dat is niet de God maar een profeet
Deze 3 godsdiensten hebben allemaal dezelfde god de verschillen
Christendom : Jezus als messias
Jodendom: zij wachten nog op de messias
islam: mohamed was de messias.
Er zijn nog wel enkele verschillen maar eigenlijk komt alles op hetzelfde neer.
Ik bedoel de Kerk met hoofdeletter K. Dus de paus, ..., al die misbruiken die tegenwoordig aan het licht komen. Hetzelfde bij andere godsdiensten bij enkele islamitische landen word de koran gebruikt om het volk onder het gezag van de heerser te houden. De heerser interpreteert het heilig boek van de godsdienst hoe dat hij dat wil en kan zo het volk beïnvloeden, manipuleren.
In de middeleeuwen was dat ook zo in europa maar na 1780 (franse revolutie) is er een keer punt gekomen.
Niels Kieviet op 18/01/2011 19:10:55:
@Santhe
edit:
Als ik het op mijn webserver uitvoer dan krijg ik het zoals ik hierboven heb beschreven, voer ik het gewoon in mijn documenten uit krijg ik zoals santhe het beschrijft. Zou het aan de browser of het besturingssysteem liggen?
edit:
Aan besturingssysteem denk ik ook niet, want ik herinner dan Santhe wel eens gezegd heeft dat hij een versie van Windows uit 19 - noach gebruikt.
edit:
edit:
Hahaha, 19 - noach .... Klopt wel hoor. Ik zit nu op XP, maar die doet het hetzelfde als ME.
Maar okee.
Als je nu een bestand zou maken genaamd test.php en je zet dit er in. Wordt de echo, die in de html file staat uitgevoerd of niet. Graag eerst antwoorden zonder te testen.
zonder te testen
of misschien:
ik zeg maar zo: ik zeg maar niks. wereld
Gewijzigd op 18/01/2011 19:23:47 door Jasper DS
Als het goed is wel, want hoe werken anders de template parsers ;)
@Jasper
Quote:
christenen geloven niet in jezus als god, jezus is de messias. Zoek een keer alle profeten op van het christendom jodendom en de islam, je zal zien dat je bij abraham komt: de aardsvader. Maar ook dat is niet de God maar een profeet
Ik bedoel de Kerk met hoofdeletter K. Dus de paus, ..., al die misbruiken die tegenwoordig aan het licht komen. Hetzelfde bij andere godsdiensten bij enkele islamitische landen word de koran gebruikt om het volk onder het gezag van de heerser te houden. De heerser interpreteert het heilig boek van de godsdienst hoe dat hij dat wil en kan zo het volk beïnvloeden, manipuleren.
In de middeleeuwen was dat ook zo in europa maar na 1780 (franse revolutie) is er een keer punt gekomen.
Waar basseer je dat op? Christenen geloven wel dat Jezus God is. Hij is toch degene die de zaligheid voor zijn volk heeft verdient? En de zaligmaker moest een mens zijn maar ook tegelijkertijd God. Dus ;)
Overigens is Abraham geen profeet. Hij is iemand die in het begin van de wereld leefde en van God de opdracht kreeg om zich te vestigen in een 'ver land'. En in de loop van de tijd kreeg hij een hele goede band met God, zelf zo dat hij zijn zoon zou offeren omdat God dat zei. Als God hem niet tegen had gehouden had hij dat gedaan.
De kerk met een hoofdletter K is volgens jouw de paus? Heb je wel goed opgelet bij catechisatie? Als je dat hebt gehad? kerk met een hoofdletter zijn alle kinderen van God. Natuurlijk niet letterlijk maar dat zijn de mensen die ze 'bekeerd' noemen.
Welke kerk ga jij naar toe als ik vragen mag? En Santhe waar geloof jij in? Ben je atheïst? Of geloof je in de theorie van Darwin?
Gewijzigd op 18/01/2011 19:30:21 door Niels K
Niels, heb je mijn tekst gelezen? :p
Inderdaad, de php in test.html wordt dan gewoon uitgevoerd.
dan was mijn eerste gedacht toch juist :)
PHP Jasper op 18/01/2011 19:27:27:
dan was mijn eerste gedacht toch juist :)
Klopt. Ik was er zelf ook niet echt mee bekend. Maar Niels maakt natuurlijk wel een scherpe opmerking. Ik heb zelf nog nooit met templates gewerkt.
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 ... 51 52 53 volgende »