PHPhulp's todo list
- ***** Programmering van de website moet anders (onderdeel voor onderdeel, website gaat dan dus niet offline), gebruikt momenteel nog bijna nergens superglobals en heb er veel nieuwe technieken bij geleerd. Dit alles om de snelheid van de website te verhogen omdat er steeds meer bezoekers op komen.
- ***** Eigen onderschrift na 1000 posts? (iemand suggesties over het aantal posts?)
- **** Layout wil ik anders hebben
- *** Beter poll systeem
- * Complete CMS achter de website (gaat nu via PHPMyAdmin) slecht he? maar het werkt wel :)
Wanneer je nog opmerkingen of suggesties hebt, kun je die hier als reply op melden.. tnx :o)
Trouwens, dit topic is gekomen door dit topic: http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=1152&cat=4 :)
Gewijzigd op 15/04/2004 09:08:00 door B a s
Niemand heeft er nogal zoveel op jou na :P
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat CMS is (oei) en PHPMyadmin werkt prima toch?
btw als je nog hulp nodig hebt om bbcode goed te implementeren dan hoor ik het wel, dat moet namelijk ook flink verbeterd worden
er mist teveel op dit moment
Wat mist er dan Rick qua bbcode??
*
Kun je zo'n CMS gewoon in PHP maken?
Waar staat daarover wat info? :)
250 posts voor eigen subtitle is ook niet verkeerd hoor.
Verder, een oplossing die je zelf vast ook wel hebt bedacht, is de site gewoon online laten zoals hij is, en een complete website local afmaken ( of ergens in /nieuwesitetestdingesmooidesignbeterennumetcmsenzo/index.php )
wrm noem je mij arend? :)
En misschien is smilies ook wel een leuke idee...
Owja en extra opties zoals bericht editten enzo is ook wel makkelijk :P
en je moet ook nog wat bugs eruit helpen
op dit moment kan je geen <//form> of <//textarea> in een bericht stoppen want dan kan je opeens niet meer editten
Gewijzigd op 16/04/2004 02:24:00 door Rick
Gewijzigd op 16/04/2004 07:47:00 door Eris -
Quote:
berichten editten kan al hoor, kijk die 2 knopjes rechtsboven je post maarHmz, ik vind het forum matig.. zorg voor iets meer info zoals laatste posts enzo..
1 is voor quote en de andere voor edit
Quote:
Hmm waarom zou ik Courier willen gebruiken?
A: Om iets makkelijk duidelijk te maken, met bijvoorbeeld een ASCII-tekening
B: Omdat er meer code dan alleen PHP wordt geplaatst en dit dan niet extreem duidelijk is
Elwin
block waarin de font lekker fixed-type is. (</pre>?)
Wederom grijp ik de gelegeheid maar weer eens aan om in herhaling te vallen:
o Meer censuur over de tutorials en scripts. Meer onderscheid in kwaliteit, meer schifting: rotte tutorials/onzinnige schrappen of oplappen.
o Meer artiekelen (content-com?), een groep mensen die met grotere regelmaat artiekelen schrijven over onderwerpen omtrend php (ook met knipegen naar perl, apache, IIS, Bind: verrijkingsstof).
o Coding com: groep mensen om de site te bouwen.
Grtz.
Arend
gewoon zo'n Wederom grijp ik de gelegeheid maar weer eens aan om in herhaling te vallen:
o Meer censuur over de tutorials en scripts. Meer onderscheid in kwaliteit, meer schifting: rotte tutorials/onzinnige schrappen of oplappen.
o Meer artiekelen (content-com?), een groep mensen die met grotere regelmaat artiekelen schrijven over onderwerpen omtrend php (ook met knipegen naar perl, apache, IIS, Bind: verrijkingsstof).
o Coding com: groep mensen om de site te bouwen.
Grtz.
Arend
Gewijzigd op 16/04/2004 15:02:00 door Arend a
en dan bedoel ik met iets meer dan SELECT * FROM tabel;
maar ook subqueries, joins en een lijstje met functies die je vaak nodig kan hebben zoals distinct, sum(), count() en meer zoals dat
ik ga voorlopig bezig met een redesign en ga daarna de site hercoden.. :)
Quote:
is best hoor, en als je nog es een keertje hulp nodig hebt met het maken van phphulp dan ben ik ook beschikbaar ;)zou handig zijn idd.. iets voor jou om te maken?! :)
Heb je trouwens ook msn/icq ofzo?
Kan nog weleens handig zijn
je moet hierbij dus ook niet met data werken, maar met tijd.
btw: check mn nieuwe tut ;)
wel grappig die tut :)
() Tijd bij de lijst met "Laatste forum berichten"
() Indicatie of er nieuwe posts zijn en zoja, welke
Het nieuws systeem werkt overgins perfect.
Verder hoop ik dat er een Tutorial komt over hoe je makkelijk op een bestaande site een smilie converter aankan brengen( :) word een echt lach smilie).