php.ini bestand maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johannes davidian

johannes davidian

19/03/2015 17:52:52
Quote Anchor link
hallo,
ik heb een thema gekocht welke heeft cherryframwork functie.
wanneer ik deze uploaden naar wordpres mij website gaat plat.
dus support team van deze theme heeft mij geadviseerd om php.ini bestand te maken met deze valu's hieronder:
max_execution_time = 90
max_input_time = 120
memory_limit = 256M
post_max_size = 256M
upload_max_filesize = 128M

ik heb mij webserver provider gebeld hij heeft mij deze voorbeeld gestuurd om php.ini bestand te maken:
PHP]
post_max_size = 4M
upload_max_filesize = 5M

register_globals = off
disable_functions =
allow_url_fopen = on
file_uploads = on
extension=pdo.so
extension=pdo_mysql.so
nu mij vraag is:
1- zou de code boven de eerste: is genoeg of ik moet ook de andere valu's van mij provider welke is:
register_globals = off
disable_functions =
allow_url_fopen = on
file_uploads = on
extension=pdo.so
extension=pdo_mysql.
bijvoegen in php.ini bestand !
2- mij tweede vraag is: waar precies op mij webserver via filezilla deze php.ini bestand uploaden .op welke map precies of dat maakt niet zoveel uit.
dank u wel
johan

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 01:27:34

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/03/2015 18:02:09
Quote Anchor link
Waar je je php.ini moet plaatsen, dat hangt een beetje van de webserver af.

Als je op je server onderstaand script aanmaakt, en uitvoert in je browser, dan moet je even zoeken naar:
Scan this dir for additional .ini files
Hierin staat het pad vermeld waar jij je eigen php.ini bestand in moet plaatsen.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo(); ?>

Verder is het de vraag waarom je website plat gaat? De vraag is: Wat gebeurt er precies?
Gewijzigd op 19/03/2015 18:02:33 door - Ariën -

Johannes davidian

johannes davidian

19/03/2015 18:23:50
Quote Anchor link
ik heb een thema gekocht die werkt met cherryframework . so het is noodzakelijk volgens support team van deze thema om php.ini bestand te maken om deze thema met cherryframwork te installeren op mij webserver anders het werkt niet.
nu mij eerste vraag was: zou deze code genoeg zijn net als ze hebben geadviseerd:
max_execution_time = 90
max_input_time = 120
memory_limit = 256M
post_max_size = 256M
upload_max_filesize = 128M of ik moet ook nog extra valu's bijvoegen in php.ini bestand.
2- ik heb een website die wordt gehost bij strato dus ik moet die php.ini bestand uploaden naar deze webserver welke heeft mappen voor mij thema etc. dus ik wil weten deze php.ini bestand moet specifiek in een bepaalde map moet geupload of het kan ook in hoofddirectory upgeload zijn
dank u wel
johan

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/03/2015 18:30:54
Quote Anchor link
1) Ik zou het proberen. Niet geschoten, altijd mis.
2) Zie mijn vorige bericht, als je die stappen volgt kan je opmaken welke directory geldig is voor je php.ini

Johannes davidian

johannes davidian

02/04/2015 23:30:36
Quote Anchor link
dank u wel
ik was ziek en vergat om te reageren
johannes

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.