php.ini configureren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

23/08/2004 21:39:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik moet in php.ini de register_globals op On zetter. Dit heb ik gedaan in phpdev\php\sapi\install. daar vind ik de php.ini. Ik vond nog 4 andere met de optie zoeken in windows maar na alles op On te zetten staat het volgens het systeem toch op Off. Is iemand hier wel eens mee bezig geweest? Moet toch haast wel?

Hulp wordt erg gewaardeerd!!

Groet, Jeroen

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 09:02:52

Mitch X

Mitch X

23/08/2004 21:46:00
Quote Anchor link
Heb je ze allemaal op on gezet?
Mocht het toch niet werken, kun je het ook via een .htaccess bestandje doen :
php_flag register_globals on
Bron: http://nl.php.net/manual/en/ini.sect.data-handling.php#ini.register-globals

23/08/2004 23:15:00
Quote Anchor link
Hoi Mitch,

DEFINE('REGISTER_GLOBALS','On'); in phpdev.convig bestand blijkt er ook nog te zijn. In dezelfde map als php.ini Dit blijkt wel te werken!

Hartstikke bedankt voor je snelle info!

Groet, Jeroen

Rick

Rick

24/08/2004 04:49:00
Quote Anchor link
eventjes voor de volgende met dit probleem, phpdev plaatst een lading php.ini bestandjes, gewoon eventjes zoeken naar php*.ini en dan kijken welke het goede bestand is

24/08/2004 20:13:00
Quote Anchor link
Hi guys,
Ik vind het stom dat dit basis dingetje mij niet lukt. Weten jullie misschien wat? Let op: dit is een formulier wat tevens de afhandeling in orde maakt. Omdat jullie denk ik al vrij lang bezig zijn met php kunnen jullie mij dit misschien uitleggen.

<html>
<head>
<title>Mailformulier</title>
</head>
<body>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php

function valid_mail ($str) {
 return  (ereg ('(^[0-9a-zA-Z_\.-]{1,}@([0-9a-zA-Z_\-]{1,}\.)+[0-9a-zA-Z_\-]{2,}$)', $str));
}
function
valid_name ($str) {
 return  (ereg ('^[A-Za-z. -]+$', $str));
}

$naam = ucfirst($naam);

if ($verzendbutton != "verzenden" || !valid_name($naam) || !valid_mail($mailadres) || !$reactie) { // dus als het formulier leeg is of een van de waarden niet is ingevuld
?>

<form action="mailform4.php" method="post">
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
    if ($verzendbutton && !valid_name($naam)) {
        echo "<font color=\"red\">Vul hier uw naam correct in!</font><br>";
}

?>

Naam: <input type="text" name="naam" value="
Code (php)
1
<?php echo $naam ?>
"><br>
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
    if ($verzendbutton && !valid_mail($mailadres)) {
        echo "<font color=\"red\">Vul hier uw mailadres correct in!</font><br>";
}

?>

E-mail: <input type="text" name="mailadres" value="
Code (php)
1
<?php echo $mailadres ?>
"><br>
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
    if ($verzendbutton && !$reactie) {
        echo "<font color=\"red\">Vul hier uw reactie in!</font><br>";
}

?>

Uw reactie: <textarea cols="30" rows="4" name="reactie">
Code (php)
1
<?php echo $reactie ?>
</textarea>
<input type="submit" value="verzenden" name="verzendbutton">
</form>
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
} else { // in alle andere gevallen (dus formulier verzonden)
    $boodschap = "Naam: ".$naam."\nCommentaar: ".$reactie;
    mail($mailadres, "Uw reactie van de website", $boodschap);
    echo "Bedankt ".$naam.", fijn dat je mee wilde doen!";
}

?>

</body>
</html>
Maar na verzending krijg ik dit:

Warning: Failed to Receive in c:\phpdev\www\hoofdstuk.formulieren\mailform4.php on line 43
Bedankt Jeroen, fijn dat je mee wilde doen!

De onderste regel is eigenlijk wat ik zou moeten ontvangen. Weten jullie wat ik hier fout doe??

Groet, Jeroen

24/08/2004 23:37:00
Quote Anchor link
Als ik in php info kijk zie ik bij SMTP staan:
mail.mydomain.com smtp.tiscali.nl

Ik heb alles bij php.ini insteld op smtp.tiscali.nl dus zou dit er mee te maken kunnen hebben?

groet, Jeroen

B a s
Beheerder

B a s

25/08/2004 08:58:00
Quote Anchor link
ik zou daar dit van maken:

smtp.tiscali.nl

Vroeg je dit ook al niet in een ander topic?! :)

25/08/2004 12:30:00
Quote Anchor link
Quote:
ik zou daar dit van maken:

smtp.tiscali.nl

Vroeg je dit ook al niet in een ander topic?! :)

Ja inderdaad, ik kom niet uit die foutmeldingen. Ik kan de instellingen die je in php info ziet toch alleen veranderen in php.ini? Ik heb alle ini's al nagelopen en daar staat netjes smtp.tiscali.nl wat nu?

Groet, Jeroen

25/08/2004 13:32:00
Quote Anchor link
M.b.v. phpinfo(); kun je kijken welke php.ini PHP gebruikt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.