phpMyAdmin wie heeft een voorbeeld
wildone
31/05/2004 11:00:00Voordat ik phpMyAdmin (2.5 of hoger) wil installeren, zou ik graag eerst een indruk willen krijgen wat het precies doet, of ik het kan gebruiken en hoe het er uit ziet. Heeft iemand een voorbeeld die ik kan bekijken?
Al vast bedankt. Ron
Al vast bedankt. Ron
PHP hulp
26/11/2024 11:23:50Arend a
31/05/2004 11:34:00Zoveel moeite is het niet om te configureren/installeren. Het is een stukje software waarmee je mysql kan beheren. Dit gaat van Databases creeren, verwijderen en aanpassen, tabellen creeeren, verwijderen en aanpassen, indexes, data bekijken, data aanpassen. Mogelijkheden tot het droppen van databases.
Het heeft voor de rest nog een hoop powerrtools.
Een must voor de mysql (ab)user.
Grtz,
Adje
Het heeft voor de rest nog een hoop powerrtools.
Een must voor de mysql (ab)user.
Grtz,
Adje
ik gebruik phpmyadmin, altijd :) deze server allowed namelijk geen externe verbindingen (voor extra securety) en je kunt dus niet via een lokaal programma (bijv. Mascon) naar de database verbinden. Daarom moet ik wel phpmyadmin gebruiken. Eerst vond ik het maar niks omdat ik mascon gewend was, maar nu zou ik niet meer zonder kunnen. Super handig! En je kan op elke lokatie gebruik maken van je database.. :)
wildone
31/05/2004 11:40:00Mooie recenties, maar ik vroeg of iemand een voorbeeld heeft die ik kan inzien. No more no less. Welke look and feel heeft het?
wildone
31/05/2004 12:25:00alle info heb ik bekeken. het biedt niet veel meer dan wat ik reeds ken van EMS MySQL Manager 2. bedankt voor het meedenken.
Elwin - Fratsloos
31/05/2004 14:57:00Quote:
Mooie recenties, maar ik vroeg of iemand een voorbeeld heeft die ik kan inzien. No more no less. Welke look and feel heeft het?
Nee... dat was ook echt moeilijk...
http://www.google.nl/search?q=phpmyadmin+demo
Elwin