Php/Mysql programmeur aangeboden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

-Jens -

-Jens -

09/05/2012 13:43:49
Quote Anchor link
Beheerste programmeertalen:
*HTML/CSS/JS/jQuery
*PHP
*SQL
Beheerste databasemodellen
*MySql
Beheerste talen
*Vloeiend Nederlands, Frans en Engels
*Tamelijk Spaans

Uurtarief of vergoeding per opdracht overeen te komen.

Indien je een opdracht voor me hebt, stuur een pm!

MVG
Jens
Gewijzigd op 09/05/2012 14:06:22 door -Jens -

PHP hulp

PHP hulp

17/02/2025 15:37:53

Frank WD

Frank WD

09/05/2012 13:57:49
Quote Anchor link
Ik heb een opdracht voor je.
Maar helaas lees niks over jou kunnen en talen die beheerst worden.
Moet daarom mijn opdracht maar doorgeven aan een ander.
;)

Plaats wat meer info, en wie weet krijg je dan meer reactie's of opdrachten aangeboden.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

09/05/2012 14:38:18
Quote Anchor link
en heb je een portfolio?

Chris -

Chris -

09/05/2012 15:00:31
Quote Anchor link
Heb je een KvK (oftewel, kunnen bedrijven je inhuren), woon je in NL of BE (heeft voor de belasting ook weer te maken), hoeveel tijd heb je beschikbaar, kun je grote projecten aan, wat voor grote projecten heb je al gedaan, wat is je niveau op PHP en MySQL gebied, ben je bekend met OOP en Frameworks, heb je voorkeuren voor Frameworks, ben je bekend met OpenSource systemen zoja welke... Ik mis nog een hele boel..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.