Php-opdracht !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jjriet petersen

jjriet petersen

25/11/2009 16:18:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik zoek iemand die mij kan helpen bij het maken van een betere lay-out uit mijn PHP-output. Dus zoek iemand met beetje javascript en een beetje PHP ervaring. Hierbij de opdracht:
Het eindresultaat moet de resultaten tonen zoals bij de vacature-resultaten op een bepaalde vacature-website (jobtrack): Op mijn website heb ik een php-script staan die ervoor zorgt dat er een tabel tevoorschijn komt na een zoekactie. In die tabel staan dan de resultaten van de zoekactie. Het ziet er momenteel niet uit zoals ik zou willen. Hoe ik het wèl zou willen hebben is weergegeven op Jobtrack. Misschien kun je eens kijken op: http://www.jobtrack.nl/jobtrack/SearchJobOpeningResultPage.aspx?kword=verkoop&page=2&so=4

Voor wat betreft de kleuren: De gehele tabel moet als basis de kleur lichtgrijs krijgen zodat deze wat beter opvalt dan in het donkere grijs waarin deze nu ligt. Verder moeten de resultaten ook een andere kleur weergegeven indien ik er met de muis over scroll. Om en om natuurlijk. Verder wil ik ook dat de tabel geen vierkant is maar de hoeken mooi zijn afgebold (zie bovenkant van de tabel) zoals op de reeds weergegeven website. Is er iemand die mij hierbij kan helpen ? Vergoeding etc. nader te bespreken.

Mensen die interesse hebben zal ik de gehele pagina toesturen. Laat maar weten indien je dit kunt fiksen voor mij! Ik heb geen hout verstand van PHP/MYSQL. Liefst eerst mailen op [email protected]. Bedankt voor de moeite alvast !, groeten Vincent

Mijn PHP script voor de tabel-output (dus de resultaten) is nu:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?
echo "<table border='1' style='border-color:#000000;'>";
  echo "<tr>";
  echo "<td width='250'><b>Naam 1</b></td>";
  echo "<td width='250'><b>Naam 2</b></td>";
  echo "<td width='250'><b>Naam 3</b></td>";
  echo "<td width='150'><b>Naam 4</b></td>";
  echo "<td width='130'><b>Naam 5</b></td>";
  echo "</tr>";

while($row = mysql_fetch_array($res))
  {

if($I < $nAantal && $n >= $I)
   {

echo "<tr>";
        echo "<td>" . $row[Naam 11] . "</td>";
        echo "<td><a href=Naam 12.php?id=" . $row['id'] . "'>" .  $row[Naam 13] . "</a></td>";
        echo "<td>" . $row[Naam 14] . "</td>";
        echo "<td>" . $row[Naam 15] . "</td>";
        echo "<td>" . $row[Naam 16] . "</td>";
        echo "</tr>";
?>

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.