phppagina zoals een excel-sheet
het zou een script moeten zijn waar je op een webpagina met velden (zoals een excel-sheet) bv. in 1 van de velden kan klikken en veranderen. en daarna met een knop kunt saven.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steven Cuypers
en nee heb het niet voor je liggen maar kan het tegen vergoeding wel maken mischien
@quinzy,
Heb je genoeg kennis om het zelf te maken? Of heb je een budget?
Evert neit zeiken over mn gezeik... En blijkbaar heeft hij die kennis niet of de tijd er niet voor anders had hij het wel gewoon gemaakt ipv de moeite te doen om een topic te openen (niet negatief bedoel tov TS)
Evert schreef op 02.07.2008 09:57:
Jacco, niet zeiken over een typfoutje..
@quinzy,
@quinzy,
ik heb een beetje kennis, ik heb een beetje verder gesurft en een boek gevonden hieromtrend: AJAX and PHP , Building Responsive Web Applications. Hier ga ik wat verder inneuzen, tis gewoon om meer kennis op te doen van datagrids zodat ik later dit kan gebruiken voor zo een tabel te maken in php. Dus niet dringend. ik heb hieromtrend geen budjet ...
Je wilt een grid met allemaal invoervelden (<input type="text" />) die je elke keer kan opslaan in je database?
Je kan dan bijvoorbeeld zoiets gaan doen:
a-a b-a c-a d-a
a-b b-b c-b d-b
Enzovoorts... In je database sla je dan de volgende gegevens op:
Kolom - Rij - Waarde
Je kan door een juiste query (order by gebruiken) dan wel de volgorde van de velden uitlezen.. En met een Foreach($_POST) en het uit elkaar trekken van de id's van die velden kan je prima een query maken die de gegevens op de juiste plek plaatst...
Je kunt denk ik beter alles eerst in de database zetten, alle coordinaten en vervolgens deze een waarde toekennen dmv een update.