phppagina zoals een excel-sheet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Steven Cuypers

Steven Cuypers

01/07/2008 23:29:00
Quote Anchor link
iemand een idee waar ik zo een script kan vinden ? eventueel met ajax ? of javascript.

het zou een script moeten zijn waar je op een webpagina met velden (zoals een excel-sheet) bv. in 1 van de velden kan klikken en veranderen. en daarna met een knop kunt saven.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steven Cuypers

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 13:03:34

Jacco Engel

Jacco Engel

02/07/2008 09:46:00
Quote Anchor link
wa is een cript?

en nee heb het niet voor je liggen maar kan het tegen vergoeding wel maken mischien

--

--

02/07/2008 09:57:00
Quote Anchor link
Jacco, niet zeiken over een typfoutje..

@quinzy,
Heb je genoeg kennis om het zelf te maken? Of heb je een budget?

Jacco Engel

Jacco Engel

02/07/2008 10:04:00
Quote Anchor link
Evert neit zeiken over mn gezeik... En blijkbaar heeft hij die kennis niet of de tijd er niet voor anders had hij het wel gewoon gemaakt ipv de moeite te doen om een topic te openen (niet negatief bedoel tov TS)

Steven Cuypers

Steven Cuypers

02/07/2008 10:25:00
Quote Anchor link
Evert schreef op 02.07.2008 09:57:
Jacco, niet zeiken over een typfoutje..

@quinzy,
Heb je genoeg kennis om het zelf te maken? Of heb je een budget?

ik heb een beetje kennis, ik heb een beetje verder gesurft en een boek gevonden hieromtrend: AJAX and PHP , Building Responsive Web Applications. Hier ga ik wat verder inneuzen, tis gewoon om meer kennis op te doen van datagrids zodat ik later dit kan gebruiken voor zo een tabel te maken in php. Dus niet dringend. ik heb hieromtrend geen budjet ...

Robert Deiman

Robert Deiman

02/07/2008 10:25:00
Quote Anchor link
@Quinzy

Je wilt een grid met allemaal invoervelden (<input type="text" />) die je elke keer kan opslaan in je database?

Je kan dan bijvoorbeeld zoiets gaan doen:

a-a b-a c-a d-a
a-b b-b c-b d-b

Enzovoorts... In je database sla je dan de volgende gegevens op:

Kolom - Rij - Waarde

Je kan door een juiste query (order by gebruiken) dan wel de volgorde van de velden uitlezen.. En met een Foreach($_POST) en het uit elkaar trekken van de id's van die velden kan je prima een query maken die de gegevens op de juiste plek plaatst...

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

02/07/2008 11:29:00
Quote Anchor link
Je kunt denk ik beter alles eerst in de database zetten, alle coordinaten en vervolgens deze een waarde toekennen dmv een update.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.