phpscript testen 1/2 mensen gezocht.
Ik heb 2 mensen nodig die een enquete (volledig) in moeten vullen zodat ik een script kan testen. Ik geef 2 euro per volledige enquete ( alleen voor de 1e twee ) dus wees snel.
De links zijn:
STUUR ME EEN PM
Jouw e-mail moet in plaats van de sterretjes anders weet ik niet wie als eerste was.
Laat gaarne even weten als je het hebt ingevuld en vermeld hierbij je e-mail. Zet er eventueel ook een Paypal e-mail bij want ik betaal alleen met paypal.
Met vriendelijke Groet,
F
EDIT: Ik maak het ff wat duidelijker: Wil je me helpen, stuur me dan een pm. Vertrouw je surveyrouter niet? zoek het op google.
Edit2: Hier is het script dat ik wil testen:
Quote:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
2
3
4
5
6
7
<?php
require_once('nusoap.php');
$c = new soapclient('http://***.*****.com/api/soap_affiliate.php?wsdl');
$result = $c->__call('optionalInfo', array('client'=> '***','add_code' => '***','password'=> '***' , 'start_date' => '2011-03-15','end_date' => '2011-04-24' , 'opt_info' => 'JOUW_EMAIL'));
echo $result;
?>
require_once('nusoap.php');
$c = new soapclient('http://***.*****.com/api/soap_affiliate.php?wsdl');
$result = $c->__call('optionalInfo', array('client'=> '***','add_code' => '***','password'=> '***' , 'start_date' => '2011-03-15','end_date' => '2011-04-24' , 'opt_info' => 'JOUW_EMAIL'));
echo $result;
?>
Waarom ik jullie hulp nodig heb is: de surveys zijn gerangschik op basis van land. Nederland geeft maar 1 survey per dag die je kunt doen en dit is de enige manier om mijn script te testen. De kans dat je mening niet in aanmerking komt is ook vrij groot waardoor het nog moeilijker word om te testen. Als de survey niet gecomplete word verstuurt hij ook geen opt_info gegevens. Hierdoor zijn de gegevens ook niet op te vragen door middel van een SOAP call. Jah hinderlijk allemaal maar helaas werkt 90% van de affiliate networks met Directtrack :/
Gewijzigd op 04/04/2011 00:44:25 door J m
Wil je een script testen of gewoon geld verdienen?
Pim - op 03/04/2011 22:01:46:
Wil je een script testen of gewoon geld verdienen?
Dat vraag ik mij dus ook af. Lijkt meer op spam.
Als je deze enquete maakt verdiend hij geld maar hij zal en kan het nooit overmaken aangezien die geen rekeningnummer heeft. Verder kan hij jouw mail misbruiken aangezien nergens een privacy policy staat.
Duidelijk??
Gewijzigd op 03/04/2011 22:51:47 door Bram Boos
@Bram, als je hier zo zeker van bent, waarom wijzig je het bericht dan niet? Niet alle mensen gaan eerst alle reacties lezen voor ze in gaan op het bericht.
Bram Boos op 03/04/2011 22:12:59:
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
SPAM! Niet op in gaan!
Ja Maar ALS je je email daar invult Dan krijg je nog veel meer spam
Oja kweet zeker dat wel 2 mensen me willen helpen dus verwijder de post precies over 2 dagen.
Gewijzigd op 03/04/2011 22:56:03 door j m
J m op 03/04/2011 22:54:31:
gaap kep (...) Geen scam yo.
Nee ik heb altijd vertrouwen in mensen die Nederlands kunnen (
Elk uur een email met er Is were een nieuw onderzoek enz
Dillen Meijboom op 03/04/2011 22:55:44:
Nee ik heb altijd vertrouwen in mensen die Nederlands kunnen (sarcasme).
yo joke language yo
Tur min op 03/04/2011 22:14:47:
@Bram, als je hier zo zeker van bent, waarom wijzig je het bericht dan niet? Niet alle mensen gaan eerst alle reacties lezen voor ze in gaan op het bericht.
Ik ben officieel gezien nieuwsmod en heb dus geen forum rechten. Wat op zo'n moment wel handig zou zijn...
Gewijzigd op 03/04/2011 23:05:11 door Bram Boos
J m op 03/04/2011 22:56:55:
yo joke language yo
Dillen Meijboom op 03/04/2011 22:55:44:
Nee ik heb altijd vertrouwen in mensen die Nederlands kunnen (sarcasme).
yo joke language yo
Onzin.
Onzin tekst.
Onzin onderzoek.
Onzin vraag.
Onzin.
http://www.greenfieldonline.com/TrafficUI/mscui/page.aspx?pgtid=4 " ) staat dat ze geen e-mails verzenden als je geen member van toluna USA bent. Gezien dat de site geen register form heeft en alleen je gegevens gebruikt voor een maandelijkse prijzen loterij, zul je geen e-mails naar je toegestuurd krijgen. Hoe ik zo zeker ben van dit komt doordat het bedrijf gevestigd is in de USA. Het is wel bekend dat alles daar te te sue'en is, dus daarom moeten ze zich aan hun policy houden want het kan zo opeens dat ze een paar miljoentjes verliezen.
Toevoeging op 03/04/2011 23:06:22:
Ten eerste: bedoel je niet Marokkaan? Zeggen Marokkanen yo? Wikipedia copypasta:
Yo vindt zijn oorsprong in de achterbuurten (getto's) van de Verenigde Staten en is waarschijnlijk afkomstig van het woord "you" dat 'jij' betekent. Dit verklaart ook waarom het vaak geschreven wordt als yo' . Het wordt bovendien vaak uitgesproken als "hey yo" of " 'ey yo' " dit is afkomstig van het Engels/Amerikaanse "Hey you".
Nu wordt yo ook veel gebruikt als ey en was dit ook de betekenis in mijn post. Dat een Marokkaan het woord gebruikt is inderdaad mogelijk maar dat jij gelijk aanneemt dat een ( voor jouw blijkbaar onbekend woord ) alleen gezegd wordt door een Marokkaan is een vooroordeel en zou niet zo snel door een moderator gedaan moeten worden.
Ten tweede: denk je serieus dat een affiliate network alle surveys op eigen site heeft. Nee ze krijgen hun surveys van een survey sampling site. Die masken ze dmv redirects en geven de gemaskte url aan hun sub-affiliates. Nu ik dit zo zit te schrijven lijkt het me toch mischien beter om geen middle man te hebben als ik groot word met mijn project. Hmm
@ jordi, dan ken je deze niet want in hun policy bij de 2e alinea onder "The Information We Gather" ( te vinden op Toevoeging op 03/04/2011 23:06:22:
Bram Boos op 03/04/2011 23:00:54:
Nou meneer de marrokaan of wat voor taal je hier in het forum post: waarom wordt je dan doorgestuur van de een naar de andere malafide site?
Ik ben officieel gezien nieuwsmod en heb dus geen forum rechten. Wat op zo'n moment wel handig zou zijn...
Tur min op 03/04/2011 22:14:47:
Ten eerste: bedoel je niet Marokkaan? Zeggen Marokkanen yo? Wikipedia copypasta:
Yo vindt zijn oorsprong in de achterbuurten (getto's) van de Verenigde Staten en is waarschijnlijk afkomstig van het woord "you" dat 'jij' betekent. Dit verklaart ook waarom het vaak geschreven wordt als yo' . Het wordt bovendien vaak uitgesproken als "hey yo" of " 'ey yo' " dit is afkomstig van het Engels/Amerikaanse "Hey you".
Nu wordt yo ook veel gebruikt als ey en was dit ook de betekenis in mijn post. Dat een Marokkaan het woord gebruikt is inderdaad mogelijk maar dat jij gelijk aanneemt dat een ( voor jouw blijkbaar onbekend woord ) alleen gezegd wordt door een Marokkaan is een vooroordeel en zou niet zo snel door een moderator gedaan moeten worden.
Ten tweede: denk je serieus dat een affiliate network alle surveys op eigen site heeft. Nee ze krijgen hun surveys van een survey sampling site. Die masken ze dmv redirects en geven de gemaskte url aan hun sub-affiliates. Nu ik dit zo zit te schrijven lijkt het me toch mischien beter om geen middle man te hebben als ik groot word met mijn project. Hmm
Gewijzigd op 04/04/2011 00:02:47 door j m
Zucht. Dit is echt bullshit, spam, onzin en zeer nutteloos allemaal. Slot.