php-site met FireFox probleem!
Hallo,
ik heb een webwinkel gemaakt. Deze werkt opzich aardig goed. Alleen zit ik nu met het volgende probleem. Met Internet Explorer werkt alles goed, alleen met FireFox werkt het niet goed. Als ik iets wil plaatsen in het winkelwagentje. Werkt dit niet in FireFox. En ook in inloggen als Admin werkt niet. Ik gebruik Cookies bij mijn webwinkel. Zou het iets daarmee te maken kunnen hebben? Of is het iets anders? Weet iemand hoe dit kan??
Ik hoor het graag...
ik heb een webwinkel gemaakt. Deze werkt opzich aardig goed. Alleen zit ik nu met het volgende probleem. Met Internet Explorer werkt alles goed, alleen met FireFox werkt het niet goed. Als ik iets wil plaatsen in het winkelwagentje. Werkt dit niet in FireFox. En ook in inloggen als Admin werkt niet. Ik gebruik Cookies bij mijn webwinkel. Zou het iets daarmee te maken kunnen hebben? Of is het iets anders? Weet iemand hoe dit kan??
Ik hoor het graag...
PHP hulp
26/11/2024 05:41:44Mitch X
01/05/2004 21:05:00Cookies zullen niet het probleem zijn...
Heb je mss JScript gebruikt?
Dan bedoel ik niet gewo0n JavaScript maar Microsofts implementatie en "uitbreiding" daarvan...
Heb je mss JScript gebruikt?
Dan bedoel ik niet gewo0n JavaScript maar Microsofts implementatie en "uitbreiding" daarvan...
Nee niet dat ik weet... heb ff de login pagina voor de admin erbijgepakt.. en daar staat volgens mij niks speciaals...
Het begint met
Volgens mij niks spannend daaraan... zou toch gewoon moeten werken??
Gebruik trouwens wel ergens op mijn site... header("Cache-control: private");
Het begint met
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
ob_start();
include("../Config.php");
en voor de rest gewoon doornormale php...
en ik eindig met
ob_end_flush();
?>
ob_start();
include("../Config.php");
en voor de rest gewoon doornormale php...
en ik eindig met
ob_end_flush();
?>
Volgens mij niks spannend daaraan... zou toch gewoon moeten werken??
Gebruik trouwens wel ergens op mijn site... header("Cache-control: private");
Rick
03/05/2004 03:29:00Jonathan van den Berg
06/05/2004 00:41:00Bij firefox wil het ook nog wel eens niet werken als je html en css niet helemaal precies volgens W3C zijn. Ik zou daar eens naar kijken.
Mitch X
06/05/2004 11:24:00Jonathan van den Berg
06/05/2004 13:32:00Maar toch denk ik dat het in de code zit.
Omdat hij het bij IE wel goed doet, denk ik daarnaa. Maar ja tis moeilijk te zeggen waardoor het komt. Heb je niet ergens wat online staan zodat we eens kunnen kijken?
Omdat hij het bij IE wel goed doet, denk ik daarnaa. Maar ja tis moeilijk te zeggen waardoor het komt. Heb je niet ergens wat online staan zodat we eens kunnen kijken?