Pinterest.com achtig project

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mike V

Mike V

24/05/2012 19:14:45
Quote Anchor link
Ik moet voor mijn stage een soort van online portfolio maken en heb er een idee voor bedacht maar eerst zie http://pinterest.com/ daar lijkt het op.

Het enige verschil is, mijn portfolio bestaat ui 3 kolomen (horizontaal dus) van elke 310 breed met een margin van 10 pixels waardoor je op een totaal van 980px uit komt, zodat het op elke browser wel ondersteunt wordt.

De elementen die dus gaan voor komen in de portfolio zijn gewoon foto thumbnails die altijd 310 breed zijn maar kunnen variabel zijn in hoogte, en ze moeten van plaats kunnen wisselen.

Dus even een overzicht:

- 3 kolomen layout (elke kolom 310px met een margin van 10px)
- elk element heeft de breedte van 310px maar kan variabel zijn in hoogte
- elk element kan moeten worden gesorteerd, dus op een andere plek worden gezet.

Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken, heeft iemand er toevallig ervaring mee / een lijkend project gemaakt? Sorry voor de spelling.

Groeten

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 01:13:24

Wouter J

Wouter J

24/05/2012 19:36:57
Quote Anchor link
Dat van plaats verwisselen doe je door in PHP ze random op een plek te zetten.

De rest los je op met een grid systeem. Je kunt je eigen grid aanmaken met een grid generator.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.