Plaatje invoegen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

14/09/2003 17:17:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben absoluut nieuw in Php en heb een gastenboekscript, wat bestaat uit 4 delen. Config, gastenboek, layout en toevoegen.
De layout is het gedeelte wat ik moet veranderen. Onderstaand is het script.
Hoe kan ik daar nu een achtergrondafbeelding invoegen.
Heel graag een reactie van een van jullie.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Peter

<style type="text/css">
<!--
A:link {color:#FFffff;text-decoration:none;}
A:visited {color:#FFffff;text-decoration:none;}
A:Hover {color:#FF0000;text-decoration:underline;}
A:Active {color:#FF0000;text-decoration:none;}
body{background: #1a2d8b;color: #8888ff;font-family: verdana;font-size: 8pt;}
table{background: #1a2d8b;color: #8888ff;font-family: tahoma;font-size: 8pt;}
td{background: #1a2d8b;color: #8888ff;font-family: tahoma;font-size: 8pt;}
textarea{background: #1a2d8b;color: #8888ff; font-family: tahoma;font-size: 8pt;border: solid #8888ff;border-width: 1;}
input{background: #8888ff;color: #000000; font-family: tahoma;font-size: 8pt;border: solid #000000;border-width: 1;}
option{background: #FFFFFF;color: #000000; font-family: tahoma;font-size: 8pt;border: solid #000000;border-width: 1;}
submit{background: #FFFFFF;color: #000000; font-family: tahoma;font-size: 8pt;border: solid #000000;border-width: 1;}
reset{background: #FFFFFF;color: #000000; font-family: tahoma;font-size: 8pt;border: solid #000000;border-width: 1;}
-->
</style>

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 20:45:36

Bo az

Bo az

14/09/2003 19:57:00
Quote Anchor link
zet na:

<style type="text/css">
<!--

het vogende:

body { background-image: url('img.jpg') }

Waarbij "img.jpg" jou plaatje is, als je dus bv. bloem.gif in de map image als bg wil hebben krijg je dus:

body { background-image: url('image/bloem.gif') }

mzzl Boaz

Niels

Niels

19/09/2003 11:42:00
Quote Anchor link
Je kan hem ook in dreamweaver maken, werkt erg goed en is makelijk, en bespaart weer wat html typwerk ;)

B a s
Beheerder

B a s

19/09/2003 12:42:00
Quote Anchor link
in dit geval css typwerk :o)

Bo az

Bo az

19/09/2003 14:59:00
Quote Anchor link
in frontpage is het nog makkelijker vind ik :D

B a s
Beheerder

B a s

19/09/2003 14:59:00
Quote Anchor link
ik hou niet zo van frontpage.. bah.. microsoft = buggie..

Bo az

Bo az

19/09/2003 18:34:00
Quote Anchor link
Ik was er eerst (voor dat ik ging PHPen) erg blij mee :) maar nu gebruik ik het alleen nog voor css.

dreamweaver gebruik ik nu voor PHP en natuurlijk niet te vergeten het meest gebruikte programma op de pc:

KLADBLOK

B a s
Beheerder

B a s

19/09/2003 21:07:00
Quote Anchor link
Boaz, je moet UltraEdit downloaden om te PHP-en!! Echt super.. kun je downen op: www.ultraedit.com

Afbeelding

Bo az

Bo az

19/09/2003 21:52:00
Quote Anchor link
Quote:
Boaz, je moet

Ik moet helemaal niks :P

ik heb het progje gedownload, maar wat vind jij er an zo handig aan?

De letters in het menu zijn wit op een zeer lichtgrijze achtergrond, dus nauwelijks te lezen...
Dat is erg handig of niet?

Bo az

Bo az

19/09/2003 21:57:00
Quote Anchor link
BTW: wie heeft mijn bovenste berichtje hier gewijzigd, er staat niet dat ie gewijzigd is maar ik weet bijna zeker dat ik er bij had gezet dat het geen PHP maar CSS is?
Gewijzigd op 19/09/2003 21:57:00 door Bo az

B a s
Beheerder

B a s

19/09/2003 22:02:00
Quote Anchor link
hmm. dat weet ik ook 100% zeker, vaag :S

edit: misschien heb ik het ook wel gedaan toen ik wat oude berichten in het nieuwe overzette.. toen dacht ik vast, er is nu toch een webdesign categorie :o)
Gewijzigd op 19/09/2003 22:32:00 door B a s

Miranda Verburg

Miranda Verburg

20/09/2003 10:11:00
Quote Anchor link
haaaai! ik gebruik ook ultraedit. Boaz, je kunt die kleurtjes allemaal anders instellen wist je dat wel? ik heb ook netzoals bas een zwarte achtergrond, werkt erg prettig :)
Gewijzigd op 20/09/2003 10:12:00 door Miranda Verburg

Brian Bull

Brian Bull

29/12/2003 17:17:00
Quote Anchor link
Quote:
Je kan hem ook in dreamweaver maken, werkt erg goed en is makelijk, en bespaart weer wat html typwerk ;)

als je dat typwerk mag noemen :s

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.