Plaatje uit de database weergeven...
Rob
16/04/2007 19:24:00All, ik zoek me helemaal rot dus leg toch de vraag even hierneer.
Ik heb in mijn tabel het veld 'logo staan'. Dit wil ik weergeven als iemand inlogt waar dit logo bij hoort. ik heb deze regel:
Maar dit werkt niet. Iemand?????
Ik heb in mijn tabel het veld 'logo staan'. Dit wil ik weergeven als iemand inlogt waar dit logo bij hoort. ik heb deze regel:
PHP hulp
20/11/2024 11:44:14Rob
16/04/2007 19:28:00Rob schreef op 16.04.2007 19:24:
All, ik zoek me helemaal rot dus leg toch de vraag even hierneer.
Sorry, mijn fout. het werkt wel maar was de naam vergeten in de db. Komt ervan als je e lang bezig bent.
Ehm hoe heb je dit plaatje opgeslagen?
Want als er in de DB gewoon de URL staat waarop dit plaatje staat zou dit gewoon moeten werken.
Als het plaatje echt in de DB zit moet je het anders oplossen, namelijk met een los bestandje met wel dezelfde echo met bovenaan header("content-type: image/gif");
Want als er in de DB gewoon de URL staat waarop dit plaatje staat zou dit gewoon moeten werken.
Als het plaatje echt in de DB zit moet je het anders oplossen, namelijk met een los bestandje met wel dezelfde echo met bovenaan header("content-type: image/gif");