Plaatje uit de database weergeven...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rob

Rob

16/04/2007 19:24:00
Quote Anchor link
All, ik zoek me helemaal rot dus leg toch de vraag even hierneer.
Ik heb in mijn tabel het veld 'logo staan'. Dit wil ik weergeven als iemand inlogt waar dit logo bij hoort. ik heb deze regel:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
echo "<td><input type=\"image\" src=\"..db/files/".$row['logo']."\"</b></td><br>";

Maar dit werkt niet. Iemand?????

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 11:44:14

Rob

Rob

16/04/2007 19:28:00
Quote Anchor link
Rob schreef op 16.04.2007 19:24:
All, ik zoek me helemaal rot dus leg toch de vraag even hierneer.
Ik heb in mijn tabel het veld 'logo staan'. Dit wil ik weergeven als iemand inlogt waar dit logo bij hoort. ik heb deze regel:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
echo "<td><input type=\"image\" src=\"..db/files/".$row['logo']."\"</b></td><br>";

Maar dit werkt niet. Iemand?????

Sorry, mijn fout. het werkt wel maar was de naam vergeten in de db. Komt ervan als je e lang bezig bent.

16/04/2007 19:30:00
Quote Anchor link
Ehm hoe heb je dit plaatje opgeslagen?

Want als er in de DB gewoon de URL staat waarop dit plaatje staat zou dit gewoon moeten werken.

Als het plaatje echt in de DB zit moet je het anders oplossen, namelijk met een los bestandje met wel dezelfde echo met bovenaan header("content-type: image/gif");

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.