plaatje uploaden en deze daarna inladen als background
Omdat ik op aanraden van iemand het als een global variable gedefineerd heb.
Klopt dit niet dan?
Ben trouwens nog wel achter iets heel vaags gekomen, script werkt prima, maar met foto's die niet groter zijn dan 1024 x 768 daarboven upload hij ze niet en kan ie ze ook niet terug zien.
Klopt dit niet dan?
Ben trouwens nog wel achter iets heel vaags gekomen, script werkt prima, maar met foto's die niet groter zijn dan 1024 x 768 daarboven upload hij ze niet en kan ie ze ook niet terug zien.
PHP hulp
26/11/2024 05:19:12Rick
25/04/2004 01:45:00Quote:
ik vind het nogal overbodigOmdat ik op aanraden van iemand het als een global variable gedefineerd heb.
Klopt dit niet dan?
Klopt dit niet dan?
zonder dat zal het op 99% van de servers ook prima werken
Quote:
aangezien er nergens in het script een limiet zit zou ik ervan uitgaan dat de foto's de maximum bestandsgrootte zijn gepasseerdBen trouwens nog wel achter iets heel vaags gekomen, script werkt prima, maar met foto's die niet groter zijn dan 1024 x 768 daarboven upload hij ze niet en kan ie ze ook niet terug zien.
dat lijkt mij de meest logische reden
Eris -
25/04/2004 10:17:00Heb geprobeerd een zwart/wit plaatje te uploaden in resolutie 1280 x 1024, werkt niet, dit terwijl hij maar 80 kb is. als ik zelfde plaatje op 1024 x 768 zet dan werkt het zonder problemen dus heeft volgens mij echt met formaat te maken... kan alleen helemaal niet ontdekken waar die limiet vandaan moet komen