plaatje uploaden en deze daarna inladen als background

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

25/04/2004 00:32:00
Quote Anchor link
Omdat ik op aanraden van iemand het als een global variable gedefineerd heb.
Klopt dit niet dan?

Ben trouwens nog wel achter iets heel vaags gekomen, script werkt prima, maar met foto's die niet groter zijn dan 1024 x 768 daarboven upload hij ze niet en kan ie ze ook niet terug zien.

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 05:19:12

Rick

Rick

25/04/2004 01:45:00
Quote Anchor link
Quote:
Omdat ik op aanraden van iemand het als een global variable gedefineerd heb.
Klopt dit niet dan?
ik vind het nogal overbodig
zonder dat zal het op 99% van de servers ook prima werken

Quote:
Ben trouwens nog wel achter iets heel vaags gekomen, script werkt prima, maar met foto's die niet groter zijn dan 1024 x 768 daarboven upload hij ze niet en kan ie ze ook niet terug zien.
aangezien er nergens in het script een limiet zit zou ik ervan uitgaan dat de foto's de maximum bestandsgrootte zijn gepasseerd
dat lijkt mij de meest logische reden

Eris -

Eris -

25/04/2004 10:17:00
Quote Anchor link
Maximale upload van php is standaard 2 mb je kan dit wel aan passen in de php.ini

25/04/2004 10:45:00
Quote Anchor link
Heb geprobeerd een zwart/wit plaatje te uploaden in resolutie 1280 x 1024, werkt niet, dit terwijl hij maar 80 kb is. als ik zelfde plaatje op 1024 x 768 zet dan werkt het zonder problemen dus heeft volgens mij echt met formaat te maken... kan alleen helemaal niet ontdekken waar die limiet vandaan moet komen

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.