Plaatjes in nieuwsbrief
Het is mij gelukt om aan de hand van de mail() tutorial een nieuwsbrief met php script te versturen.
In mijn nieuwsbrief staan naaast tekst ook plaatjes. Het probleem daarbij is dat die niet direct worden weergegeven in in ieder geval Hotmail en Outlook express. De ontvanger moet eerst toestemming geven om de plaatjes te laten zien.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de plaatjes in de nieuwsbrief direct worden weergegeven, dus dat de ontvanger geen toestemming hoeft te geven?
Erwin Pas
In mijn nieuwsbrief staan naaast tekst ook plaatjes. Het probleem daarbij is dat die niet direct worden weergegeven in in ieder geval Hotmail en Outlook express. De ontvanger moet eerst toestemming geven om de plaatjes te laten zien.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de plaatjes in de nieuwsbrief direct worden weergegeven, dus dat de ontvanger geen toestemming hoeft te geven?
Erwin Pas
PHP hulp
13/01/2025 08:47:34Frisbee
31/03/2005 14:51:00Kan wel met embedded plaatsjes.
Deze worden dan meegezonden als bijlage maar getoond in het document.
Deze worden dan meegezonden als bijlage maar getoond in het document.
Heeft er iemand voor mij een link naar een website waar uitgelegd staat hoe je embedded images kunt gebruiken met een nieuwsbrief mailing?
Erwin Pas
Erwin Pas
- wes -
31/03/2005 15:45:00beste is gewoon de plaatjes linken vanaf internet , als iemand verbinding heeft ( meestal met mail ophalen ) gaat dit gewoon perfect.
of idd embedded
of idd embedded