Plaatjes script
Ik zoek iemand die het volgende voor me kan maken.
Ik upload een plaatje in de map images dan komt i automatisch op de pagina waar er 1 image per pagina komt te staan en dan er helemaal onder Pagina 1,2,3,4,5,6 verder, vorige je weet wel.
Als het kan wil ik per geuplode pic een poll waar je kan stemmen, en dan een pagina met TOP 25.
Er mag evt.mySQl inzitten.
Beloning: mijn eeuwige danbaarheid,evt. een link op me site, of een layout
Mvg,
Carlo Dekker
Ik upload een plaatje in de map images dan komt i automatisch op de pagina waar er 1 image per pagina komt te staan en dan er helemaal onder Pagina 1,2,3,4,5,6 verder, vorige je weet wel.
Als het kan wil ik per geuplode pic een poll waar je kan stemmen, en dan een pagina met TOP 25.
Er mag evt.mySQl inzitten.
Beloning: mijn eeuwige danbaarheid,evt. een link op me site, of een layout
Mvg,
Carlo Dekker
PHP hulp
23/11/2024 15:06:16Mitch X
17/08/2004 15:52:00Tjonge wat worden we hier altijd overladen met dankbaarheid, maarja wat koop je ermee? ;)
Probeer het zelf eens, maak gebruik van een Pollscript, het paginascript en het uploadscript en je kan er wel iets leuks van bakken :)
Probeer het zelf eens, maak gebruik van een Pollscript, het paginascript en het uploadscript en je kan er wel iets leuks van bakken :)
SerpenT
17/08/2004 17:12:00ik wil iemand die mijn kamer opruimt, de afwas doet, de tuin onderhoud, me elke dag naar school rijd in een (door hem/haar gekochte ferrari enzo), en die me elke dag 1500€ geeft als zakgeld.
Beloning: mijn eeuwige dankbaarheid, evt. een link op me site, of een layout.
zullen we wisselen carlo? ik maak de site jij wordt mijn slaafje?
greetz thijs
Beloning: mijn eeuwige dankbaarheid, evt. een link op me site, of een layout.
zullen we wisselen carlo? ik maak de site jij wordt mijn slaafje?
greetz thijs
whahah lolz
laat dan maar zitten ... alles jullie zow narrig zijn het is hier tenslotte aanvraag forum toch?
laat dan maar zitten ... alles jullie zow narrig zijn het is hier tenslotte aanvraag forum toch?
Alfred -
17/08/2004 19:28:00Aanvraag forum: true
Zekerheid of je het krijgt: false
Wat je zelf maakt, doe je beter... Dan heb je helemaal wat je zelf wou, en niet iets wat in de buurt komt.
Af en toe een paar uurtjes opofferen om met php bezig te zijn, kan helemaal geen kwaad vind ik...
Gewoon wat experimenteren en je komt er wel...
Zekerheid of je het krijgt: false
Wat je zelf maakt, doe je beter... Dan heb je helemaal wat je zelf wou, en niet iets wat in de buurt komt.
Af en toe een paar uurtjes opofferen om met php bezig te zijn, kan helemaal geen kwaad vind ik...
Gewoon wat experimenteren en je komt er wel...
Bart Waarom verplicht
18/08/2004 00:09:00Het is erg simpel, als de poll tenminste een poll is waarbij je zegt hoe goed je hem vindt, en als je met mysql werkt, is het helemaal makkelijk.
Begrijp ik uit wat je wilt.
Begrijp ik uit wat je wilt.