player in slide laten doorspelen
flashfocus
03/02/2008 00:19:00Ik heb een website met daarin een flash mediaplayer voor mp3.
Nu heb ik een soort slide effect gemaakt waarin de player tevoorschijn komt.
(zie effect op http://demo.rockettheme.com kies boven in selectbalk demo:April 07 colormatic) even voor goede uitleg.
Als je boven kijk zie je controlpanel en als je daarop druk gaat deze open. Ik heb zo'n soort zelfde effect op mijn site maar dan met een flash mp3 player erin.
Flash speel meerder bestanden (mp3) dmv xml en er is ook een javascriptje aan gekoppeld.
Probleem.
Bij drukken van link of refresh begin de player opnieuw.
Op welke manier is het mogelijk dat ik mijn gehele site hetzelfde behoudt, ook de slide die over de header gaat, maar dan dat de player blijft doorspelen?
Nu heb ik een soort slide effect gemaakt waarin de player tevoorschijn komt.
(zie effect op http://demo.rockettheme.com kies boven in selectbalk demo:April 07 colormatic) even voor goede uitleg.
Als je boven kijk zie je controlpanel en als je daarop druk gaat deze open. Ik heb zo'n soort zelfde effect op mijn site maar dan met een flash mp3 player erin.
Flash speel meerder bestanden (mp3) dmv xml en er is ook een javascriptje aan gekoppeld.
Probleem.
Bij drukken van link of refresh begin de player opnieuw.
Op welke manier is het mogelijk dat ik mijn gehele site hetzelfde behoudt, ook de slide die over de header gaat, maar dan dat de player blijft doorspelen?
Mod-Edit:
Onderwerp heeft, en zal mogelijk heel weinig met php te maken hebben dus verplaatst ik het even naar webdesign.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Flashfocus
PHP hulp
16/11/2024 10:39:51Danny Roelofs
03/02/2008 00:58:00De mooiste oplossing is om AJAX te gebruiken, daarmee zou je een website dynamisch maken zonder dat je pagina opnieuw moet worden ingeladen. Maar dat is meestal voor sommigen nogal een grote ingreep als je er niets van weet.
En resulteert toch vaak in het aanpassen van hoe de website in elkaar steekt.
Ander methode is FRAMES, nouja.. niet mijn persoonlijke voorkeur maar voor bepaalde dingen kun je het nog gebruiken. Al wil ik je dit eigenlijk niet eens aanraden, de redenen kun je hier vinden Link.
En resulteert toch vaak in het aanpassen van hoe de website in elkaar steekt.
Ander methode is FRAMES, nouja.. niet mijn persoonlijke voorkeur maar voor bepaalde dingen kun je het nog gebruiken. Al wil ik je dit eigenlijk niet eens aanraden, de redenen kun je hier vinden Link.