Please help ben al tijden aan t zoeken
Ik ben al tijden aan het zoeken naar een php script zoals die werkende te zien is op http://www.verderwinkelen.nl/
Kan helemaal niets vinden of iets wat veel te uitgebreid is zoek iets simpels hoofcatogorie, sub catagorie en de mogelijkheid om gifs er bij te zetten of internet banner weet iemand iets?
ALvast bedankt........
Heb ik al gekeken ;-( iemand anders een idee?
phpfreaks.com of hotscripts.com?
php.net <-- snippets / hulp / nog meer hulp en dan zelf maken :+
1). Zelf proberen te maken. Wanneer je er zelf veel tijd inteekt, goed gebruik maakt van php.net en voorbeeld scripten dan kom je een heel eind! Mocht je er dan niet uitkomen: wij helpen je graag!
2). Zoek netzolang totdat je een script hebt gevonden die ongeveer hetzelfde doet.
3). Mail de webmaster
4). Laat het door iemand programmeren, hiervoor wordt wel een kleine vergoeding gevraagd (ik).
5). Gebruik geen scripts... ;-)
Succes Jelmer
Helaas zal zelf maken niet lukken begin nog maar net.
Ben nog steeds druk aan het zoeken.... en heb ook de webmaster al gemaild...
Opzich wil ik het iemand wel laten maken maar dat is de laatste optie...
Geen scripts geen optie ;-)
Iemand anders nog een idee of oplossing voor een script zoals te vinden op www.verderwinkelen.nl
THX>>
Al op hotscripts.com gekeken? Zoals legolas zijn. Daar vind je massa van dit soort
Enig idee of je er ook achter kan komen wat voor script www.verderwinkelen.nl gebruikt?
Mail reageren ze helaas niet op.................
;-(
Hoogstwaarschijnlijk hebben ze het zelf geschreven, en zijn ze niet de makkelijkste om alles uit handen te geven aan de concurrent.
Echt niemand die wat weet?
er staan echt genoeg link directory's op bv. hotscriptrs