please help me noob

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ik

Ik

11/04/2006 20:39:00
Quote Anchor link
hallo allemaal,

ik heb een super groot probleem wat voor u allen wellicht een lachertje is.

het gaat om het volgende: ik heb 0 verstand van php maar ik moet een website beveilgen waar je door eurobellen naartoe word gestuurd. je krijgt dan een code die je in het begin van je php pagina moet plaatsen.

kan je dat bij html code doen of is dat totaal weer iets anders ????

please help

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 13:27:07

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/04/2006 20:45:00
Quote Anchor link
Hier staat een voorbeeld van mij met betrekking tot Mollie. Iets minder veilige oplossingen vind je hier (Mobile money) & hier ringtonio. De vraag is alleen wat voor systeem eurobellen gebruikt... ik hoop die mollie ook gebruikt wat is veruit het relaxte en makkelijkste in gebruik :).

Zim Zim

Zim Zim

11/04/2006 20:48:00
Quote Anchor link
Hoever zit je al met je Intro voor PHPbeginners Arjan? volgens mijn zie ik steeds meer mensne met hoe te beginnen...

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/04/2006 20:49:00
Quote Anchor link
zover. Maar ik heb volgende week vrij dus dat komt wel goed ;).

Zim Zim

Zim Zim

11/04/2006 20:55:00
Quote Anchor link
Jij hebt ook toch altijd vrij (zie je vrij vaak op phphulp.nl.. ikke heb nu eindelijk weekend. Maar dat gebeurt zelden.

Ik

Ik

11/04/2006 20:55:00
Quote Anchor link
de code is mij wel duidelijk (tenminste wat daar de bedoeling van is)

ik heb dit stukje code gekregen om de site te beveiligen.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
$resultaat
= file_get_contents("http://www.eurobellen.nl/bel/check.php?ebpin=".$_GET['ebpin']);
if($resultaat!="OK") {
   echo "Onjuiste code!";
   exit;
}

?>

en er staat bij geschreven : dit

>> Stap 2
Als de pagina http://www.jouwwebsite.nl/pagina.php al bestaat kan deze natuurlijk nog gewoon door iedereen bezocht worden en dat is niet de bedoeling. We willen ervoor zorgen dat deze pagina alleen geladen wordt wanneer iemand eerst gebeld heeft. Dit kun je controleren door aan het begin van je PHP script (pagina.php) de volgende code te plaatsen:

en de vraag is : begin van je php script ?
zelfde als je html of moet ik dat ergens anders zoeken ?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/04/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Zim:
Jij hebt ook toch altijd vrij (zie je vrij vaak op phphulp.nl.. ikke heb nu eindelijk weekend. Maar dat gebeurt zelden.

Vrij = relatief. Vrij betekend dat ik niet naar school hoef, betekend niet dat ik niks hoef te doen voor school ;).

Ik

Ik

11/04/2006 21:12:00
Quote Anchor link
dat is lekker ! meld je , je eigen aan op een phphulp forum, gaan ze het als babbelbox gebruiken in plaats van hulp te bieden

erg frustrerend hoor ben echt (voor mij doen)hoofd brekende toeren aan het uit halen om een leuke site te krijgen (met de weinige vrije tijd die ik heb)
word je nog van je tijd bestolen ook door het gekeufel van een lid en een moderator.

toppie zoek zelf wel weer even verder

toedeloe !

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/04/2006 21:19:00
Quote Anchor link
Wauw... jij heb een mentaliteits probleem...

Ik geef 3 (!!) linkjes met 3 (!!!) werkende voorbeelden die presies doen wat ze moeten doen. En jij gaat tegen ons tekeer?

Wees slim en blijf gewoon maar weg, oehja... Maak eens een afspraak met betrekking tot gedragstherapie ofzo. Met zo'n kutmentaliteit red je het niet in het leven.

Ik

Ik

11/04/2006 21:34:00
Quote Anchor link
gedragstherapie ? kan je gelijk mee gaan. kan je woordkeuze en je fatsoen een beetje aangepast worden.
wat een taal.
meneer is beledigd en begind direct te schelden (dapper hoor)
n.b. de voorbeelden die daar staan is totaal iets anders.

- SanThe -

- SanThe -

11/04/2006 21:37:00
Quote Anchor link
@Ik: Beetje vreemde reactie is het wel. Je hebt je antwoord al binnen zes minuten, vind dat maar eens ergens anders. Tja, net als in elk normaal gesprek, er gaat af en toe iets 'anders' tussendoor.

Ik

Ik

11/04/2006 21:49:00
Quote Anchor link
mmm? mischien heb je gelijk,

maar ja somige mensen zijn wel eens een beetje gestrest (zoals ik) en als moderate moet je daar wel een beetje tegen kunnen en niet gelijk gaan schelden als je een wat minder leuke reactie krijgt.

maar waar is waar 6 minuten is snel

- SanThe -

- SanThe -

11/04/2006 21:58:00
Quote Anchor link
Maar al met al, werkt het nou of ben je er nog niet uit?

Ik

Ik

11/04/2006 22:07:00
Quote Anchor link
beetje, maar net niet. :-)

ik weet niet waar je dat laatste stukje code plaatsen moet.

tis php maar plaats je dat dan ook in je html veld ?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/04/2006 22:08:00
Quote Anchor link
hier staan wat basic voorbeeldjes. PHP 'poept' html code uit, dus PHP verwerk je 'door' je html. Let er alleen op dat je het bestand opslaat als .php, anders word het niet geparsed.

Ik

Ik

11/04/2006 22:47:00
Quote Anchor link
ik moest de pagina inderdaad anders opslaan (als php)

nu is het gelukt, bedankt

ik zal volgende x wat langer slapen :-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.