pm systeem?
alvast bedankt
greetz jeffrey
greetz jeffrey
Een PM systeem met 1 persoon.... Leuk leuk... naar jezelf pmen... Nuja, ik heb een vaag vermoeden dat het dus voor meerdere personen is... Ben er nog niet uit...
Je kan ook met IP doen, maar als je even niet thuis ben kan je gelijk niet meer inloggen, en als je op school inlogd. kan iedereen op school het lezen, enzovoort.
en dan zou je alle IP uit je hoofd moeten leren.
IP is geen optie, kijk bij
Tutorials > data verwerking > "een wat moeillijker login systeem"
hier vind je een compleet login-systeem dat je met een beetje ervaring kan combineren met dat Pm systeem
Gewijzigd op 20/10/2004 17:54:00 door Pieter van Linschoten
Lapidi:
Je moet het ook combineren met iets als SESSIONS.(in iedergeval met inlog systeem)
Je kan ook met IP doen, maar als je even niet thuis ben kan je gelijk niet meer inloggen, en als je op school inlogd. kan iedereen op school het lezen, enzovoort
Je kan ook met IP doen, maar als je even niet thuis ben kan je gelijk niet meer inloggen, en als je op school inlogd. kan iedereen op school het lezen, enzovoort
Een inlogsysteem met IPS? Dus je bedoelt dat enkel vaste ips toegang hebbe? ... Slecht idee dan... :p
en trouwens, ik heb niet eens een vast ip :)
Gewijzigd op 20/10/2004 17:57:00 door Pieter van Linschoten
Rafael:
Een inlogsysteem met IPS? Dus je bedoelt dat enkel vaste ips toegang hebbe? ... Slecht idee dan... :p
ik heb me bericht al veranderd :S[/quote]
greetz jeffrey
p.s. geef ff een link of zo als je hem het
Quote:
ik heb een log-in systeem met cookies. alleen dus zoek ik ook een pm systeem die met cookies werkt zou dat kunnen?
greetz jeffrey
greetz jeffrey
ja dat kan... Maar cookies zijn niet bepaald veilig, maar het kan.. gewoon kijken of de cookies geset zijn, met bestaande inhoud, dus niet nep ofzo, dan doorlaten... Anders weigeren...
greetz jeffrey
waarom maak je je login systeem niet gewoon met SESSIONS.
Veel veiliger.
Ik vind het overzichtelijker.
Ik zou eens gaan kijken als ik jou was
ik vind het zo goed alleen weet niemand het??? een pm systeem wat met cookies werkt?
Je kan ook kijken of de cookies overeen komen met data in de db. Is het voor de site niet onveilig. Voor de gebruiker wel, maarja.
greetz jeffrey