poll met member systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Stefan lenders

stefan lenders

12/02/2008 15:12:00
Quote Anchor link
ik ben op zoek naar een poll script met een membersystem (dat alleen members kunnen stemmen en dat zij ook maar 1 keer kunnen stemmen dus niet op IP)

natuurlijk moet er ook een admin functie in zitten, ik heb me al rot gezocht maar kan echt nergens iets vinden.
weet iemand een downloadbaar script

PHP en MySQL wordt onderseunt dus dat geen probleem

MVG
Burnacid

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 07:32:30

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

12/02/2008 15:13:00
Quote Anchor link
Of je zoekt een membersysteem en een pollscript en voegt ze samen.

Stefan lenders

stefan lenders

12/02/2008 21:04:00
Quote Anchor link
ja dat kan maar ik zoek een systeem waar elke member maar 1 keer kan reageren anders logt de member op een ander ip in en kan hij nog een stemmen

Jimmy Arts

jimmy Arts

12/02/2008 21:06:00
Quote Anchor link
Dan moet je bijv een los membersysteem hebben en een losse poll, en als dan een members stemt moet je in de sql tabel van de member iets hebben staan zoals voted ofzo, en dat update je dan naar yes of true maakt niet uit.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.