poll systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Paul v.Dun

Paul v.Dun

10/08/2004 14:36:00
Quote Anchor link
wie kan er voor een poll systeem zorgen met 5 berichten minimaal en admin gebeuren.
ik heb er nu een die ik zelf had gemaakt alleen dat is gaare shit.

en het liefst wil ik zo'n poll systeem als deze http://doublex.normi.net/advance/
en de poll systeem moet ook in een tabbel kunnen openen
Gewijzigd op 10/08/2004 14:41:00 door Paul v.Dun

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 10:45:07

SerpenT

SerpenT

10/08/2004 14:46:00
Quote Anchor link
k is goed, mijn rekening nummer is XX.XX.XX.XXX, dus maak maar alvast (wat zal ik is doen) €25 over als voorschot, en als het klaar is en naar wens werkt nog is €25 overmaken. :P nee sry ik heb geen tijd om dingen voor andere mensen te maken(wel als je de €50 egt wilt overmaken:P, dan moet je fftjes mailen naar thijsluijf at hotmail punt com en dan regelen we wel wat:P)

Paul v.Dun

Paul v.Dun

10/08/2004 14:55:00
Quote Anchor link
jaja dag bas kun jij me helpen thijs zit beetje onnodige reacties te posten.

Dutchcamel

dutchcamel

10/08/2004 14:59:00
Quote Anchor link
Jij weet echt niet wat je wil he? Gisteren had je nog een goed poll systeem maar wou je het op 3489 manieren in een tabel hebben. En vandaag moet je opeens nog een poll laten maken door iemand anders...

Paul v.Dun

Paul v.Dun

10/08/2004 15:20:00
Quote Anchor link
ja nee wa dan het lukt me tog niet om die poll in een tabel te krijgen.

Bram Z

Bram Z

10/08/2004 15:34:00
Quote Anchor link
koop meschien eens een boek voor php te leren.

Alfred -

Alfred -

10/08/2004 15:35:00
Quote Anchor link
Quote:
jaja dag bas kun jij me helpen thijs zit beetje onnodige reacties te posten.

En jij niet? Ik herinner me nog een login script...
66 posts geloof ik? Waarvan 90% van 1 en dezelfde persoon? Dus waarom zou jij verdorie toch zitten te zagen omdat Thijs een grapje maakt?

Sorry hoor, ik ben niet snel geirriteerd, maar jij slaagt er toch in...

Paul v.Dun

Paul v.Dun

10/08/2004 15:38:00
Quote Anchor link
ja eej ik vraag iets krijg ik van die klote antwoorden dus waarom doen jullie dom
bram doet hier als enige normaal achja ik heb al php geleerd hep al een poll gemaakt maar die wil ik in een tabel laten verschijne en wat krijg ik kut!!!! antwoorden leer eens lezen godver.

Alfred -

Alfred -

10/08/2004 15:42:00
Quote Anchor link
Quote:
ik heb al php geleerd hep al een poll gemaakt maar die wil ik in een tabel laten verschijne en wat krijg ik kut!!!! antwoorden leer eens lezen godver.

Moet jij mij eens even uitleggen wat tabellen met php te maken hebben? Als je een poll systeem hebt, hoe moeilijk kan het zijn om er tabellen rond te bouwen?

Paul v.Dun

Paul v.Dun

10/08/2004 15:47:00
Quote Anchor link
dat boedoel ik niet snap je leer lezen:doh:
ik heb een index.php en daar ziten tabeellen met links dus zo

--------------------------------
| Poll |
| |
| hier de poll |
| |

zo dus ik heb een poll gemaakt met admin en zo en sessies dus php is niet nodig maar iniedergeval die poll heb ik poll.php genoemd en waar :hier de poll: moet de poll komen zeg maar verbindingen die naar poll.php gaan.

nu heb ik het goed uitgelegd tog??
Gewijzigd op 10/08/2004 15:52:00 door Paul v.Dun

Alfred -

Alfred -

10/08/2004 15:52:00
Quote Anchor link
Quote:
dus ik heb een poll gemaakt met admin en zo en sessies dus php is niet nodig

Dus php heb je niet eens nodig? Wat doe je dan op dit forum? De url PHPHULP.nl zei niet genoeg ;)

Anyway, ik snap er niks van, dus nog veel succes!

Paul v.Dun

Paul v.Dun

10/08/2004 15:56:00
Quote Anchor link
ja eej effe dat bericht opnieuw ok

Paul v.Dun

Paul v.Dun

10/08/2004 16:00:00
Quote Anchor link
ik heb een index.php en daar ziten tabellen met links dus zo

--------------------
| |
--------------------
| |
| |
| |
--------------------

en d epoll moet zo worden

--------------------
| poll |
--------------------
| |
| hier de poll |
| |
--------------------

zo dus ik heb een poll gemaakt met admin en zo in iedergeval die poll heb ik poll.php genoemd en waar :hier de poll: moet de poll komen zeg maar links die naar poll.php gaan.
dus ik wil dat hier de poll de poll verschijnt van poll.php

nu heb ik het goed uitgelegd tog??
Gewijzigd op 10/08/2004 16:01:00 door Paul v.Dun

Paul v.Dun

Paul v.Dun

10/08/2004 16:18:00
Quote Anchor link
.

Paul v.Dun

Paul v.Dun

10/08/2004 16:23:00
Quote Anchor link
laat mar heb het zelf al opgelost:P

Mitch X

Mitch X

10/08/2004 16:40:00

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.