Popup bij file select
Het hele script werkt, alleen nu wil ik gebruik maken van een pop-up, zoals die op demopagina staat bij stand-alone.
http://www.responsivefilemanager.com/demo.php
Het gaat om de volgende code(select only video's in POP-UP):
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<div class="input-append">
<input id="fieldID1" type="text" value="">
<a href="javascript:open_popup('filemanager/dialog.php?type=3&popup=1&field_id=fieldID1')" class="btn" type="button">Select</a>
</div>
<a href="javascript:open_popup('filemanager/dialog.php?type=3&popup=1&field_id=fieldID1')" class="btn" type="button">Select</a>
</div>
Als ik 'm namaak in m'n eigen pagina gebeurt er niks.... Moet ik ergens iets toevoegen? De open-popup-functie lijkt me, maar die zie ik nergens...
Iemand die het snapt?
Thanks, werkt!
Hier het script van de videopreview:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<script>
$(document).on("change", ".file_multi_video", function(evt) {
var $source = $('#video_here');
$source[0].src = URL.createObjectURL(this.files[0]);
$source.parent()[0].load();
});
</script>
<video width="250" controls>
<source src="mov_bbb.mp4" id="video_here">
Your browser does not support HTML5 video.
</video>
<input type="file" name="file[]" class="file_multi_video" accept="video/*">
$(document).on("change", ".file_multi_video", function(evt) {
var $source = $('#video_here');
$source[0].src = URL.createObjectURL(this.files[0]);
$source.parent()[0].load();
});
</script>
<video width="250" controls>
<source src="mov_bbb.mp4" id="video_here">
Your browser does not support HTML5 video.
</video>
<input type="file" name="file[]" class="file_multi_video" accept="video/*">
Hoe zorg ik ervoor dat als je op 'kies bestand' klikt, je naar de Responsive Filemanger gaat, en niet naar de verkenner van je computer?
Want tussen de standaard filemanager en de Responsive Filemanager is één groot verschil. De standaard filemanager van de Verkenner kijkt lokaal op je eigen PC. De Responsive Filemanager kijkt op de server in ene bepaalde geselecteerde map.
Verder zou het ook raar zijn om een bestand van je server opnieuw te uploaden. Blijkbaar maak je hier een denkfoutje, vermoed ik?
Eenmaal geselecteerd wil ik die previewen op de volgende manier in de pagina:
Heb je al de documentatie gelezen over het gebruik als 'STAND-ALONE FILE MANAGER'?
Gewijzigd op 20/04/2018 14:51:46 door - Ariën -
Ja, maar begrijpen doe ik het niet helemaal...
Toevoeging op 20/04/2018 15:12:39:
Jan te Pas op 20/04/2018 15:11:45:
Nou, als je als veld <INPUT type=“file” name=“video”> kiest, dan gaat de afhandeling via het normale circuit, dus de verkenner. Als je een <a HREF=“JavaScript:void()” onclick=“responsivebrowserfunctie();" >Bladeren</a> waarbij responsivebrowserfunctie het bladeren/selecteren voor zijn rekening gaat nemen. Dan ga je voorbij aan de verkenner. Vergt een script Pm dat te doen. Zet anders jouw hele code hier neer. Dan kunnen we wellicht meer vertellen.
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<div class="input-append">
</div>
</div>
En nu wil ik dus dat als je iets hebt gekozen, je een preview krijgt op de volgende manier:
Die functionaliteit zit er al in als ik naar het online voorbeeld kijk? Als je de "Select Only Videos" popup hebt geselecteerd en je de lijst van bestanden ziet en je over de HTML5 video heen hovert dan schuift die titelbalk omhoog waarbij er opties verschijnen. Een van die opties is een "oogje", dat is een preview.
Dan wil ik dat de geselecteerde video meteen te zien is als preview.
En niet alleen als preview in de popup, die je dan eerst moet open klikken.