Popup; FireFox -> Oke! IE -> Niet Oke.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Chris

Chris

09/01/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een popup, helemaal gemaakt.
Werkt prima. Zowel in Firefox als in Internet Explorer.

Dus ik kopieer de boel naar de het juiste php bestand (had hem eerst even op een test bestandje gemaakt).
Dus ik plak het volgende tussen <head> en <title>:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Begin
function popUp(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width=510,height=500,left = 100,top = 80');");
}
</script>

Daarna de link in een echo die begint met ', dus niet met ".
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="javascript:popUp(\'popups/instellingen.php\')">Instellingen</a>

Alles werkt weer prima in FireFox, maar dit maal niet in Internet Explorer :S
Als ik in IE de site opstart blijft het gewoon helemaal blanco. Normaal moet je direct door gestuurd worden naar de inlogpagina omdat je nog niet ingelogd word, maar dat gebeurt dus niet.
Dus ik ging handmatig naar de inlogpagina en logde in (inlogpagina deed het wel), eenmaal ingelogd word je weer doorgestuurd naar de index pagina, waar het javascript staat.
En ja hoor ik kom weer een blanco pagina tegen.

Het probleem is dus dat ik niet snap waarom dit verschillend is tussen firefox en IE. En hoe ik dit zou moeten oplossen weet ik al helemaal niet :S
Iemand ideeën??

Alvast bedankt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Chris

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 07:27:05

Tamara

Tamara

09/01/2009 16:37:00
Quote Anchor link
beter trouwens zonder hoofdletters!!:

en type ipv language gebruiken

<script type="javascript">
<!-- Begin

als je deze begint moet je hem ook eindigen:

Eind -->
</script>

Chris

Chris

09/01/2009 16:45:00
Quote Anchor link
Als ik
<script type="javascript">
<!-- Begin

en

Eind -->
</script>
doe dan werkt het in IE en FireFox niet meer.
Als ik alleen <script type="javascript"> doe dan werkt het ook in FF en IE niet.

Maar zouden deze fouten wat te maken hebben met het IE-FF verschil?

Jesper Diovo

Jesper Diovo

09/01/2009 16:46:00
Quote Anchor link
<script type="text/javascript">

</script>

Waarom dat <!-- Begin en Eind --> ??

Chris

Chris

09/01/2009 16:50:00
Quote Anchor link
Danku Danku :D
Hij doet het zo wel in IE als in FF weer :)

P.S. Waarom doet de zoeken pagina het hier niet? Ik zocht daar net en telkens als ik op zoeken druk dan kom ik bij de home pagina terecht :S

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.