popup ter verificatie delete

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Femke

femke

15/12/2007 17:07:00
Quote Anchor link
Ik wil graag als mensen iets verwijderen er eerst een popup verschijnt waarop gevraad wordt of mensen zeker weten dat ze het willen verwijderen. Hoe maak ik zoiets? ik heb al flink gegoogled maar kan helaas niets vinden

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 23:24:57

Wouter K

Wouter K

15/12/2007 17:16:00
Quote Anchor link
vb of een .net applicatie helpt,

Dit kan waarschijnlijk met javascript in combinatie met php

15/12/2007 17:25:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 15.12.2007 17:16:
vb of een .net applicatie helpt,

Wil jij Visual Basic op een webpagina zetten voor een pop-up? En eventueel zelfs nog in .NET VB geschreven? Jeumig.

@Topic starter:
Je kunt wat doen met confirm, zie dit voorbeeld met wat jij wilt.
Let wel op dat javascript uit kan staan, want dan werkt dit niet.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.