Portfolio layout [live]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »
Jelle Sturm

Jelle Sturm

13/10/2007 21:14:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik ben onlangs begonnen met voor bedrijven/mensen te webdesignen / slicen dus besloot ik om een portfolio op te bouwen hier is het live resultaat (alleen de home pagina werkt nog maar) http://www.lostworld.be/template10/index.htm

Ik ben niet bang van negatieve kritiek maar een beetje respect is niet teveel gevraagt :)

Jelle

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 09:30:41

Joren vh

joren vh

13/10/2007 22:07:00
Quote Anchor link
Iets te donker vind ik ! maar wel mooi gedesignt

Jelle Sturm

Jelle Sturm

13/10/2007 22:31:00
Quote Anchor link
thx :)

ow ja als iemand het in opera of netscape wil testen graag,thx
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle Sturm

M Ypma

M Ypma

13/10/2007 22:35:00
Quote Anchor link
je zegt dat je homepage werkt...maar er is niks te zien... ook de vulling behoort tot het design. Welk lettertype ga je gebruiken...hoe wordt de indeling? wat komt er op de homepage? Iets wat je prima kan designen met nep content...
Ik vind hem nu iig veel te somber/grijs.

je hebt trouwens ook nog heel veel fouten, 15 fouten en 1 waarschuwing.

en plaats je css los van je html:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M Ypma

Arwin  vdv

Arwin vdv

13/10/2007 23:20:00
Quote Anchor link
Ik vind het iets te veel grijs, combineer wat met andere kleuren, of kies een kleuren schema ( klik )
Voor de rest, mooi design.

Jelle Sturm

Jelle Sturm

14/10/2007 10:35:00
Quote Anchor link
michel schreef op 13.10.2007 22:35:
je zegt dat je homepage werkt...maar er is niks te zien... ook de vulling behoort tot het design. Welk lettertype ga je gebruiken...hoe wordt de indeling? wat komt er op de homepage? Iets wat je prima kan designen met nep content...
Ik vind hem nu iig veel te somber/grijs.

je hebt trouwens ook nog heel veel fouten, 15 fouten en 1 waarschuwing.

en plaats je css los van je html:)

hoe bedoel je er is niets te zien?... Dat de homepagina werkt wil niet zeggen dat er al tekst in staat :p

@arwin ej merci voor die site eh das presies wa ik nodig had!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle Sturm

- -

- -

14/10/2007 11:51:00
Quote Anchor link
Als ik eerlijk moet zijn vind ik het helemaal niks. Het ziet er net zo uit van "kijk, ik weet hoe jet met Photoshop een rond hoekje en een schaduw en een dit en een dat kan maken". Ik zou het wat zakelijker en minder donker doen.

Bart van der veen

bart van der veen

14/10/2007 12:29:00
Quote Anchor link
Aardig gemeld, er is ruimte voor verbetering.

even voor wat inspiratie dit kwam ik laatst tegen...
http://www.sroown.com/
http://gorelovs.com/

of meer algemeen:
http://www.cssimport.com/

Wouter K

Wouter K

14/10/2007 13:29:00
Quote Anchor link
Te donker idd

- -

- -

14/10/2007 14:41:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 14.10.2007 11:51:
Het ziet er net zo uit van "kijk, ik weet hoe jet met Photoshop een rond hoekje en een schaduw en een dit en een dat kan maken".

Ik vind jouw post zo van: "kijk, ik weet niet hoe alle effectjes in Photoshop heten."

Jelle Sturm

Jelle Sturm

14/10/2007 14:58:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 14.10.2007 11:51:
Als ik eerlijk moet zijn vind ik het helemaal niks. Het ziet er net zo uit van "kijk, ik weet hoe jet met Photoshop een rond hoekje en een schaduw en een dit en een dat kan maken". Ik zou het wat zakelijker en minder donker doen.

zo kan je wel over elke web beginnen 'kijk hij kan een scheef lijntje trekken met photoshop'

Niek Weevers

Niek Weevers

18/10/2007 16:42:00
Quote Anchor link
aaah weer al die ronde hoeken ( is een ronde hoek wel een bestaand iets? Zoiets als witte chocola, het is eigenlijk geen chocola, maar toch zegt iedereen dat)

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

18/10/2007 16:45:00
Quote Anchor link
Moeten we het dan 'stompe hoek' noemen?

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

18/10/2007 16:48:00
Quote Anchor link
hoezo heb je het menu net precies onder portofolie gemaakt?, dat staat ook vet lelijk.

je kunt het beter onder dat balke doen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kumkwat Trender

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

18/10/2007 16:58:00
Quote Anchor link
ik had het idee dat het een mislukte criminal layout was xD

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.