Portfolio Website van Yashar

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

JunkieXP

JunkieXP

19/09/2006 11:36:00
Quote Anchor link
Voor een opkomend Fotograaf ben ik bezig met een Website, Hierop wil hij onder andere dingen omtrend zichzelf en zijn apparatuur plaatsen maar ook Producten.

Ik dacht dus aan een kleine layout zodat het een soort van klikbaar visitekaartje word.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Planned Work:
- Interactive Links
- Content
- Space tussen Menu en Main weghalen in IE.
- Menu 1px extra aan linkerkant (weet alleen niet hoe).

www.biermeteenrietje.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door JunkieXP

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 08:55:05

Bart van der veen

bart van der veen

19/09/2006 12:06:00
Quote Anchor link
184 kb voor je opstart pagina is best groot

Kalle P

Kalle P

19/09/2006 12:08:00
Quote Anchor link
Ik vind het er mooi uitzien, maar bij dit soort sites zou ik toch meer wit (lichte kleur)gebruiken ipv dat donkere. Misschien eens kijken hoe het is om een lichte kleur te gebruiken, passend bij het donkere van wat er staat in <div class="site">

Mark D

Mark D

19/09/2006 12:30:00
Quote Anchor link
Ik vind je site er redelijk uitzien, alleen er staan wat veel strepen, voorderest beetje dnker, maar dat wist je al denk ik, gelukkig is die header wel beetje lichter.

JunkieXP

JunkieXP

19/09/2006 12:43:00
Quote Anchor link
De Klant vroeg juist om een donkere pagina, ik had ongeveer een zelfde design in wit en lichter grijs laten zien en hierover was deze minder tevreden.

Dus vandaar dat hiervoor gekozen is.

Mark D

Mark D

19/09/2006 12:45:00
Quote Anchor link
Niet slim van klant :P

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

19/09/2006 13:16:00
Quote Anchor link
Ga eerst eens bij jezelf na, wat doe je liever:

-Fotograferen
of
-Websites maken

PHP erik

PHP erik

19/09/2006 13:51:00
Quote Anchor link
Grafisch wel leuk.

Marketingtechnisch zwak. Weinig tot geen tekstondersteunende elementen. Geen relatie tussen onderwerp en stijl c.q. design (in mijn optiek). Nogal somber voor een kunstenaar, maar dat hoeft niet per definitie slecht te zijn aangezien dit meer afhangt van de activiteiten van de fotograaf.

Kortom: wat mij betreft een leuke pagina maar niet bruikbaar voor je doel: website voor een opkomend fotograaf.

Portfoliowebsites zijn namelijk enkel een marketinginstrument. Hierin geef je een gevoel mee, laat je iets zien en stuur je mensen in de juiste richting met beeldelementen en goed geschreven teksten. Jij vraagt de beoordeling voor het visuele aspect van algemene lay-out. Die doet, vind ik, niet wat het zou moeten doen (sturen, lokken, aantrekken, stimuleren, etc).

Edit:
Ik lees het nu na en kom erg negatief over. Excuses daarvoor, dat is niet mijn bedoeling. Het is beter dan de meeste dingen die ik tegenkom hier. Ik hoop dat je wat kan met mijn kritiek. Verder vind ik het goed dat je het hier plaatst, en zelfs een beetje gewaagd, want je weet dat ik hier rondhang ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik

19/09/2006 14:18:00
Quote Anchor link
Ik mis de foto's.

Ik moet het vrees ik echt van de toekomstige content hebben om te zien dat het over fotografie gaat/

JunkieXP

JunkieXP

19/09/2006 14:35:00
Quote Anchor link
Arjan:
Ga eerst eens bij jezelf na, wat doe je liever:

-Fotograferen
of
-Websites maken

Met andere woorden het is zwaar bagger, ps ik ben niet de fotograaf ;)

@PHPerik: Ik vind jou Kritiek niet te erg, er zit een tint positief in dus ik weet dat ik niet 100% gefaald heb in het Design, misschien dat ik toch iets meer een foto achtige tint eraan moet geven al heb ik geen idee hoe ik dit aan moet pakken.

Marijn

Marijn

19/09/2006 14:48:00
Quote Anchor link
het komt er gewoon op neer dat het er eerder uitziet als een aankodiging van een hardstyle feestje dan een site van een fotograaf..

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een fotograaf zijn werk op een donkere achtergrond wilt presenteren.. Dit doet over het algemeen afbreuk aan de qualiteit van het werk

PHP erik

PHP erik

19/09/2006 14:53:00
Quote Anchor link
Ik ken een paar fotografen toevallig en die hebben allemaal een zwarte achtergrond dus dat zou ik niet te snel zeggen. Foto's en zwart hebben wel iets gemeen.

JunkieXP

JunkieXP

19/09/2006 14:54:00
Quote Anchor link
Even ter vermelding, de fotograaf zit nu nog in een Partypicture fase (Decibel, Headliner etc.) maar wil zich gaan ontwikkelen in BV Photoshoots ed.

De fotograaf in kwestie is een leek en vond de site echt gaaf, toen ik vroeg of hij nog dingen anders wilde kwam er als reactie dat hij al vet genoeg was en na de banner iets had verbeterd was hij helemaal stom verbaasd.

PS. dit bracht hem op het id voor een eigen Site en zoiets wilde hij zelf dan ook. http://www.foto-feest.nl/

K i p

K i p

19/09/2006 15:01:00
Quote Anchor link
Heb je een mooie site, staat er rechtsonder dat hij door "een of andere junk" (zoals veel mensen zullen denken (denk ik (correct me if I'm wrong:-p))) is gemaakt! Maar wel mooie site vind ik!

Ga je het met overflow:auto; doen? Of wat doe je als er meer lange content is?

JunkieXP

JunkieXP

19/09/2006 15:06:00
Quote Anchor link
Ik zat er aan te denken dan een nieuwe pagina te creeeren gezien het "Visitekaartje" effect door al het gescroll waarschijnlijk verdwijnt. En het toevoegen van een Scrollbar binnen het design maakt het er in FF ook niet mooier op gezien je deze balk niet aan kan passen dit is een IE only CSS optie.

Enig id hoe ik dat naam probleem solve..JXP neerzetten of toch een nieuwe site maken met nieuwe naam voor dit soort kwesties want overal heet ik JunkieXP, echter is er 1 duitser die (helaas) dezelfde naam heeft maar deze zit bijna alleen op duitse sites. En er is weer een nieuwe uit Rotterdam.

Maar anyway, onder deze naam sta ik bekend, mijn complete naam leek me krom en gelijk te persoonlijk. Misschien toch maar Steinmeister aangaan maken, hier zit ik over te denken als Design naam om idd deze "Junk" problemen te voorkomen (PS. I'm not a real Junk, only addicted to Computers since Windows XP ;))

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

04/10/2006 10:31:00
Quote Anchor link
hehe ik had em al gezien in de test. Ik vind hem niet heel mooi. kwa systeem heb ik er weinig over te zeggen uiteraard :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.