Portfolio
Van der Weij Design
Mijn eigen portfolio, er moet nog een aantal dingetjes aan gedaan worden. Graag geen commentaar op de url (Ja ik weet dat desing -> design moet worden, deze fout wordt hersteld zodra het contract van domeinnaam verlengt moet worden)
alle opbouwende kritiek is welkom, en respecteer ieder zijn smaak anders zou het zo saai zijn op het internet ;)
Mijn eigen portfolio, er moet nog een aantal dingetjes aan gedaan worden. Graag geen commentaar op de url (Ja ik weet dat desing -> design moet worden, deze fout wordt hersteld zodra het contract van domeinnaam verlengt moet worden)
alle opbouwende kritiek is welkom, en respecteer ieder zijn smaak anders zou het zo saai zijn op het internet ;)
En ik zou nog eens nakijken naar wat je geschreven hebt:
MMijn naam is Kim van .....
Greets
Ik vind niet echt dat als je het opent hebt: Wauw, dit wordt het.. Je site is toch echt je visitekaartje.
Ik vind het niet mooi. Het design is saai, grauw en grijs. Erg grappig dat jij hierover een aan het einde van jouw topic een opmerking plaatst 'dat het anders saai zou zijn op internet.'. Maar goed, opbouwend dan maar:
- De header is niet goed, althans de afbeelding is er slordig in verwerkt. Het wit en grijs achter die hondenkop loopt niet mooi over in het wit en grijs achter de letters. Dit staat erg slordig.
- Waarom gebruik je frames?
- Iets meer creatief denkwerk in het logo zou geen kwaad kunnen.
- De navigatiebar ziet er niet aantrekkelijk uit: letters te klein en onderdelen te ver van elkaar verwijderd.
Om eerlijk te zijn:
Als dit de website zou zijn waar een 'webdesigner' mij naar zou verwijzen als referentie dan zou hij van mij nooit een opdracht krijgen. Ik vind het design waardeloos (sorry), maar tja, zoals je al zei: ieder zijn smaak.....
Hoop dat je er wat mee kunt.
EDIT:
Daarnaast zie ik enkele spelfouten. Dit is ook slordig.
EDIT 2:
Alles in tabellen? Aiaiai.......dat is natuurlijk niet juist. Is dat wat ze jou hebben geleerd op die opleiding Webdesign & Applicatieontwikkelaar?
EDIT 3:
Het plaatje van de website NEBEST in jouw portfolio is gemaakt terwijl er een 'alt'-tekst te zien is (NEBEST ADVIESGROEP staat er). Dit is slordig. Daarnaast staat er ook te lezen dat deze ICT Helpdesk alleen geschikt is voor IE en niet voor andere browsers. Aiaiai......probeer websites altijd cross-browser te maken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
Ik krijg in firefox precies 2 scrolbalken te zien, dit is volgens mij niet nodig in de layout.
Verder;
- Ik heb een tweetal (onnodige) scrollbalken
- Je tekst mist paddings/margins, leest vervelend zo
- Ik mis iets spannends/bijzonders
- Ik mis kleur
Je moet mij proberen te overtuigen waarom ik jou zou willen inhuren.
Nu ben ik persoonlijk ook geen held in het maken van lay-outs, maar ik moet net als de rest instemmen dat het saai is, een paar simpele vectors aan de zijkanten zou al een heel verschil maken bijvoorbeeld.
Verder heb je inderdaad de twee onnodige scrollbars, zijn er veel typfouten, en moet ik toegeven dat de rest van je portfolio voorbeelden niet verschillen van je eigen portfolio. Het straat allemaal een beetje "onkunde" uit, echter laat je hier door niet weerhouden.
Hoe meer je met photoshop werkt, en hoe meer tutorials je volgt deste beter zul je er in worden.
maar ja eigenlijk heeft bart alles al gezegt :) en daar sluit ik me bij aan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet
1. Achtergrond: in plaats van wit zou een herhalende achtergrond in de stijl van de achtergrond die je boven die hond ziet het geheel meer kleur geven.
2. Foto's bij home en about rechts van de tekst uitlijnen, in plaats van eronder.
3. Het contentgedeelte met de tekst laten meegroeien met een minimum van 270px.
4. Border boven en onder het menu weghalen, en het menuvlak zelf hoger maken. De achtergrond van het menu een overgang van #0c0 naar #90ee90, met een glanseffectje erboven. Maakt het ontwerp wat meer bij de tijd, zonder dat het zijn simpelheid verliest.
5. Wanneer je de titel wat lager zet, met een schaduw onder de tekst lijkt het net alsof de tekst 3d in je header staat. Nu zweeft het er meer boven. Ook zou ik de header in wat hogere kwaliteit opslaan, nu is de tekst wat kartelig geworden.
6. Op de homepagina de enter voor je tekst weghalen, zodat alles op dezelfde hoogte begint.
7. Gebruik of overal een titel op je pagina, of nergens, niet alleen bij portfolio doen. Zou de titel in ieder geval een wat groter lettertype geven.
8. Geef met een dikgedrukt menuitem aan waar de bezoeker is (You-are-here indicator).
Dat was het wel zo ongeveer, het zijn wel veel puntjes, maar zijn allemaal snel aan te passen. Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.