Positionering Google

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

11/05/2012 08:26:29
Quote Anchor link
Hallo,

Hoelang duurt het ongeveer dat google je positioneert ik bedoel niet alleen indexering maar daadwerlijk de positionering.

mvg,
Daan

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 18:07:17

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:35:26

11/05/2012 08:41:34
Quote Anchor link
Chris dat is niet echt wat ik zoek.

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:42:54
Quote Anchor link
Wat bedoel je dan met positionering?

11/05/2012 08:44:17
Quote Anchor link
Nou hoelang het duurt voordat je SEO gepositoneerd word met een nieuwe website.

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:48:01
Quote Anchor link
SOrry maar ik begrijp niet wat je daarmee bedoeld.

SEO staat voor Search Engine Optimalisation, en je vraagt "hoelang duurt het voordat Search Engine Optimalisation gepositioneerd word in een nieuwe website".

SEO doe je als ontwerper zelf, tenzij je het uitbesteed aan een SEO bedrijf.

Nomaals, ben wat specifieker wat he nu bedoeld.

Heb je SEO toegepast op je eigen website en is dit nog niet zichtbaar?
Wil je weten hoe je hoger in de search results komt?

Andre Sep

Andre Sep

11/05/2012 08:48:08
Quote Anchor link
Het positioneren en indexeren is afhankelijk van de 'Quality Score' en de crawlsnelheid van Google bots.

Om hier meer inzicht in te krijgen en om gemakkelijk wijzigingen daarin te maken zou je gebruik kunnen maken van Google WebmasterTools

11/05/2012 10:46:41
Quote Anchor link
Ik heb inderdaad zelf SEO toegepast en het is inderdaad nog niet zichtbaar. Ik weet hoe ik hoger kom in de search results. Ik maak gebruik van google webmastertools al deze dingen ken ik wel ik moest in mijn stageperiode landingspagina's maken. Na de indexering wordt je website gepositiondeerd wat is de wachttijd voordat dit gebeurt?

Albert de Wit

Albert de Wit

11/05/2012 10:51:35
Quote Anchor link
niet denk ik... alles word gewoon gezocht door google.. ik denk niet dat google een database heeft met daarin de beste resultaten.

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 10:59:17
Quote Anchor link
Je site krijgt +/- 1x per week een bezoekje van de Googlebot, pas dan worden de eventuele wijziginen in je site doorgevoerd.

Pg Vincent

Pg Vincent

11/05/2012 10:59:46
Quote Anchor link
"Ik heb inderdaad zelf SEO toegepast en het is inderdaad nog niet zichtbaar."

Over SEO wordt heel erg veel onzin verteld, dus wat voor dingen heb je aangepast en welk resultaat wilde je daarmee bereiken?

Google bepaalt zelf welke ranking ze jou geven en dat doen ze op basis van de inhoud van je site in relatie tot waar de bezoeker op zoekt en met behulp van hoe andere sites naar jouw site linken. Je kunt met SEO proberen om google duidelijk te maken waar je site over gaat, maar als je content niet relevant is en niemand naar jou verwijst dan blijf je onderaan staan.

11/05/2012 11:10:03
Quote Anchor link
Echt Vincent? Dat wist ik niet en het heeft verder ook niks te maken met mijn vraag. Natuurlijk probeer ik zo veel mogelijk backlinks te krijgen and of course zijn mijn zoekwoorden relevant aan de content.

Albert en Chris geben mij in elk geval een duidelijk antwoord. Bedankt heren.

Pg Vincent

Pg Vincent

11/05/2012 12:06:49
Quote Anchor link
"Echt Vincent? Dat wist ik niet en het heeft verder ook niks te maken met mijn vraag. "

Je zegt dat je veranderingen nog niet zichtbaar zijn en ik vertel je dat veel van de dingen die men onder SEO schaart uberhaupt geen invloed hebben en je ze dus ook niet zult zien, niet nu en niet over een week.

Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".

Jammer, tot zover mijn bijdrage aan phphulp.

- SanThe -

- SanThe -

11/05/2012 12:12:21
Quote Anchor link
Pg Vincent op 11/05/2012 12:06:49:
Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".

Jammer, tot zover mijn bijdrage aan phphulp.

Tja...

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:16:57
Quote Anchor link
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:17:24 door Chris PHP

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

11/05/2012 12:21:12
Quote Anchor link
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.

Oooo zeker wel, het hangt er maar net vanaf tegen wie je het hebt denk ik .. :P
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)

Jammer dat het juist wat weinig gebeurd hier de laatste tijd...
(is wel anders geweest)

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:27:39
Quote Anchor link
Marco PHPJunky op 11/05/2012 12:21:12:
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:

Oooo zeker wel, het hangt er maar net vanaf tegen wie je het hebt denk ik .. :P
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)

Jammer dat het juist wat weinig gebeurd hier de laatste tijd...
(is wel anders geweest)

Ja ik probeer ook altijd zoveel mogelijk informatie te winnen, zelfs bij onderwerpen waar ik zelf niet meebezig ben (zoals OOP). Toevallig dat ik nu met OOP een CMS wil/ga maken, zal deze 'extra' info zeker goed van pas komen.

Ik denk dat veel mensen hier iedere dag wel iets bij leren, van miniscuul tot zeer handig.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:36:36 door Chris PHP

11/05/2012 12:29:26
Quote Anchor link
Het SEO van vroeger is niet meer wat het geweest is na de google panda en pinguin update. Zelf ben zeer geintresseerd in SEO. Vincent zo bedoel ik het niet alleen je verteld me dingen die ik al weet.

Koen Hollander

Koen Hollander

11/05/2012 12:32:51
Quote Anchor link
Als je de site goed wilt laten indexeren ga je naar
Een linkje
Gewijzigd op 11/05/2012 12:33:11 door Koen Hollander

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:34:43
Quote Anchor link
@Daan,

Vincent had toch een geldige vraag? Hij vroeg wat je wilde bereiken met die 'SEO aanpassingen', want misschien zijn ze minder of niet relevant en zul je het niet merken in je page ranking.

Tevens had het wel enigzins met dit topic te maken, aangezien je het over positioneren/ranking hebt van je website.

Een simpele 'dank je voor je input' kan uiteraard ook voor iemand die er moeite insteekt om je te helpen. Hij kan immers niet weten wat je al wel en niet weet.

Eerlijk gezegt als je wat Vincent allemaal vertelde al weet, zou je toch ook moeten weten dat Googlebot niet elke 10min een scan van je site maakt. Dat is toch belangrijke info als je je verdiept in SEO.

11/05/2012 12:39:19
Quote Anchor link
Zeker wel mijn vraag gaat ook niet over de googlebots.
Het zou trouwens wel mooi zijn als er een subforum over seo en sea hier komt wat jullie?

Toevoeging op 11/05/2012 12:40:07:

Chris even bijdehand sommige sites worden om de 10 minuten gescand:P

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.