Positionering Google

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

11/05/2012 08:26:29
Quote Anchor link
Hallo,

Hoelang duurt het ongeveer dat google je positioneert ik bedoel niet alleen indexering maar daadwerlijk de positionering.

mvg,
Daan

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 14:47:33

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:35:26

11/05/2012 08:41:34
Quote Anchor link
Chris dat is niet echt wat ik zoek.

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:42:54
Quote Anchor link
Wat bedoel je dan met positionering?

11/05/2012 08:44:17
Quote Anchor link
Nou hoelang het duurt voordat je SEO gepositoneerd word met een nieuwe website.

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:48:01
Quote Anchor link
SOrry maar ik begrijp niet wat je daarmee bedoeld.

SEO staat voor Search Engine Optimalisation, en je vraagt "hoelang duurt het voordat Search Engine Optimalisation gepositioneerd word in een nieuwe website".

SEO doe je als ontwerper zelf, tenzij je het uitbesteed aan een SEO bedrijf.

Nomaals, ben wat specifieker wat he nu bedoeld.

Heb je SEO toegepast op je eigen website en is dit nog niet zichtbaar?
Wil je weten hoe je hoger in de search results komt?

Andre Sep

Andre Sep

11/05/2012 08:48:08
Quote Anchor link
Het positioneren en indexeren is afhankelijk van de 'Quality Score' en de crawlsnelheid van Google bots.

Om hier meer inzicht in te krijgen en om gemakkelijk wijzigingen daarin te maken zou je gebruik kunnen maken van Google WebmasterTools

11/05/2012 10:46:41
Quote Anchor link
Ik heb inderdaad zelf SEO toegepast en het is inderdaad nog niet zichtbaar. Ik weet hoe ik hoger kom in de search results. Ik maak gebruik van google webmastertools al deze dingen ken ik wel ik moest in mijn stageperiode landingspagina's maken. Na de indexering wordt je website gepositiondeerd wat is de wachttijd voordat dit gebeurt?

Albert de Wit

Albert de Wit

11/05/2012 10:51:35
Quote Anchor link
niet denk ik... alles word gewoon gezocht door google.. ik denk niet dat google een database heeft met daarin de beste resultaten.

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 10:59:17
Quote Anchor link
Je site krijgt +/- 1x per week een bezoekje van de Googlebot, pas dan worden de eventuele wijziginen in je site doorgevoerd.

Pg Vincent

Pg Vincent

11/05/2012 10:59:46
Quote Anchor link
"Ik heb inderdaad zelf SEO toegepast en het is inderdaad nog niet zichtbaar."

Over SEO wordt heel erg veel onzin verteld, dus wat voor dingen heb je aangepast en welk resultaat wilde je daarmee bereiken?

Google bepaalt zelf welke ranking ze jou geven en dat doen ze op basis van de inhoud van je site in relatie tot waar de bezoeker op zoekt en met behulp van hoe andere sites naar jouw site linken. Je kunt met SEO proberen om google duidelijk te maken waar je site over gaat, maar als je content niet relevant is en niemand naar jou verwijst dan blijf je onderaan staan.

11/05/2012 11:10:03
Quote Anchor link
Echt Vincent? Dat wist ik niet en het heeft verder ook niks te maken met mijn vraag. Natuurlijk probeer ik zo veel mogelijk backlinks te krijgen and of course zijn mijn zoekwoorden relevant aan de content.

Albert en Chris geben mij in elk geval een duidelijk antwoord. Bedankt heren.

Pg Vincent

Pg Vincent

11/05/2012 12:06:49
Quote Anchor link
"Echt Vincent? Dat wist ik niet en het heeft verder ook niks te maken met mijn vraag. "

Je zegt dat je veranderingen nog niet zichtbaar zijn en ik vertel je dat veel van de dingen die men onder SEO schaart uberhaupt geen invloed hebben en je ze dus ook niet zult zien, niet nu en niet over een week.

Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".

Jammer, tot zover mijn bijdrage aan phphulp.

- SanThe -

- SanThe -

11/05/2012 12:12:21
Quote Anchor link
Pg Vincent op 11/05/2012 12:06:49:
Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".

Jammer, tot zover mijn bijdrage aan phphulp.

Tja...

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:16:57
Quote Anchor link
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:17:24 door Chris PHP

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

11/05/2012 12:21:12
Quote Anchor link
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.

Oooo zeker wel, het hangt er maar net vanaf tegen wie je het hebt denk ik .. :P
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)

Jammer dat het juist wat weinig gebeurd hier de laatste tijd...
(is wel anders geweest)

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:27:39
Quote Anchor link
Marco PHPJunky op 11/05/2012 12:21:12:
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:

Oooo zeker wel, het hangt er maar net vanaf tegen wie je het hebt denk ik .. :P
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)

Jammer dat het juist wat weinig gebeurd hier de laatste tijd...
(is wel anders geweest)

Ja ik probeer ook altijd zoveel mogelijk informatie te winnen, zelfs bij onderwerpen waar ik zelf niet meebezig ben (zoals OOP). Toevallig dat ik nu met OOP een CMS wil/ga maken, zal deze 'extra' info zeker goed van pas komen.

Ik denk dat veel mensen hier iedere dag wel iets bij leren, van miniscuul tot zeer handig.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:36:36 door Chris PHP

11/05/2012 12:29:26
Quote Anchor link
Het SEO van vroeger is niet meer wat het geweest is na de google panda en pinguin update. Zelf ben zeer geintresseerd in SEO. Vincent zo bedoel ik het niet alleen je verteld me dingen die ik al weet.

Koen Hollander

Koen Hollander

11/05/2012 12:32:51
Quote Anchor link
Als je de site goed wilt laten indexeren ga je naar
Een linkje
Gewijzigd op 11/05/2012 12:33:11 door Koen Hollander

Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:34:43
Quote Anchor link
@Daan,

Vincent had toch een geldige vraag? Hij vroeg wat je wilde bereiken met die 'SEO aanpassingen', want misschien zijn ze minder of niet relevant en zul je het niet merken in je page ranking.

Tevens had het wel enigzins met dit topic te maken, aangezien je het over positioneren/ranking hebt van je website.

Een simpele 'dank je voor je input' kan uiteraard ook voor iemand die er moeite insteekt om je te helpen. Hij kan immers niet weten wat je al wel en niet weet.

Eerlijk gezegt als je wat Vincent allemaal vertelde al weet, zou je toch ook moeten weten dat Googlebot niet elke 10min een scan van je site maakt. Dat is toch belangrijke info als je je verdiept in SEO.

11/05/2012 12:39:19
Quote Anchor link
Zeker wel mijn vraag gaat ook niet over de googlebots.
Het zou trouwens wel mooi zijn als er een subforum over seo en sea hier komt wat jullie?

Toevoeging op 11/05/2012 12:40:07:

Chris even bijdehand sommige sites worden om de 10 minuten gescand:P

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.