Positionering Google
Hoelang duurt het ongeveer dat google je positioneert ik bedoel niet alleen indexering maar daadwerlijk de positionering.
mvg,
Daan
Chris dat is niet echt wat ik zoek.
Wat bedoel je dan met positionering?
Nou hoelang het duurt voordat je SEO gepositoneerd word met een nieuwe website.
SEO staat voor Search Engine Optimalisation, en je vraagt "hoelang duurt het voordat Search Engine Optimalisation gepositioneerd word in een nieuwe website".
SEO doe je als ontwerper zelf, tenzij je het uitbesteed aan een SEO bedrijf.
Nomaals, ben wat specifieker wat he nu bedoeld.
Heb je SEO toegepast op je eigen website en is dit nog niet zichtbaar?
Wil je weten hoe je hoger in de search results komt?
Om hier meer inzicht in te krijgen en om gemakkelijk wijzigingen daarin te maken zou je gebruik kunnen maken van Google WebmasterTools
Ik heb inderdaad zelf SEO toegepast en het is inderdaad nog niet zichtbaar. Ik weet hoe ik hoger kom in de search results. Ik maak gebruik van google webmastertools al deze dingen ken ik wel ik moest in mijn stageperiode landingspagina's maken. Na de indexering wordt je website gepositiondeerd wat is de wachttijd voordat dit gebeurt?
niet denk ik... alles word gewoon gezocht door google.. ik denk niet dat google een database heeft met daarin de beste resultaten.
Je site krijgt +/- 1x per week een bezoekje van de Googlebot, pas dan worden de eventuele wijziginen in je site doorgevoerd.
Over SEO wordt heel erg veel onzin verteld, dus wat voor dingen heb je aangepast en welk resultaat wilde je daarmee bereiken?
Google bepaalt zelf welke ranking ze jou geven en dat doen ze op basis van de inhoud van je site in relatie tot waar de bezoeker op zoekt en met behulp van hoe andere sites naar jouw site linken. Je kunt met SEO proberen om google duidelijk te maken waar je site over gaat, maar als je content niet relevant is en niemand naar jou verwijst dan blijf je onderaan staan.
Albert en Chris geben mij in elk geval een duidelijk antwoord. Bedankt heren.
Je zegt dat je veranderingen nog niet zichtbaar zijn en ik vertel je dat veel van de dingen die men onder SEO schaart uberhaupt geen invloed hebben en je ze dus ook niet zult zien, niet nu en niet over een week.
Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".
Jammer, tot zover mijn bijdrage aan phphulp.
Pg Vincent op 11/05/2012 12:06:49:
Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".
Tja...
Gewijzigd op 11/05/2012 12:17:24 door Chris PHP
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.
Oooo zeker wel, het hangt er maar net vanaf tegen wie je het hebt denk ik .. :P
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)
Jammer dat het juist wat weinig gebeurd hier de laatste tijd...
(is wel anders geweest)
Marco PHPJunky op 11/05/2012 12:21:12:
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)
(is wel anders geweest)
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.
(is wel anders geweest)
Ja ik probeer ook altijd zoveel mogelijk informatie te winnen, zelfs bij onderwerpen waar ik zelf niet meebezig ben (zoals OOP). Toevallig dat ik nu met OOP een CMS wil/ga maken, zal deze 'extra' info zeker goed van pas komen.
Ik denk dat veel mensen hier iedere dag wel iets bij leren, van miniscuul tot zeer handig.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:36:36 door Chris PHP
Het SEO van vroeger is niet meer wat het geweest is na de google panda en pinguin update. Zelf ben zeer geintresseerd in SEO. Vincent zo bedoel ik het niet alleen je verteld me dingen die ik al weet.
Vincent had toch een geldige vraag? Hij vroeg wat je wilde bereiken met die 'SEO aanpassingen', want misschien zijn ze minder of niet relevant en zul je het niet merken in je page ranking.
Tevens had het wel enigzins met dit topic te maken, aangezien je het over positioneren/ranking hebt van je website.
Een simpele 'dank je voor je input' kan uiteraard ook voor iemand die er moeite insteekt om je te helpen. Hij kan immers niet weten wat je al wel en niet weet.
Eerlijk gezegt als je wat Vincent allemaal vertelde al weet, zou je toch ook moeten weten dat Googlebot niet elke 10min een scan van je site maakt. Dat is toch belangrijke info als je je verdiept in SEO.
Het zou trouwens wel mooi zijn als er een subforum over seo en sea hier komt wat jullie?
Toevoeging op 11/05/2012 12:40:07:
Chris even bijdehand sommige sites worden om de 10 minuten gescand:P