POST DATA

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

01/01/2008 15:14:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal.

Ik heb een leuk scriptje gemaakt.

Maar ik heb een probleem.

Ik wil het zo hebben dat als je een functie uit heb gevoerd (dus als er een POST geweest is) en mensen vernieuwen dan de pagina, dat het script dat geen POST meer aanneemt. Dus dat er dan niks gebeurd.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Mvg,

Tim Kampherbeek

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 05:00:57

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/01/2008 15:22:00
Quote Anchor link
Gewoon een sessievariabele zetten.

Voorbeeld: anti dubbelpost
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

01/01/2008 16:04:00
Quote Anchor link
Daar kom ik niet uit.. Heb geprobeerd maar dan post hij wel gewoon de sql quiri's maar niet de tekst:S

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

01/01/2008 16:20:00
Quote Anchor link
Weet iemand hier misschien gewoon een POST code voor?
mod-edit::
Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen". Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het Afbeelding knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Kampherbeek

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

01/01/2008 16:23:00
Quote Anchor link
sorry als je dat niet snapt zal je het moeten leren. De beste manier om zoiets tegen te gaan is met een sessie. En laat nou net dat stukje code van Jan Koehoorn dat doen.

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

01/01/2008 17:14:00
Quote Anchor link
Jan koehoorn.... Zou jij mij misschien willen helpen met het script en vertellenwat ik precies moet doen?
Ik wil eventueel wel het script plaatsen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/01/2008 17:17:00
Quote Anchor link
@ Tim: dat hangt er erg vanaf hoe groot je script is. Het ging over het tegenhouden van een dubbelpost. Dat kun je letterlijk in mijn voorbeeld vinden. Lees ook nog even het stukje over 'bumpen' dat ik in je vorige post gezet heb.

Als je hier een klein stukje relevante code plakt, zijn er altijd wel mensen die je kunnen helpen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.