Postcode zoek functie
Werkzaamheden: een databases aanmaken met nederlandse postcodes en daar bij een eenvoudig zoek venster waar men de postcode in kan geven.
Functie eisen: De functie is dat zodra iemand zijn postcode invoerd deze naar een bepaalde pagina op mijn site word doorgelinkt.
VB: ik kom uit utrecht en zoek een bakker in utrecht ik toets in het postcode zoek venster mijn postcode in. Op de site is er een pagina onderverdeling gemaakt met provincies. het resultaat zal dus zijn dat de gebruiker terecht komt op bijvoorbeeld de pagina; www.mijnsite.nl/utrecht.html de pagina's maak ik zelf.
Prijs in overleg
Jan-Paul Monster --- [email protected]
Gewijzigd op 14/02/2011 12:01:18 door JanPaul Monster
Ik heb inmiddels een gewilligde gevonden die een database enz. voor mij gaat maken.
bedankt voor je reactie.
Zoals Blanche zegt, heb je een database of wil je die kopen?
Als je het wilt kopen dan moet je je zelf afvragen wat heb ik nodig, zoek je op Provincie, stad of straat niveau en is een huis nummer van belang voor je!
Als je kiest voor een volledige database met straat en huis nr dan zit je snel op € 8.000,00
Gr
Edit: Ik had je reactie nog niet gelezen :)
Gewijzigd op 14/02/2011 15:41:46 door Dashti webdeveloper
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_postcodes_in_Nederland#Overzicht_van_alle_postcodes
wellicht is deze handig voor je provincie zoekoptie. Copy paste? Of is er sprake van copyright op postcodes? Ik weet dat het te koop is bij cendris inclusief updates maar hebben die het alleenrecht? Ik kan me voorstellen dat TS wil starten met een low budget copy/paste bestand?
wellicht is deze handig voor je provincie zoekoptie. Copy paste? Of is er sprake van copyright op postcodes? Ik weet dat het te koop is bij cendris inclusief updates maar hebben die het alleenrecht? Ik kan me voorstellen dat TS wil starten met een low budget copy/paste bestand?