powerpoint viewer op je website?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SCO

SCO

31/07/2006 23:17:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Ben op dit moment een website aan het maken, waarop veel powerpoint presentaties komen te staan. Bestaat er een mogelijkheid om een module in te bouwen die de presentaties online kan laten zien? Dus een soort powerpoint viewer voor op je website?

Alvast bedankt!
SCO

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 06:30:04

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

31/07/2006 23:19:00
Quote Anchor link
Aan de kant van de server weet ik niet zo snel een oplossing. Aan de kant van de client: als iemand Office geinstalleerd heeft (de meesten) dan gaat het vanzelf goed.

Arend a

Arend a

01/08/2006 01:43:00
Quote Anchor link
Ik stel voor dat je die presentaties in PDF formaat publiceerd, dit is vaak het meest makkelijke formaat, aangezien printen betrekkelijk makkelijk is. Je kan eventueel nog ook het ppt bestand apart leveren. Functionaliteit als mooie bewegingen, geluidjes en dergelijke zul je dan wel afscheid van moeten nemen, maar anderzins is het een heel aardige manier om presetaties te publiceren.

Op mijn universiteit wordt dit veel gebruikt en is erg relaxed.

SCO

SCO

27/10/2006 12:24:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties! Inmiddels ben ik de presentaties in PDF aan het zetten!

Dhr. Zwartjes

Dhr. Zwartjes

27/10/2006 12:25:00
Quote Anchor link
Als het goed is heeft PowerPoint zelf een functie ingebouwd, waarbij je het als webpagina kunt opslaan.
Of is dit niet wat je bedoeld?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.