Prijzen
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
kan je dat wat meer in detail uitleggen, ik ben van plan dat ook te doen.
Dan moet jou aanvraag goedgekeurd worden
Is het goedgekeurd moet je een advertentieblok aanmaken
En daarna krijg je een code die je op je site moet neerzetten op de plek waar je he
wilt
Klikken mensen erop krijg je geld en bij een behaald bedrag van 70,- word het thuisgestuurd
Gewijzigd op 23/01/2011 20:54:25 door Jordi Kroon
€70? dat zal ook een tijdje duren.
Ja dat is waar maar als je 70,- zomaar kan krijgen is het niet voor niks
Toevoeging op 23/01/2011 21:04:19:
Ik ben ook bezig aan een project waar gebruikers zelf een site kunnen aanmaken via een gebruikers paneel, ze krijgen dan een domein.nl/sitenaam url hoe moet ik dat regelen met adsence als ik op al die websites een reclame blok wil?
Ik ben 17 en heb adsense op mijn eigen naam, al 4 jaar lang. In totaal staat de teller na 4 jaar op $432,07 (ja, dollars) bij de $100 dollar wordt het geld overgemaakt op mijn rekening. Ik heb op bijna al mijn websites adsense maar het is niet zo'n grote bijverdienste. Je kunt beter je script verkopen dan gebruiken ;)
Haha raar, en nog nooit last gehad met google?
Je mag in Nederland niks verdienen zonder het aan te geven.
Je mag zonder bedrijf tot een x bedrag verdienen zonder BTW-nummer en dergelijke, maar je moet ALTIJD al je inkomsten aangeven.
@PHP Jasper,
Projecten doen voor €40 euro === Je markt naar de tering helpen.
De prijzen moet hoog gehouden worden, anders moet ik na mijn studie daadwerkelijk veel gaan werken voor mijn geld, en daar heb ik dus echt geen zin in ;)
Ik denk dat ik naar de klant zijn budget eens ga horen. Ik hoop dat dit zo rond de 400 a 500 euro ligt. Ik denk dat dat al een relatief goede prijs is naar mij toe. ( het is nl. ook voor een vriend & een vereniging waar mijn vader is bij aangesloten)
Verder is denk ik niet dat hobbyisten kunnen concurreren met de professionele ontwikkelaars. Daarnaast ligt het er ook aan welke doelgroep je aanspreekt, professionele bureau's richten zich meestal op het MKB + grotere bedrijven. De hobbyisten voornamelijk op mensen binnen hun directe netwerk, kennissen en familie. Dus in zoverre zal de markt niet echt vergaan ;-).
Ik geloof dat het volgens de Belgische wet helemaal niet hoeft, maar goed, ik moet het nakijken. De meeste van mijn klanten ken ik inderdaad vrij persoonlijk. Al zitten er een aantal kleine en grotere bedrijven ook bij, waar ik de bedrijfsleider maar beperkt ken. Blijkbaar is men dan toch tevreden over mijn diensten :-).
Je moet al je inkomsten vermelden, maar je mag een bepaald bedrag "incidenteel" bijverdienen, dient neemt niet weg dat het wel opgegeven zou moeten worden.
Maar gelukkig is de controle hierop minimaal.
Overigens, voor de min-18, wat je bijverdient gaat ten koste van de kinderbijslag van je ouders, houd daar dus even rekening mee ;-)
Maar voor een CMS rekenen we toch al snel ±350 euro.
Gewijzigd op 24/01/2011 09:51:58 door Jurrian Nijland
Uurtarief van 50 of 60 euro hier, exclusief BTW, en ligt aan de werkzaamheden. Het ene is net wat zwaarder dan het andere (2 diensten voornamelijk).
Chris Horeweg op 24/01/2011 10:18:16:
Uurtarief van 50 of 60 euro hier, exclusief BTW, en ligt aan de werkzaamheden. Het ene is net wat zwaarder dan het andere (2 diensten voornamelijk).
Dat hebben wij dan ook wel eens, licht er aan of iemand veel of weinig te besteden heeft. Bij vrijwilligerswerk spreken we dan bijvoorbeeld een vaste prijs per uur af met een maximum. Maar bij regulier werk gewoon de vaste prijs =)
Met vriendendiensten ben ik nu gestopt, wordt nu tijd om gewoon geld in het laatje te krijgen. Als men geld heeft om een website te laten maken, moeten ze ook rekening houden met de beveiliging van hun website. Dan mogen ze ook geld vrijmaken voor die beveiliging..
(gericht op de Belgische markt)
PHP Jasper op 24/01/2011 16:38:53:
Heeft er iemand tips om te starten? Ik ben duidelijk helemaal verkeerd bezig?! :s
Redelijk goedkoop beginnen tot je iets bekender bent, vervolgens (als je meer opdrachten krijgt) steeds duurder worden. Zo doen wij het ook.
maar ik wel een soort van boekhouding bijhouden etc..