Printscreen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mark

Mark

17/04/2007 00:00:00
Quote Anchor link
Hey allemaal,

Is het mogelijk om dmv php een button te maken wat, wanneer je er op klikt,
automatisch een screenshot maakt van je huidige venster? Dus die voor jou shift + prntscrn intoets?

Als dit mogelijk is stel ik mijn volgende vraag wel :P

Bedankt alvast!

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 00:07:14

Jason de Ridder

Jason de Ridder

17/04/2007 00:03:00
Quote Anchor link
Nee, want PHP is server-side, dus kan nooit een capture nemen van het beeldscherm van de gebruiker.
Waarschijnlijk is het een DLL bestand ofzo wat onder je PrintScreen knop zit (kan trouwens zonder shift). Dit zou je dan kunnen aanroepen met system ofzo... geen idee.

Misschien javascript, of Java.

Misschien dat je hier iets aan hebt?
http://www.screenio.com/gui_screenio/gs_htmlhelp_subweb/advanced/windows-apis_printscreen.htm
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jason de Ridder

Mark

Mark

17/04/2007 00:06:00
Quote Anchor link
wbt zonder shift;
met shift maak je alleen print scrint van het actieve venster.

en verder:
ok, jammer dat het nie mogelijk is met php, maar in ieder geval bedankt
voor je (snelle) hulp, ik ga verder zoeken

thnx

Jason de Ridder

Jason de Ridder

17/04/2007 00:35:00
Quote Anchor link
ehm.. volgens mij niet hoor Mark, dat is Alt + PrintScreen, die maakt een shot van de omgeving zonder taakbalk...

Maar ik vind het wel een tof 'probleem' dus ik ben aan het zoeken voor je, laat ook wat weten als jij wat hebt gevonden.

Wout van der Burg

Wout van der Burg

17/04/2007 08:35:00
Quote Anchor link
Ik weet dat je met VB wel een toetscombinatie kan laten simuleren, zo kun je bv. ook macro's maken in je officepakket of met AutoIT.. (zie de installatie van Hitman Pro)
Misschien dat je een aspx pagina kunt maken met een stukje VB code welke dan vervolgens weer doorverwijst naar je PHP pagina..

Robert Deiman

Robert Deiman

17/04/2007 08:46:00
Quote Anchor link
@Mark

Wat wil je ermee doen dan? Ik ga ook even zoeken, maar je hebt wel eens linksites oid die een "preview" geven van de site zoals die er nu voor staat. Ik ben benieuwd hoe ze dat doen.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/04/2007 09:12:00
Quote Anchor link
@Robert, misschien dit iets voor je :)
http://www.snap.com/about/shots.php

Misschien ook voor TS, maar denk dat hij iets anders zoekt.

Robert Deiman

Robert Deiman

17/04/2007 10:27:00
Quote Anchor link
@WillemJan

Klopt, hij zoekt wat anders. Maar met deze techniek heb je al een deel te pakken van wat de persoon wil.

Met JavaScript of VB kan je wel toetsencombinaties opgeven. Maar om van de user zijn computer een printscreen te maken, en die in jou PHP te krijgen zal je op 1 of andere manier:

Printscreen moeten doen -> VB toetsencombinatie
Printscreen opslaan -> Probleem! Gaat anders met verschillende besturingssystemen/ programma's
Bestand versturen -> Ook probleem -> wat is de locatie

Ik denk niet dat dit gaat lukken zonder een ActiveX component oid te gaan gebruiken.

Mark

Mark

17/04/2007 10:33:00
Quote Anchor link
@ allen

Ik vond gister iets over het maken van een printscreen via Java.
deze pagina: http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=714829&messageID=4131659

Het moet gebruikt gaan worden voor een online MMPORG spel:
http://www.mafia-family.nl

Omdat mensen hier vaak screenshots moeten sturen wanneer ze uitgescholden worden of als er gecheat word, en veel mensen niet de precieze werking van de
printscreen toets op het toetsenbord weten wouden we een screenshot optie toevoegen, dus dat op elke pagina bovenin een logo komt, en dat wanneer ze erop klikken een screenshot word gemaakt van de pagina en dat ze deze dan automatisch naar de administrators en moderators kunnen sturen.

Het maakt me niet zo heel veel uit hoe we het gaan inbouwen, php/java/of wat dan ook. maar ik wil er zo veel mogelijk aan doen om het werkend te krijgen.

@ Jason:
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Alt+Prntscrn
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/04/2007 10:35:00
Quote Anchor link
Maar als het een spel is, kan je toch gewoon in spel zelf een screenshot functie schrijven? De rest van de browser is dat helemaal niet interessant toch?

Mark

Mark

17/04/2007 10:36:00
Quote Anchor link
Ja dat kan,
maar dan nog weet ik niet hoe ik dat ga doen.....

Robert Deiman

Robert Deiman

17/04/2007 10:41:00
Quote Anchor link
@Mark

-> Zie dan de post die WillemJan voor mij postte. Zij maken een realtime screenshot van een website. Moet je alleen nog zorgen dat dit gebeurt wanneer er een aanvraag wordt gedaan van de user.

Mark

Mark

17/04/2007 10:57:00
Quote Anchor link
maar zoiets moet tog zelf schrijven ook mogelijk zijn?
zonder al die reclame

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/04/2007 11:13:00
Quote Anchor link
Het zal voornamelijk JS zijn, dus kijk in broncode wat de basis is, en ga van daaruit googlen.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/04/2007 11:20:00
Quote Anchor link
Waarom heb je een screenshot nodig? Als iemand uitgescholden word via een PM dan heb jij als admin toch genoeg aan het ID van die PM om daar naar te kijken? Als iemand aan het cheaten is heb je toch genoeg aan het UserID om in je logfiles te kijken of alles eerder gaat?

Mark

Mark

17/04/2007 11:34:00
Quote Anchor link
ja,
maar daar gaat het ff niet om ;)
we willen graag een screenshot systeem inbouwen, en we
kijken nu naar de mogelijkheden daarvan.

Frank -

Frank -

17/04/2007 11:38:00
Quote Anchor link
De server stuurt de data naar de browser. De server kan dus ook prima een 'screenshot' maken op basis van deze data. Je krijgt dan uiteraard alleen het deel dat in het browser-venster staat, geen onderdelen van de browser zelf.

Op de site van fpdf staat bv. ook uitgelegd hoe je een pdf kunt maken van een html-pagina. Lijkt mij een prima toepassing.

Mark

Mark

17/04/2007 11:44:00
Quote Anchor link
Dat alleen een screenshot word gemaakt van de site in de browser,
is geen probleem en allemaal maar goed.

als ik fpdf goed begrijp dan kan ik een tekst omzetten naar pdf,
maar dan moet ik alle tekst waarmee dat moet gebeuren in deze class zetten.
omdat er veel data gegenereerd word automatisch en dit met verschillende user gebeurt lijkt me dit geen goede oplossing.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/04/2007 12:21:00
Quote Anchor link
Die data word toch al gegenereerd voor de gebruiker, wat is het probleem?

Mark

Mark

17/04/2007 13:40:00
Quote Anchor link
Ik zoek gewoon een tool wat een screenshot maakt van de huidige pagina, dat moet er toch wel zijn?

Al die data in een class zetten is gewoon erg lastig omdat het meeste in de database zit enzo. en ik krijg dan niet het resultaat van een echte screenshot. Maar meer een eigen gemaakte pdf.

Jason de Ridder

Jason de Ridder

17/04/2007 13:51:00
Quote Anchor link
huh? ik denk niet dat je het snapt Mark.
Wat je kan doen is output naar de browser sturen, daarna gelijk een file_get_contents in een variabele stoppen en deze via FPDF als PDF opslaan..
Ik snap je probleem niet meer... :S

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.