Probeelm bij maken van query in MySQL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jacco Engel

Jacco Engel

17/12/2007 09:41:00
Quote Anchor link
Ff de open deur :
Jij ben anders ook aardig op weg. :)
 
PHP hulp

PHP hulp

16/09/2024 22:08:53
 
Mr Bob

Mr Bob

17/12/2007 13:20:00
Quote Anchor link
@all:

Even wat dingen op een rijtje: ik heb gezien dat Frank een sql-master is, en ik heb ook niet gezegd dat hij dat niet is. Ik ben ook erg blij met de oplossing die hij me uiteindelijk heeft gegeven. Maar de manier waarop is niet fijn.

Misschien dat het lijkt dat ik mezelf voor de gek houd, maar ik weet zelf dat dat niet het geval is. Het systeem dat ik bouw is een statistieken systeem waar je statistieken per maan binnen een bepaald jaar selecteerd. En natuurlijk, ik ben een beginner dus doe ik niet alles op de snelste of beste manier, maar dit systeem werkt tot nu toe goed en het wordt het systeem zoals ik het voor ogen had. Maar denk niet omdat ik nu dit systeem bouw, dat ik niet weet hoe ik met DATE enz om moet gaan. Het is mijn keuze om het nu op deze manier te doen, maar bij elke andere website die ik tot nu toe heb gebouwd heb ik DATE enz gebruikt.

En wat mijn punt was net, waarvan ik denk dat dat niet echt goed naar voren is gekomen, is dat het vervelend is om binnen negatieviteit een oplossing half te krijgen iedere keer. Ik vroeg notabene nog in mijn eerste berichtje "is dit duidelijk? of praat ik wartaal?". Maar in plaats van vragen krijg ik statements. Dat is toch jammer? Ik zou pgFrank ook zeker respecteren omdat hij weet waar hij over praat, maar de manier waarop vind ik storend.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

17/12/2007 13:25:00
Quote Anchor link
Moet je doorheen lezen.
 
Frank -

Frank -

17/12/2007 15:03:00
Quote Anchor link