Probleem bij versturen gegevens invulformulier
Ik was van plan om scholing te gaan volgen zodat ik uit mijn fouten kon leren met de hulp van een leerkracht.
Dit plan is in het water gevallen omdat ik door een onbegrepen ziekte problemen heb met het aanmaken van kalk in mijn heupen en hierdoor dus in het ziekenhuis belande voor een heupprothese in mijn linker heup. Na de eerste operatie ( 1 week voor ik terug zou mogen werken ) werd vastgesteld dat door een fabricatiefout deze aan het afbrokkellen was. Door heel deze situatie zit ik dus langer dan gepland thuis en is er financieel geen zekerheid waardoor scholing dus niet kan. Ik weet dat ik een leek ben in dit soort dingen en omdat het mij zo intresseerd probeer ik dit dus door zelfstudie op te vangen tot ik wel terug de middellen heb om de studie te volgen. De rest van de website is gelukt en ziet eruit zoals de persoon wilt. Het is enkel met dit stukje dat ik problemen heb.
Aangezien ik dus alles zelf leer kan ik aan sommige benamingen niet aan uit. Mijn excuses daarvoor.
Ik wil dit echt leren gewoon om dat dit mij echt intresseerd en iedereen moet ergens beginnen, dus vergeef mij als ik alles niet direkt begrijp
Ik bedoelde dus gewoon dat ik niet begreep wat je me wou zeggen :-s
Gewijzigd op 22/11/2010 23:08:22 door Edmond Schols
Begin eens met de basis zal ik zeggen
Onderbouw tenminste wat je zegt, en formulier het ook in correct Nederlands zodat anderen het ook snappen.
Verder weet ik nu niet wat je probleem is, dus kan ik je ook niet verder helpen. Code voorschrijven doe ik niet aan, je leert het door zelf te doen.
Aangezien je nu toch tijd genoeg hebt (niet lullig bedoelt, economisch / praktisch gezien gewoon), kan je gewoon de documentatie van php die op php.net staat doorlezen / leren. Dat leren plus zelf veel prutsen leer je ontzettend veel van.
Ook leer je veel door hier de topics een beetje in de gaten te houden en op te letten wie wat post, sommige mensen posten namelijk onzin. Verder zijn er ook al heel veel dingen ontzettend vaak behandeld. Door topics terug te lezen kan je dus ook dingen leren.
Lees het topic nog eens door. Het antwoord is allang gegeven.
Meerdere malen zelfs
- SanThe - op 22/11/2010 23:13:25:
Lees het topic nog eens door. Het antwoord is allang gegeven.
Owja, dat wou ik er ook nog in verwerken. Volgens mij is het antwoord al gegeven en een paar keer een push de goede richting in.
Ik kan hem niet meer om hulp vragen aangezien hij 1 maand geleden overleden is aan de gevolgen van een hersentumor. Hij heeft mij steeds gezegd dat als dat moment moest komen en ik nog geen scholing had kunnen volgen ik naar dit forum moest komen omdat ik hier de beste uitleg zou krijgen. Daarom ben ik hier dus.
Ik weet dat ik nog VEEL moet leren ( ben er dan ook nog niet zolang mee bezig ) en ik heb er begrip voor dat jullie het misschien gemakkelijker zouden kunnen uitleggen aan iemand die meer ervaring en kennis heeft.
Toevoeging op 22/11/2010 23:18:55:
Ik snap dat ik het antwoord al gekregen heb, maar ik weet niet waar ik dit in mijn script moet zetten :-s zodat ik niet de layout van de mail verander :s
Die problemen waar je het nu over hebt zijn allemaal in de persoonlijke sfeer, geen php.
Karl Karl op 22/11/2010 23:12:49:
Oké.
Onderbouw tenminste wat je zegt, en formulier het ook in correct Nederlands zodat anderen het ook snappen.
Verder weet ik nu niet wat je probleem is, dus kan ik je ook niet verder helpen. Code voorschrijven doe ik niet aan, je leert het door zelf te doen.
Aangezien je nu toch tijd genoeg hebt (niet lullig bedoelt, economisch / praktisch gezien gewoon), kan je gewoon de documentatie van php die op php.net staat doorlezen / leren. Dat leren plus zelf veel prutsen leer je ontzettend veel van.
Ook leer je veel door hier de topics een beetje in de gaten te houden en op te letten wie wat post, sommige mensen posten namelijk onzin. Verder zijn er ook al heel veel dingen ontzettend vaak behandeld. Door topics terug te lezen kan je dus ook dingen leren.
Ben alles aan het leren door middel van de boeken van larry ullman ( weet niet of je ze kent)
Ik ken de basis wel maar je hebt veel meer kennis nodig
Ik ben zelf begonnen met scriptjes opzoeken en aanpassen
Toen ben ik langzaam overgegaan op zelf scripten
Het begrijpen van zelf maken is veel makkelijker wNt je weet wat je zelf doet en Als je een fout maakt weet je ook waarom
Conclusie
Even snel een script beginnen te maken zit er niet in
Tid kost tijd
$Informatie = $_POST['Informatie'];
In dit dan hoef je verder niks te doen.
$Informatie = $_POST['keuze'];
Gewijzigd op 22/11/2010 23:23:24 door - SanThe -
Precies en haal de $_POST['prijsvraag'] weg die is dan overbodig
Moest dit een gewone website van mezelf zijn , zou ik me het ook niet aantrekken dat het wat langer duurt voor het opgelost is, maar aangezien deze site van een zelfstandige is en het oude formulier gemiddeld 10 à 15 keer/dag gebruikt word. vind ik het moeilijk om dit op te lossen.
Misschien zou het beter gaan als ik geen druk zou voelen om dit in orde te krijgen.
- SanThe - op 22/11/2010 23:23:09:
Verander dit:
Alvast bedankt voor jullie geduld.
;)
Jordi kroon op 22/11/2010 23:30:45:
Het antwoord is al 10x vertelt
;)
;)
Je kunt ook overdrijven.
En tegen mij zeg je dat ik onvriendelijk ben, maar jij gedraagt je gewoon als een kleutertje.
Sorry dan daarvoor
En 10x ja is wel overdreven
Ik bedoel ermee al regelmatig voorbij gekomen
In elk geval het werkt en ik wil jullie dus nog eens bedanken ;-)