Probleem CSS Dropdown Menu
Ik kan nog wel een keer proberen of ik dat plaatje zo kan maken. Iemand heeft dat ooit eens gemaakt maar dat werkte toen niet goed. Waar maak ik dat mee? Ik heb geen Photoshop of iets dergelijks.
Ook de standaard achtergrondkleur toevoegen werkt niet.
Gewijzigd op 10/05/2012 12:14:00 door Radio Delta
Wat je wel kunt doen met paint is een stukje selecteren en dan dit weer resizen.
Gradient plaatje download deze en knip er een lange smalle strook uit (doormiddel van selecteren) en resize het dan naar ongeveer 5x50px voor de test.
Ik ga proberen of ik een horizontaal plaatje kan maken en dan probeer ik dat nog een keer uit.
Tevens moet je dan niet repeat y gebruiken maar repeat x!
Dit geprobeerd maar dan is de afbeelding erg slecht. Het menu werkt dan trouwens wel. Misschien moet ik maar geen gradient meer gebruiken en gewoon een achtergrondkleur om het probleem op te lossen.
http://gradients.glrzad.com/ is dan de enige oplossing die ik nog weet.
Ik gebruik die best veel voor achtergronden en heb nooit expliciet filters toe hoeven passen voor versies van IE. Er was maar 1 versie die het niet deed, en ik geloof dat dat IE5.5 of zo was, maar dat weet ik niet meer zeker.
Ik gebruik die best veel voor achtergronden en heb nooit expliciet filters toe hoeven passen voor versies van IE. Er was maar 1 versie die het niet deed, en ik geloof dat dat IE5.5 of zo was, maar dat weet ik niet meer zeker.
Ook deze optie geprobeerd maar dat werkt helaas niet. Alles wordt goed weergegeven behalve het menu.