Probleem met afbeeldingen tonen
Robbert de Brock
03/03/2011 15:48:48Hoi,
ik heb sinds kort een scriptshop online,
bij de scripts kan ik een plaatje toevoegen maar helaas worden de plaatjes niet getoond ben al een tijdje bezig om dit proberen op te lossen maar ik kom er maar niet uit.
als ik met de rechter knop op het niet getoonde plaatje klik (een vierkant met een kruisje erin) zie ik het volgende staan:
Dit heb ik dus in mn browser geplakt en krijg de volgende fout melding:
Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
alvast bedankt.
Mvg,
Robbert-Jan
ik heb sinds kort een scriptshop online,
bij de scripts kan ik een plaatje toevoegen maar helaas worden de plaatjes niet getoond ben al een tijdje bezig om dit proberen op te lossen maar ik kom er maar niet uit.
als ik met de rechter knop op het niet getoonde plaatje klik (een vierkant met een kruisje erin) zie ik het volgende staan:
Code (php)
1
http://www.php-shop.nl/lib/image.php/gpt_0.jpg?width=85&height=85&cropratio=1:1&image=//img/product_images/gpt_0.jpg
Dit heb ik dus in mn browser geplakt en krijg de volgende fout melding:
Code (php)
1
2
3
2
3
Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/usr/local/apache/htdocs//img/product_images/default.jpg) is not within the allowed path(s): (/home/:/usr/lib/php:/tmp) in /home/a2452298/public_html/lib/image.php on line 96
Error: image does not exist: /usr/local/apache/htdocs//img/product_images/default.jpg
Error: image does not exist: /usr/local/apache/htdocs//img/product_images/default.jpg
Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
alvast bedankt.
Mvg,
Robbert-Jan
Gewijzigd op 03/03/2011 15:49:56 door Robbert de Brock