probleem met css menu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wim Smit

Wim Smit

17/06/2008 23:29:00
Quote Anchor link
Ik maak gebruik van een css menu, horizontaal met verticale drop down menu's. Als ik via het menu een pagina open, dan gaat dit prima. Echter het probleem wat ik heb, is dat wanneer ik na het openen van zo'n pagina een drop down menu aanklik, dan valt deze weg achter de tekst van de opgeroepen pagina. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?
Mijn css is helaas nog niet wat het zijn moet. :(

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 03:53:31

Robert Deiman

Robert Deiman

17/06/2008 23:45:00

Wim Smit

Wim Smit

17/06/2008 23:47:00
Quote Anchor link
Bedankt voor het wijzen in de (hopelijk) goede richting. Ik ga hier morgen eens mee stoeien.

Robert Deiman

Robert Deiman

18/06/2008 08:23:00
Quote Anchor link
Goed plan, daarnaast kan je voor dropdownmenu's altijd even hier neuzen:

http://www.cssplay.co.uk/menus/

Wim Smit

Wim Smit

18/06/2008 08:59:00
Quote Anchor link
hehe, daar heb ik hem ook vandaan Robert. :P

Wim Smit

Wim Smit

18/06/2008 10:46:00
Quote Anchor link
Het werkt nu, bedankt Robert.

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

18/06/2008 11:07:00
Quote Anchor link
Mr. de Jong roept een moderator: Iemand bumpt hier!

Wim Smit

Wim Smit

18/06/2008 11:13:00
Quote Anchor link
Niet helemaal mee eens. Hoewel ik het mij wel realiseerde dat ik beter een edit had kunnen doen, maar ja dat is achteraf.
Ik gaf eerst een antwoord op Robert's opmerking. Op dat moment was ik nog niet in de gelegenheid het uit te testen, mijn post daarna had betrekking op het feit dat mijn probleem is opgelost en de aangegeven oplossing heeft gewerkt.

Bumpen is m.i. dat je je post weer bovenaan wilt hebben omdat je er de aandacht op wilt vestigen. Ik denk dat uit mijn posts blijkt dat dat niet mijn insteek was. M.a.w. ik vind het wat flauw om nu gelijk om een mod te roepen...

Ik zal in het vervolg wel beter opletten, want de extra post was niet nodig, een edit had volstaan. Vanuit die redenatie, helemaal mee eens. :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.