probleem met css menu
Wim Smit
17/06/2008 23:29:00Ik maak gebruik van een css menu, horizontaal met verticale drop down menu's. Als ik via het menu een pagina open, dan gaat dit prima. Echter het probleem wat ik heb, is dat wanneer ik na het openen van zo'n pagina een drop down menu aanklik, dan valt deze weg achter de tekst van de opgeroepen pagina. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?
Mijn css is helaas nog niet wat het zijn moet. :(
Mijn css is helaas nog niet wat het zijn moet. :(
PHP hulp
06/11/2024 03:53:31Robert Deiman
17/06/2008 23:45:00Wim Smit
17/06/2008 23:47:00Robert Deiman
18/06/2008 08:23:00Goed plan, daarnaast kan je voor dropdownmenu's altijd even hier neuzen:
http://www.cssplay.co.uk/menus/
http://www.cssplay.co.uk/menus/
Wim Smit
18/06/2008 08:59:00Wim Smit
18/06/2008 10:46:00Dutch Caffeine
18/06/2008 11:07:00Wim Smit
18/06/2008 11:13:00Niet helemaal mee eens. Hoewel ik het mij wel realiseerde dat ik beter een edit had kunnen doen, maar ja dat is achteraf.
Ik gaf eerst een antwoord op Robert's opmerking. Op dat moment was ik nog niet in de gelegenheid het uit te testen, mijn post daarna had betrekking op het feit dat mijn probleem is opgelost en de aangegeven oplossing heeft gewerkt.
Bumpen is m.i. dat je je post weer bovenaan wilt hebben omdat je er de aandacht op wilt vestigen. Ik denk dat uit mijn posts blijkt dat dat niet mijn insteek was. M.a.w. ik vind het wat flauw om nu gelijk om een mod te roepen...
Ik zal in het vervolg wel beter opletten, want de extra post was niet nodig, een edit had volstaan. Vanuit die redenatie, helemaal mee eens. :)
Ik gaf eerst een antwoord op Robert's opmerking. Op dat moment was ik nog niet in de gelegenheid het uit te testen, mijn post daarna had betrekking op het feit dat mijn probleem is opgelost en de aangegeven oplossing heeft gewerkt.
Bumpen is m.i. dat je je post weer bovenaan wilt hebben omdat je er de aandacht op wilt vestigen. Ik denk dat uit mijn posts blijkt dat dat niet mijn insteek was. M.a.w. ik vind het wat flauw om nu gelijk om een mod te roepen...
Ik zal in het vervolg wel beter opletten, want de extra post was niet nodig, een edit had volstaan. Vanuit die redenatie, helemaal mee eens. :)