Probleem met de link kleuen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roy

Roy

18/05/2004 23:21:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een probleem met de kleuren van hyperlinks, het probleem is dat de hele pagina de kleuren settings van de header mee overneemt

http://ww.roy-janssen.nl/jgdclb

Wat kan ik hier aan doen

Alvast bedankt voor de moeite

Roy Janssen

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 20:48:27

Guido

Guido

19/05/2004 08:31:00
Quote Anchor link
Er moet in ieder geval een extra "w" in je URL en ik begrijp geloof ik nog niet helemaal wat je precies bedoelt.

22/05/2004 20:21:00
Quote Anchor link
Wauw, heb jij ff mazzel, je bent precies bij de goede aanwezig(als ik je probleem tenminste goed snap).

Je wilt dus dat bij de ene link als je er over gaat hij bijv. geel is en bij de ander blauw en als er geen muis over gaat ze misschien ook verschillend zijn toch?

Je snapt denk ik wel een beetje hoe het met dat

A:HOVER{blablabla}

en

A:Visited{blablabla}

en zo zit?
Dat zou in iedergeval wel fijn zijn.

Maar je moet het dus zo doen:

<a href="moet jij weten" onmouseover="this.style.color='red' onmouseout="this.style.color='blue'" style="color: blue">

Als je nu met je muis over de link gaat wordt hij rood en als je er weer uit gaat wordt hij weer blauw. Hij is ook standaard blauw. Ik hoop dat dit je probleem oplost.

Bij een andere link kan je dus andere kleuren doen bij style.color='andere kleu' en bij style="color: andere kleur". HEX codes werken ook.

Mitch X

Mitch X

22/05/2004 20:39:00
Quote Anchor link
Ik zou het anders aanpakken
<style type="text/css">
a.normal:link, a.normal:active, a.normal:visited {
color: #FF0000;}

a.normal:hover {
color: #FFFFFF;}

a.special:link, a.special:active, a.special:visited {
color: #00ffff;}

a.special:hover {
color: #000000;}
</style>

<a href="#" class="normal">
of
<a href="#" class="special">

Christian

Christian

23/05/2004 11:43:00
Quote Anchor link
Ja hoor, jij moet het weer beter aanpakken >:-<, maar je hebt wel mijn idee gestolen!

Mitch X

Mitch X

23/05/2004 13:16:00
Quote Anchor link
Neuh ... helemaal niet :)

Christian

Christian

27/05/2004 18:58:00
Quote Anchor link
wel, je hebt wel de code <a ...> gebruikt :D:P:D:P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.