Probleem met de link kleuen
Roy
18/05/2004 23:21:00Hallo,
Ik heb een probleem met de kleuren van hyperlinks, het probleem is dat de hele pagina de kleuren settings van de header mee overneemt
http://ww.roy-janssen.nl/jgdclb
Wat kan ik hier aan doen
Alvast bedankt voor de moeite
Roy Janssen
Ik heb een probleem met de kleuren van hyperlinks, het probleem is dat de hele pagina de kleuren settings van de header mee overneemt
http://ww.roy-janssen.nl/jgdclb
Wat kan ik hier aan doen
Alvast bedankt voor de moeite
Roy Janssen
PHP hulp
22/11/2024 20:48:27Guido
19/05/2004 08:31:00Er moet in ieder geval een extra "w" in je URL en ik begrijp geloof ik nog niet helemaal wat je precies bedoelt.
Wauw, heb jij ff mazzel, je bent precies bij de goede aanwezig(als ik je probleem tenminste goed snap).
Je wilt dus dat bij de ene link als je er over gaat hij bijv. geel is en bij de ander blauw en als er geen muis over gaat ze misschien ook verschillend zijn toch?
Je snapt denk ik wel een beetje hoe het met dat
A:HOVER{blablabla}
en
A:Visited{blablabla}
en zo zit?
Dat zou in iedergeval wel fijn zijn.
Maar je moet het dus zo doen:
<a href="moet jij weten" onmouseover="this.style.color='red' onmouseout="this.style.color='blue'" style="color: blue">
Als je nu met je muis over de link gaat wordt hij rood en als je er weer uit gaat wordt hij weer blauw. Hij is ook standaard blauw. Ik hoop dat dit je probleem oplost.
Bij een andere link kan je dus andere kleuren doen bij style.color='andere kleu' en bij style="color: andere kleur". HEX codes werken ook.
Je wilt dus dat bij de ene link als je er over gaat hij bijv. geel is en bij de ander blauw en als er geen muis over gaat ze misschien ook verschillend zijn toch?
Je snapt denk ik wel een beetje hoe het met dat
A:HOVER{blablabla}
en
A:Visited{blablabla}
en zo zit?
Dat zou in iedergeval wel fijn zijn.
Maar je moet het dus zo doen:
<a href="moet jij weten" onmouseover="this.style.color='red' onmouseout="this.style.color='blue'" style="color: blue">
Als je nu met je muis over de link gaat wordt hij rood en als je er weer uit gaat wordt hij weer blauw. Hij is ook standaard blauw. Ik hoop dat dit je probleem oplost.
Bij een andere link kan je dus andere kleuren doen bij style.color='andere kleu' en bij style="color: andere kleur". HEX codes werken ook.
Mitch X
22/05/2004 20:39:00Ik zou het anders aanpakken
<style type="text/css">
a.normal:link, a.normal:active, a.normal:visited {
color: #FF0000;}
a.normal:hover {
color: #FFFFFF;}
a.special:link, a.special:active, a.special:visited {
color: #00ffff;}
a.special:hover {
color: #000000;}
</style>