Probleem met een domain forwarding en cookie denk ik...
Hoi,
Ik heb een domein aangevraagd en dit domein wordt automatisch geforward door de ISP naar een andere link.
- Op het moment dat ik naar de link ga en ik voer mijn gebruikersnaam in dan log ik netjes in en dat onthoud ie de volgende keer dat ik naar dezelfde link ga mijn UN en PW en log in automatisch in (cookies)
- Op het moment dat ik naar de aangevraagde domeinnaam (die dus automatisch geforward staat naar een andere link) ga en ik voer mijn gebruikersnaam in dan log ik netjes in MAAR als ik mijn browser sluit en weer naar de aangevraagde domeinnaam (die dus automatisch geforward staat naar een andere link) ga dan moet ik gewoon opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen om opnieuw in te loggen.
Het lijkt wel of hij dit niet onthoud...als ik gebruik maak van de domeinnaam...
Heeft u enig idee waar dit mee te maken kan hebben ?
En weet iemand hoe ik dit oplos?
Dank je wel!
Ik heb een domein aangevraagd en dit domein wordt automatisch geforward door de ISP naar een andere link.
- Op het moment dat ik naar de link ga en ik voer mijn gebruikersnaam in dan log ik netjes in en dat onthoud ie de volgende keer dat ik naar dezelfde link ga mijn UN en PW en log in automatisch in (cookies)
- Op het moment dat ik naar de aangevraagde domeinnaam (die dus automatisch geforward staat naar een andere link) ga en ik voer mijn gebruikersnaam in dan log ik netjes in MAAR als ik mijn browser sluit en weer naar de aangevraagde domeinnaam (die dus automatisch geforward staat naar een andere link) ga dan moet ik gewoon opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen om opnieuw in te loggen.
Het lijkt wel of hij dit niet onthoud...als ik gebruik maak van de domeinnaam...
Heeft u enig idee waar dit mee te maken kan hebben ?
En weet iemand hoe ik dit oplos?
Dank je wel!
PHP hulp
15/11/2024 14:06:16Er draait trouwerns een forum op de de webserver waar het naartoe gestuurd wordt en die is in PHP...
Matthijs
02/03/2005 11:51:00Joris van Rooij
02/03/2005 12:41:00Is het een gratis domeinnaam? Dan is het waarschijnlijk een frame waarin je link wordt weergegeven. De cookies staan dus niet op dat adres, maar op je originele host.
Hoi,
het is een NL domein wat ik aan heb gevraagd ...
en die forward naar een ander NL domain met subdirectory...
Groetjes,
het is een NL domein wat ik aan heb gevraagd ...
en die forward naar een ander NL domain met subdirectory...
Groetjes,
Ja cookies staan aan want als ik inlog op de normale link dus waar alles naar toen word doorgestuurd werkt het wel gewoon