probleem met ftp_nlist
Andy De Clercq
29/03/2012 23:00:09Hallo,
ik heb een systeem dat de directory op een ftp doorloopt, deze sorteert op datum en vervolgens een link naar het bestand geeft. Nu bevat deze directory een 100 tal bestanden en begint het geheel traag te worden.
Nu vond ik via google een systeem om bij je directory argumenten mee te geven, maar hier vind ik niks meer over. Zou ik op deze manier enkel de documenten van een jaar kunnen weergeven? Of versnel ik het geheel op een andere manier?
Alvast bedankt voor de hulp!
ik heb een systeem dat de directory op een ftp doorloopt, deze sorteert op datum en vervolgens een link naar het bestand geeft. Nu bevat deze directory een 100 tal bestanden en begint het geheel traag te worden.
Nu vond ik via google een systeem om bij je directory argumenten mee te geven, maar hier vind ik niks meer over. Zou ik op deze manier enkel de documenten van een jaar kunnen weergeven? Of versnel ik het geheel op een andere manier?
Alvast bedankt voor de hulp!
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
$_SESSION['map']=$folder;
$lijst=ftp_nlist($conn,$folder);
foreach($lijst as $bestanden)
{
$path =$ftp_address.$folder. "/" . $bestanden;
$datum=date("YmdHi",filemtime($path));
$sorteren[$datum]=$bestanden;
}
krsort($sorteren);
echo "<ul>";
foreach($sorteren as $document)
{
echo "<li><a href=\"openen.php?pagina=$documetarget=\"_blank\ class=\"Link\">$document</a></li>";
}
ftp_close($conn);
?>
$_SESSION['map']=$folder;
$lijst=ftp_nlist($conn,$folder);
foreach($lijst as $bestanden)
{
$path =$ftp_address.$folder. "/" . $bestanden;
$datum=date("YmdHi",filemtime($path));
$sorteren[$datum]=$bestanden;
}
krsort($sorteren);
echo "<ul>";
foreach($sorteren as $document)
{
echo "<li><a href=\"openen.php?pagina=$documetarget=\"_blank\ class=\"Link\">$document</a></li>";
}
ftp_close($conn);
?>
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.